تاریخ انتشار: شنبه 1401/03/28 - 09:03
کد خبر: 435584

نحوه انتخاب بهترین قالیشویی

نحوه انتخاب بهترین قالیشویی

از آن جایی که انتخاب بهترین قالیشویی در تهران می تواند تاثیر ماندگاری بر فرش و تمیزی خانه شما داشته باشد، بنابراین ما در این مقاله، عواملی را که باید هنگام انتخاب بهترین قالیشویی تهران در نظر بگیرید را، عنوان کرده ایم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، هنگام بحث در مورد اینکه کدام قالیشویی را برای شستشوی فرش خود در سال جاری انتخاب کنید، چند نکته مهم وجود دارد که باید قبل از رزرو قالیشویی، در نظر بگیرید.

همانطور که حتما می دانید، ارزش فرش شما بسیار بیشتر آن است که به تبلیغات بی پایه و اساس توجه کنید و گول شرکت های بدون مجوز با هزینه های پایین را بخورید. درواقع اگر انتخاب بهترین قالیشویی تهران توسط شما براساس میزان هزینه انجام شود، به دلیل افت کیفیت فرش، متوجه ضرر مالی زیادی خواهید شد. چه بسا اینکه در برخی موارد، حتی شما هزینه های زیادی را بابت شستشوی فرش خود پرداخت می کنید، اما باز هم نتایج مطلوبی دریافت نمی کنید.

از آن جایی که انتخاب بهترین قالیشویی در تهران می تواند تاثیر ماندگاری بر فرش و تمیزی خانه شما داشته باشد، بنابراین ما در این مقاله، عواملی را که باید هنگام انتخاب بهترین قالیشویی تهران در نظر بگیرید را، عنوان کرده ایم.

 

1. روش تمیز کردن فرش

شاید مهم ترین نکته ای که باید در انتخاب بهترین قالیشویی در نظر بگیرید، آن است که قالیشویی موردنظر شما از چه روشی برای شستشوی فرش استفاده می کند. آیا روش تمیز کردن قالیشویی مدنظر شما، برای بچه ها و یا احیانا حیوانات خانگی شما بی خطر است؟

خدمات قالیشویی در شهرک غرب با استفاده از دستگاه های به روز قالیشویی توسط تکنسین های مجرب انجام می شود.

2. مواد مورد استفاده

سوال دومی که باید در هنگام انتخاب بهترین قالیشویی از خود بپرسید، آن است که این قالیشویی چه نوع محصولاتی را روی فرش شما استفاده خواهد کرد؟ آیا محصولات پاک کننده این قالیشویی، عوارض جانبی دارد؟ آیا محصولات شوینده مورد استفاده قالیشویی شما، کیفیت فرش شما را کاهش خواهد داد یا باعث افزایش طول عمر آن خواهد شد؟

3. مدت زمان ارائه خدمات

اینکه قالیشویی موردنظر شما چقدر زمان لازم دارد تا فرش شما را دریافت کند و پس از شستشو و خشک کردن، به شما تحویل دهد نیز از دیگر سوالاتی است که باید در هنگام انتخاب بهترین قالیشویی مد نظر قرار دهید.

اینکه چقدر طول می کشد تا فرش مجددا به دست شما برسد و چقدر باید از کفپوش های دیگر در خانه استفاده کنید تا فرش به شما تحویل شود، یکی از نکات مهمی است که قطعا همه ما پیش از انتخاب قالیشویی به آن فکر می کنیم.

4. قیمت

هنگام انتخاب یک قالیشویی قابل اعتماد در تهران بزرگ، همیشه مهم است که خدمات با چه قیمتی عرضه می شوند؟ اینکه خدمات ارسال و دریافت فرش به صورت جداگانه محاسبه می شود یا خیر از دیگر مواردی است که حتما باید به آن توجه کنید.

قیمت قالیشویی نارمک براساس هزینه های مصوب اتحادیه محاسبه شده که بسیار مقرون به صرفه می باشد.

5. سایر خدمات

در مواردی که شما علاوه بر فرش، قصد دارید تا موکت ها و یا حتی مبلمان خود را نیز تمیز کنید، انتخاب یک قالیشویی که بتواند تمامی خدمات را به صورت یکجا به شما ارائه نماید، ضروری به نظر می رسد. همچنین خدمات اعلاشویی برای انواع فرش های نفیس و یا فرش های بسیار آلوده نیز از دیگر خدمات جانبی ارائه شده توسط قالیشویی های حرفه ای است.

