تاریخ انتشار: 06 تیر 1388 - 00:00:00
کد خبر: 437

ابهامات مرگ تاسف بار ندا آقا سلطان

ندا آقا سلطان روز شنبه در محلی که به تأیید همه از منطقه درگیری دور بوده است، با گلوله جان می‌بازد و تصاویر او با سرعت تمام به خارج منتقل و هزاران بار در شبکه های مختلف سیستم تبلیغاتی غرب منتشرمی شود تا افکار جهانی را به سمت و سوی ضد ایرانی مورد نظر این شبکه ها سوق دهد.

خبرنامه دانشجویان ایران:تصاویر کشته شدن تأسف‌بار یکی از هموطنانمان به نام ندا آقاسلطان این روزها به فضایی برای هجوم و تشدید جنگ روانی رسانه های غربی تبدیل شده است.

به گزارش« خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از رجانیوز، ندا آقا سلطان روز شنبه در محلی که به تأیید همه از منطقه درگیری دور بوده است، با گلوله جان می‌بازد و تصاویر او با سرعت تمام به خارج منتقل و هزاران بار در شبکه های مختلف سیستم تبلیغاتی غرب منتشرمی شود تا افکار جهانی را به سمت و سوی ضد ایرانی مورد نظر این شبکه ها سوق دهد.

ابتدا شرح ماجرا از راننده ای که شاهد اصلی ماجراست:
راننده: روز شنبه ساعت 19:20 من داشتم خیابان صالحی را به سمت بالا می‌رفتم که ابتدای کوچه‌ی خسروی متوجه اجتماع مردم شدم، داشتم از آنجا رد می‌شدم دیدم یک خانمی دستش را به سینه گرفت و به زمین افتاد که از دهان و بینی‌اش خون جاری می شد که من تنها کاری که کردم، از ماشین پیاده شدم و او را سوار ماشین خود کردم و به سمت بیمارستان رفتم، کوچه بالاتر بن بست مظفری بود که تا انتها کوچه رفتیم و بعد ایشان را پیاده کردیم و سوار ماشین دیگری کردیم و به سمت بیمارستان رفتند.

استاد موسیقی ندا آقا سلطان: یک ماشین پژویی بود که بعداً متوجه اسم راننده پویاست، کمک کرد تا ندا را سوار ماشین کردیم و بردیم...

مرگ خانم آقا سلطان بی‌تردید موجب تأسف شدید است اما بررسی بیشتر ماجرا ابهامات دیگری را آشکار می سازد که کاملاً قابل تأمل است.

نکته اول: تصاویری که از ندا آقا سلطان و همراه او در شبکه های خارجی منتشر شده، بیانگر این واقعیت است که وی مدت‌ها قبل از حادثه کانون توجه بوده است، به گونه ای که تصاویر منتشر شده از او در شبکه های خارجی مربوط به حداقل 45 دقیقه قبل از حادثه است، البته ممکن است این کار اتفاقی جلوه داده شود اما با توجه به اینکه محل حادثه دور از منطقه درگیری بوده، وجود حداقل 2 دوربین در این محله دور از درگیری و تصویربرداری از خانم آقا سلطان بیشتر به یک سناریوی از قبل طراحی شده می ماند تا به یک اتفاق.

نکته دوم: محل وقوع حادثه دور از درگیری و اغتشاش است و طبعاً اگر قرار است نیرو های انتظامی در جایی حضور یابند، محل اغتشاش و دگیری است نه چنین منطقه ای، نزدیکان خانم آقا سلطان نیز به این مسئله حساس هستند.

استاد موسیقی آقا سلطان: این جا تعدادی از مردم ایستاده بودند، خبری از تظاهرات نبود، آمدیم از عرض خیابان عبور کنیم تا سوار اتومبیل شویم، وقتی که رسیدیم وسط تقاطع صدای شلیک یک گلوله به گوش رسید...

نکته سوم: بر اساس گزارش رسمی پزشکی قانونی، گلوله‌ی شلیک شده به خانم آقا سلطان از نوع کالیبر کوچک بوده است که متعلق به اسلحه‌ی کمری فردی است که از فاصله نزدیک و از پشت به او شلیک شده آن هم در حالی که خانم آقا سلطان در حال راه رفتن بوده است.

این مسئله از آن جا اهمیت ویژه ای می یابد که هیچ سازمان نظامی و انتظامی مأمور مقابله با اغتشاش از سلاح کمری کالیبر کوچک استفاده نمی کند، این واقعیت علامت سوال بزرگی است که شاهدان اصلی ماجرا به آن تاکید می کنند.

استاد موسیقی آقا سلطان: صدای یک تیر به گوش رسید، مثل صدای یک ترقه...

راننده شاهد حادثه: من در واقع آن جا متوجه نشدم که چه کسی شلیک کرد، نه نیروی انتظامی و نه نیروی بسیج. من ندیدم آنجا حضور داشته باشند که به نظر من مشکوک بود، این صحنه که اصلاً چه کسی تیر را شلیک کرد.

استاد موسیقی آقاسلطان: اینجا تیراندازی نبود، یعنی مأموری هم اینجا مستقر نبود، چند نفر از مردم بودند، صدای شلیک گلوله به گوش رسید که به ندا اصابت کرد.

سوء استفاده رسانه های خارجی از مرگ تأسف‌بار خانم آقاسلطان برای هجوم به ایران به گونه ای است که فریاد نزدیکان وی را نیز با همه‌ی غم و اندوه‌اشان در آورده است.

ماجرای مشکوک جان باختن خانم آقاسلطان ابهامات فراوان دیگری دارد که به اعتقاد مردم دستگاه‌های حاضر باید با پیگیری دقیق آن‌ها را روشن و برای افکار عمومی باز گو کنند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، ۸ فرد و ۱۵ نهاد تحریم شدند
تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان
صورت‌ حساب سنگین غزه برای تل آویو
حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها
بازداشت مرزبان ایرانی توسط‌ طالبان
تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top