تاریخ انتشار: پنجشنبه 1401/04/09 - 14:37
کد خبر: 436849

بررسی انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال؛

مدیر عامل استقلال در راه ریاست فدراسیون فوتبال؟

مدیر عامل استقلال در راه ریاست فدراسیون فوتبال؟

آجورلو در حال حاضر در فصل نقل و انتقالات اوضاعی متفاوت با دوران خوش چند هفته پیش را تجربه می‌کند. درباره حضور برای ریاست فدراسیون فوتبال مدت ها است که گمانه‌زنی هایی مطرح است اما فعلا هیچکس به طور قطعی درباره آمدن او صحبت نمی‌‌کند و شاید آجورلو با توجه به اینکه دوره ریاست فعلی بیش از دو و نیم سال نیست قصد نداشته باشد از مدیریت استقلال به ریاست فدراسیون فوتبال تغییر مسیر بدهد.

به گزارش سرویس ورزشی «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ با برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال در شهریور ماه احتمالات زیادی برای کاندیدا زده می شود اما یکی از گزینه های احتمالی برای کاندیدای انتخابات ریاست فدارسیون فوتبال مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه استقلال است.

مدیرعامل باشگاه استقلال در سه دوره از انتخاب تلاش برای حضور و نشستن روی صندلی ریاست فدراسیون را در‌ کارنامه خود دارد. در دوره اول او دولت را پیش روی خود می‌دید و در نهایت به واسطه اختلاف عمیق با محمد علی‌آبادی در نهایت در انتخابات شرکت نکرد اما مدتی بعد در دوره ای که مهدی تاج رای اول را برای ریاست فدراسیون به دست آورد، در‌ مجمع شرکت کرد و در پایان مجمع مصاحبه ای تند علیه مهندسی انتخابات به زبان آورد.

او در دوره پیش نیز به همراه سه کاندیدای دیگر در مجمع فدراسیون حضور یافت که پس از عزیزی خادم و هاشمی در رتبه سوم قرار گرفت. آجورلو پس انتخابات مدتی در صحنه حضور نداشت اما با انتخابش به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال در چالشی جدید قرار‌ گرفت و موفق شد در پایان یک فصل پر تب و تاب عنوان قهرمانی لیگ را به سیاهه افتخارات باشگاه استقلال بازگرداند.

او در حال حاضر در فصل نقل و انتقالات اوضاعی متفاوت با دوران خوش چند هفته پیش را تجربه می‌کند. درباره حضور برای ریاست فدراسیون فوتبال مدت ها است که گمانه‌زنی هایی مطرح است اما فعلا هیچکس به طور قطعی درباره آمدن او صحبت نمی‌‌کند و شاید آجورلو با توجه به اینکه دوره ریاست فعلی بیش از دو و نیم سال نیست قصد نداشته باشد از مدیریت استقلال به ریاست فدراسیون فوتبال تغییر مسیر بدهد.

او البته همواره سودای ریاست فدراسیون را در سر داشته اما شاید با مدیریت در باشگاه استقلال حس عمیق تری را تجربه کرده و دیگر نخواهد در مسیر قبلی قدم بردارد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
سقف برداشت از حساب‌های بانکی کاهش یافت؟
کارگران به دیدار رهبرانقلاب می‌روند ‌
هشدار جدی امیرعبداللهیان به اتحادیه اروپا
سردار رادان:‌ برخورد با کشف حجاب با قوت ادامه دارد
صادرات گاز به پاکستان از سرگرفته می شود؟
درگیری لفظی تحلیلگران اینترنشنال در آنتن زنده +فیلم
آتش‌سوزی در بیمارستان امام حسین تهران
شکایت فرماندهی فراجا از کاپیتان استقلال
حضور سید ابراهیم رئیسی در دانشگاه جی سی لاهور +فیلم
آیین معارفه رئیس دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در ستاد وزارت بهداشت +عکس
سروده رهبر انقلاب در آستانه عملیات وعده صادق +عکس
فاتحه خوانی رئیسی بر مزار اقبال لاهوری +فیلم
پوشش مریم نواز هنگام استقبال از رئیسی + فیلم
۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا
شوخی گلزار با خانواده‌ها در برنامه تلویزیونی
درگیری شدید زن رسمی و زن صیغه‌ای در کلانتری
نگرانی از ورود هوش مصنوعی به سینما
«محبی» نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه
واکنش اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس
جزئیات دیدار فرمانده ارتش پاکستان با رئیس جمهوری
فریاد نتانیاهو بر سر وزیرخارجه آلمان +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top