نحوه انتخاب بهترین قالیشویی

6. نزدیک بودن

نزدیک بودن قالیشویی به محل سکونت یا محل کار شما که فرش هایتان در آنجا قرار دارد، مورد دیگری است که باید به آن توجه کنید. هرچقدر قالیشویی انتخابی، به محل شما نزدیک تر باشد، خدمات ارائه شده به شما سریع تر انجام شده و پیگیری آن نیز آسان تر خواهد بود.

7. تجربه و نظرات

تجربه دیگران و مطالعه نظرات سایر افرادی که از خدمات قالیشویی موردنظر شما استفاده کرده اند نیز از جمله مواردی است که باید پیش از رزرو خدمات به آن توجه ویژه داشته باشید. نظرات مشتریان یک قالیشویی، گویای این موضوع است که آیا به آن اعتماد کنید یا خیر.

مسلماً، همه نظرات به طور مساوی نمی توانند تجربه مشتریان قبلی را به شما منتقل کنند اما بررسی نظرات به شما کمک می کند تا به طور کلی بتوانید با عملکرد قالیشویی مورد نظر خود آشنا شوید.

8. تضمین کیفیت

امروزه قالیشویی های معتبر همچون قالیشویی توحید با تضمین کیفیت خدمات ارائه شده خود، به مشتریان شان کمک می کنند تا بدون هیچ نگرانی، فرش های خود را به آن ها بسپارند.

شستشوی فرش در تهران

خدمات نظافتی و شستشوی فرش و موکت در قالیشویی توحید مبتنی بر فناوری های نوین شستشوی فرش در دنیا بوده و بدون هرگونه مواد شیمیایی مضر می باشد. فرآیند شستشوی فرش ما در قالیشویی توحید ظرف حداکثر 72 ساعت با قیمت های مصوب ارائه شده توسط اتحادیه قالیشویان انجام می گردد. زمان خشک شدن فرش های ما به دلیل دارا بودن تجهیزات خشک کننده قوی، 2 برابر سریع تر از رقبای مان است.

در قالیشویی توحید می توانید علاوه بر خدمات شستشوی فرش و موکت توسط دستگاه های اتوماتیک، خدمات مبل شویی در منزل را نیز پیدا کرده و دریافت نمایید. قالیشویی توحید در سرتاسر تهران بزرگ شعبات متعددی دارد که بهترین و سریع ترین خدمات را از نزدیک ترین شعبه به شما ارائه می نماید. شما می توانید برای اطلاع از نظرات سایر مشتریان ما، به وب سایت ما سری بزنید و با خدمات باکیفیت ما آشنا شوید.

علاوه بر موارد فوق، ما تمامی خدمات خود را تضمین می کنیم و از آسودگی خاطر مشتریان مان بر خود می بالیم.

نحوه انتخاب بهترین قالیشویی

قالیشویی توحید

قالیشویی توحید خدمات خود را در تمام گستره تهران بزرگ ارائه می دهد. پس حتی اگر در دورترین نقاط تهران هستید نیز با ما تماس بگیرید. ما خدمات موردنظر شما را از نزدیک ترین شعبه به شما ارائه می دهیم. همچنین برای دریافت خدمات ما نیز نیازی به نگرانی بابت حمل و نقل نیز نخواهید داشت. خدمات ما با سرویس دریافت و تحویل فرش توسط کارکنان حرفه ای انجام می شود.

جهت ثبت سفارش هر کدام از خدمات ما، فقط باید در فضای اینترنت، وارد وبسایت مجموعه ما شوید و سفارش خود را ثبت کنید. همکاران ما پس از دریافت سفارش، براساس آدرس شما، خدمت مورد نظر شما را از نزدیک ترین شعبه به شما ارائه می نمایند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، ۸ فرد و ۱۵ نهاد تحریم شدند
تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان
صورت‌ حساب سنگین غزه برای تل آویو
حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها
بازداشت مرزبان ایرانی توسط‌ طالبان
تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top