تاریخ انتشار: پنجشنبه 1401/04/02 - 13:15
کد خبر: 436245

حمیدی فر؛

آقای رئیسی لطفًا در اسرع وقت از کادر درمان دلجویی کنید

آقای رئیسی لطفًا در اسرع وقت از کادر درمان دلجویی کنید

در روزگاری که کرونا زندگی مردم را از هر جهتی مختل کرده بود و مردم زندگیشان را با نگرانی و استرس میگذراندند، در زمانی که هیچ امکاناتی در مراکز درمانی ما نبود مگر همین کادر درمان نبودند که با دستهای خالی برای حفظ جان مردم با این ویروس منحوس مبارزه میکردند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ یادداشت از حمید حمیدی مهر*// آقای رئیس جمهور مگر این کادر درمان نبود که به شما یاد داد برای قطع زنجیره ی این ویروس باید تا حد امکان در خانه هایمان بمانیم  مگر این کادر درمان نبودند که به شما یاد دادند برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا باید اجتماعات به حداقل برسد ـ از اماکن مذهبی گرفته تا نماز جمعه ها،  ورزشگاه ها،  اماکن گردشگری و تفریحی و....

جناب آقای رئیسی لطفا به حافظه ی تاریخی خودتان رجوع کنید و به یاد بیاورید آن زمانی که آموزش های مدارس و دانشگاه ها از راه دور شده بود آن زمانی که کارمندان این کشور به صورت شیفتی سر کار میرفتند،  زمانی که خیلی از افراد برای مواجه نشدن با غول کرونا حتی شغل هایشان دست خوش تغییر شد،  این کادر درمان بودند که با دست خالی، با تلاشی شبانه روزی و بی وقفه و در عین حال با بی تدبیری و ناآگاهی دولت قبلی جان خودشان را فدای سلامت مردم میکردند. 

اقای رئیسی شاید نه شما نه رئیس دانشگاه گیلان حضور ذهن نداشته باشید اما ما به خوبی یادمان هست نرجس خانعلی زاده دختری بیست و چهار ساله که اولین شهید مدافع سلامت بود،  دختری که تمام آرزوهای کوچک و بزرگش را با خود به زیر خاک برد. یا شهیده فاطمه شفیعی مقدم با وجود اینکه دو کودک کم سن و سال داشت  ،  ماندن در کنار خانواده اش را فدای نجات جان مردم کرد. 
آقای رئیس جمهور این موارد مثالی بود تا شما بدانید در پاندمی کرونا  ،  کادر درمان نه تنها صحنه را خالی نکردند حتی با انگیزه ی بیشتر ماندند تا جان مردم را نجات دهند به قول گفتنی لباس سفید تنشان کردند تا مردم مشکی پوش نشوند. 

در کشور ما دیواری کوتاه تر از جامعه ی پرستاری نیست،  هرکس بخواهد مثالی بزند یا سخنی تحقیر آمیز کند کلمه ی مقدس پرستار را به زبان میاورد و نه تنها دلجویی صورت نمیگرد بلکه بیش از پیش نمک بر زخممان میریزند 
اگر پرستاران این مملکت هنوز هم بدون کوچکترین درخواست و مطالبه ای مشغول کارشان هستند فقط بخاطر مردم است وگرنه گوششان پر شده از وعده های دروغین شما از بی مهری شما. 
آقای رئیسی کسی منکر زحمات جهادگران درزمان شیوع ویروس کرونا نیست اما این تقدیر شما و نقل قول شما از سخنان رئیس دانشگاه گیلان به گونه ای است که تیشه به ریشه تلاش بی وقفه ی کادر درمان میزند. 

جامعه ی پرستاری هیچ انتظاری از کسی ندارد و تمام تلاششان را میکنند تا خم به ابروی کسی نیاید،  ما پرستاران از سوی شما چیزی نمیخواهیم جز اندکی آرامش

*فعال سابق دانشجویی و عضو کادر درمان

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
صادق حسینی
1401/04/03 - 15:50

عالی بود
تورهای مسافرتی آفری
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
تمرین پدر و دختری دروازه بان استقلال +عکس
کارگری که در روز کارگر به آرزویش رسید +فیلم
اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات در غزه +عکس
چرا دندانپزشکی در بارداری خطرناک است؟
تحصن در ۴۰ دانشگاه آمریکا و کانادا برای غزه
مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ ۵ +عکس
افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال
معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد +عکس
لحظه بازداشت خشونت‌آمیز استاد اقتصاد دانشگاه اموری در آمریکا +فیلم
دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top