تاریخ انتشار: دوشنبه 1401/04/20 - 13:03
کد خبر: 437742

آشنایی با کسب و کارهای موفق در اینستاگرام

آشنایی با کسب و کارهای موفق در اینستاگرام

ایده های زیادی برای کسب و کارهای موفق در اینستاگرام وجود دارد. تنها باید بهترین آنها را پیدا کنید. کسب و کار در اینستاگرام میتواند شما را به موفقیت برساند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» کسب و کارهای موفق در اینستاگرام چه هستند؟ افراد موفق در اینستاگرام از چه کسب و کارهایی برای پولسازی استفاده می­کنند؟ مطمئنا وقتی با درآمدهای سر به فلک کشیده­ افراد از طریق اینستاگرام روبرو می­شویم، چنین سوالاتی در ذهنمان چرخ می­زند. واقعا چگونه می­شود که تنها با استفاده از یک شبکه اجتماعی به چنین درآمدهای بالایی دست یافت؟ خیلی از ما ممکن است این امر را غیر ممکن و یا فریبنده بدانیم، اما اگر کمی با خود صادق باشیم، خواهیم دید که راه اندازی کسب و کار در اینستاگرام و رسیدن به موفقیت از طریق آن، به دور از ذهن نیست.

ایده هایی برای راه اندازی کسب و کارهای موفق در اینستاگرام

خیلی از ما از شبکه اجتماعی اینستاگرام برای تعامل با دوستان و خانواده و ارسال پست­هایی از سبک زندگی روزمره خود بهره می­گیریم. ولی همه چیز در اینجا خلاصه نمی­شود. شاید ما واقعا نسبت به این پلتفرم قدرتمند کم لطفی می­کنیم و امکانات آن را نادیده می­گیریم.

کسب و کار در اینستاگرام، قابلیتی که بسیاری از مردم خیلی زودتر از ما آن را کشف کرده­اند. تبلیغ کردن شاید اولین موردی باشد که به ذهنتان می­رسد. اما کسب و کارهای موفق در اینستاگرام تنها در تبلیغ خلاصه نمی­شوند. کسب و کارهایی در اینستاگرام اداره می­شوند که برای موفقیت به این شبکه اجتماعی وابسته هستند.

آشنایی با کسب و کارهای موفق در اینستاگرام

کسب و کارهای موفق در اینستاگرام

ایجاد شرایط کاری در اینستاگرام

اولین کاری که باید انجام دهید، آماده سازی یک پیج کاری در اینستاگرام است. پیج کاری مزایای بسیار زیادی نسبت به پیج های معمولی دارد. در پیج های بیزنس یا کاری آپشن های فراوانی نظیر ارتباط مستقیم با فروشنده، تحلیل آمار پیج و تمامی پست ها و ... دارد که بدون شک برای ایجاد یک کسب و کار موفق در اینستاگرام ضروری است. شما میتوانید با دیدن آموزش ساخت پیج کاری در اینستاگرام یک پیج بیزنس بسازید که بتوانید آمار پیج خود را بصورت کامل آنالیز کرده و کسب و کار خودتان را استارت بزنید.

کسب و کار در اینستاگرام با اینفلوئنسری

رایج­ترین ایده­ای که شما را وسوسه می­کند آن را امتحان کنید، اینفلوئنسر شدن و کسب درآمد از طریق آن می­باشد. تنها چیزی که برای تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر به آن نیاز دارید، یک پیج بزرگ، فعال و پرطرفدار است. برای موفقیت در این راه باید به اینفلوئنسری علاقه شدید داشته باشید. اینفلوئنسرها با تبلیغ کردن در پیجشان می­توانند به درآمد بالایی برسند.

بازاریابی وابسته از ایده های کسب و کارهای موفق در اینستاگرام

کسب و کار در اینستاگرام با بازاریابی وابسته نیز مانند اینفلوئنسری در میان افراد رایج است. شما می­توانید پست­هایی در مورد محصول یا برندی که به آن علاقه دارید را ایجاد کرده و منتشر کنید. با گذاشتن پیوند مرتبط با محصول در بیو اینستاگرام خود، دسترسی مخاطبان را به آن را آسان کنید. هر بار که فالوورهای شما روی لینک یا پیوند مورد نظر کلیک کرده و کالایی می­خرند، درصدی نیز به شما تعلق می­گیرد.

بازبینی محصولات (نقد و بررسی)

اگر دوست دارید محصولات و یا فناوری­های جدید را امتحان کنید و به نقد بررسی آنها بپردازید، بازبینی محصول یکی دیگر از کسب و کارهای موفق در اینستاگرام محسوب می­شود. شما می­توانید با امتحان کردن محصولات و به اشتراک گذاری نظرات صادقانه خود، کسب درآمد کنید.

مدیر یا مشاور بودن در اینستاگرام

کسب و کار در اینستاگرام از طریق فعالیت به عنوان مدیر و مشاور در آن نیز امکان پذیر است. این روش تنها مختص به افرادی است که در زمینه کار با اینستاگرام، مهارت بسیار بالایی دارند. بهتر است بدانید که میان مدیر و مشاور در اینستاگرام تفاوت­هایی وجود دارد.

مشاور اینستاگرام کسی است که استراتژی­ها و توصیه­هایی را در مورد نحوه صحیح استفاده از این پلتفرم ارائه می­دهد. به عبارتی، یک برنامه استراتژیک برای استفاده از اینستاگرام ایجاد می­کند، ولی به ندرت برای عملی کردن آن اقدام می­نماید.

کسب و کار در اینستاگرام به عنوان مدیر اینستاگرام نیز به اینصورت است که شما استخدام می­شوید تا اکانت اینستاگرام شخص یا برند دیگر را مدیریت کنید. شما باید به عنوان یک مدیر محتواهایی را برای جذب مخاطبان و فروش بیشتر ایجاد کرده و پست کنید.

فروش آمار بازدید به سایر پیج ها

میتوانید محیطی در بستر اینستاگرام ایجاد کنید که سایر افراد با استفاده از سرویس شما بتوانند بازدید یا ویو اینستاگرام خود را افزایش دهند. هم اکنون بسیاری از پیج ها از مزایای خرید ویو اینستاگرام با خبر هستند و با استفاده از این سرویس های آمار بازدید پیج خود را افزایش میدهند. شما نیز میتوانید یک فروشنده در این حوزه باشید!

آشنایی با کسب و کارهای موفق در اینستاگرام

غذا خوردن !!!

یکی از کسب و کارهای موفق در اینستاگرام که در عین پرطرفدار بودن، لذت بخش نیز هست، فود بلاگری می­باشد. به تک تک رستوران­ها و غذا فروشی های سطح شهر سر بزنید. سپس غذاهای آنها را امتحان کنید و عکس­هایی جذاب و چشم نواز از وعده­های غذایی خود بگیرید. این عکس­ها را به همراه نظرات و توصیه­هایی مختصر و مفید به اشتراک بگذارید و تمام.

کسب و کار در اینستاگرام از این طریق روز به روز دوستداران بیشتری پیدا می­کند. با این روش می­توانید از طریق روابط وابسته با رستوران­ها و صنایع غذایی مرتبط حمایت­های مالی زیادی دریافت کنید.

کسب و کارهای موفق در اینستاگرام

کسب و کار در اینستاگرام با استایلیست عکاسی بودن

خیلی از شما عکاسی را کاری آسان و راحت می­دانید. اما اینطور نیست. اگر به پیج­های موفق سر زده باشید، می­بینید که در پیج خود از تصاویری زیبا و طراحی شده استفاده کرده­اند. استایلیست عکاسی مانند یک طراح صحنه عمل می­کند. او با طراحی افراد و محصولات می­تواند عکس­های عالی را خلق کند. برای اینکه استایلیست عکاسی بودن را به یکی از راه های کسب و کارهای موفق در اینستاگرام تبدیل کنید، تنها به یک اکانت برای به نمایش گذاشتن استعدادتان نیاز دارید.

آشپزی و کارشناس پخت و پز

کسب و کارهای موفق در اینستاگرام با آشپزی کردن می­تواند سرگرم کننده باشد. اگر آشپزی کردن یکی از فعالیت­های مورد علاقه شما برای گذراندن اوقات فراغت است، می­توانید با منتشر کردن طرز پخت غذاهای خود درآمد زیادی بدست آورید. هرچه فالوورهای بیشتری را جذب کنید، می­توانید پیشنهادهای زیادی برای بازاریابی وابسته دریافت نمایید.

استایلیست شخصی

آیا عاشق و شیفته مد و فشن هستید؟ یک خبر خوشحال کننده برای شما داریم. شما می­توانید با نشان دادن سبک و استایل خود کسب درآمد کنید. اینستاگرام پر است از مخاطبانی که برای الهام گرفتن به سمت سبک شما جذب می­شوند. حتی اگر فکر میکنید بازخورد کمی دارید باز هم به فعالیت خود ادامه دهید زیرا که محبوبیت شما را کامنت های پستتان تعیین میکنند و با ارائه سرویس های مختلف اینستاگرام هم اکنون حتی امکان خرید کامنت اینستاگرام نیز میسر شده است که مزایای بسیار زیادی را برای پیجتان به ارمغان خواهد آورد.

کسب و کارهای موفق در اینستاگرام و هنر

کسب و کار در اینستاگرام از طریق هنر نیز می­تواند سرگرم کننده باشد. اگر شما هنرمند هستید و یکی از فعالیت­های هنری مانند نقاشی، انیماتوری، مجسمه سازی، خوشنویسی، سفالگری و ... را انجام می­دهید، اینستاگرام محیط عالی را فراهم می­کند تا هنر خود را به اشتراک بگذارید.

 

آرایشی

امروزه زیبایی حرف اول را در دنیا می­زند. همه به دنبال زیباتر نشان دادن خود هستند. به همین دلیل نیز پیچ­های آرایشگری از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. اگر آرایشگر هستید و یا به این زمینه علاقه دارید، می­توانید با آموزش­های مختلف و یا معرفی محصولات آرایشی گوناگون به کسب و کار در اینستاگرام برسید.

کسب و کار در اینستاگرام با سفر کردن

برخی اینفلوئنسرها به طرز هوشمندانه­ای سفر خود را به منبعی برای ایجاد کسب و کارهای موفق در اینستاگرام تبدیل می­کنند. آنها با انتشار توصیه­هایی در مورد اینکه در سفر به کجا بروید و چه کارهایی انجام دهید، فالوورهای زیادی جذب کرده و در میان آژانس های مسافرتی و گردشگری نفوذ می­کنند.

مربی بودن

کسب و کار در اینستاگرام به وسیله­ی کوچینگ به تازگی رواج پیدا کرده است، اما در همین مدت کم توجه بسیاری را به سمت خود جلب نموده است. اگر کمک کردن به افراد یکی از اهداف اصلی شما در زندگی محسوب می­شود، می­توانید خدمات خود را به اشتراک بگذارید و با مردم ارتباط برقرار کنید. مربیگری تناسب اندام، مربیگری کسب و کار و مربیگری زندگی از جمله ایده هایی عالی برای کسب و کارهای موفق در اینستاگرام از طریق مربیگری به حساب می­آیند.

کلام آخر

کسب و کار در اینستاگرام تنها مخصوص بازاریابی نیست. شما می­توانید در این پلتفرم کسب و کار خود را راه اندازی کنید. فقط کافی است تا با ایده های راه اندازی کسب و کارهای موفق در اینستاگرام آشنا باشید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
پرسپولیس صدرنشین شد
کاپیتان پرسپولیس مصدوم شد
اتفاقی عجیب در آبادان؛ پرسپولیس مقابل نفت هیچ هواداری در ورزشگاه نداشت
وزیر ارتباطات: ۵۰ درصد به سرعت اینترنت افزوده می‌شود
امیرعبداللهیان: با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم اسرائیل پاسخ می‌دهیم
سخنگوی کابینه اسرائیل: حمله ایران به ما «بی‌سابقه» بود
دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالت در نیویورک
گوترش: توقف درگیری‌ها در غزه از تنش‌های گسترده در خاورمیانه جلوگیری خواهد کرد
سیاستمدار اسرائیلی: در یک قدمی رسوایی هستیم، نه پیروزی
اعلام نتایج آزمون آموزگاری تا پایان فروردین
اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته
امدادرسانی به ۵۳۰۰ نفر در ۸ استان جنوبی
مدیرعامل شرکت واحد:جای خانم ها و آقایان در اتوبوس‌های BRT تغییر می‌کند
جلال ملکی: آتش سوزی در پایانه شرق نبود؛ انفجار صحت ندارد
فوری/ انفجار مرگبار در ترمینال شرق تهران/ چند نفر کشته شدند؟
حادثه در پایانه شرق تهران در اثر انفجار کپسول گاز
واکنش متفات معاون وزیر ورزش به گشت‌ ارشاد +عکس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top