تاریخ انتشار: دوشنبه 1401/04/20 - 17:12
کد خبر: 437804

معرفی ۷ تلفن همراه با بیشترین ظرفیت باتری

معرفی ۷ تلفن همراه با بیشترین ظرفیت باتری

در سال گذشته یعنی سال ۲۰۲۱ طبق آماری که به دست آمد ۷ گوشی با بشترین طرفیت باتری معرفی شدند. بدون شک یکی از اولویت های انتخاب یک گوشی ظرفیت باتری آن است.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات «خبرنامه دانشجویان ایران»، 7 گوشی با بیشترین طرفیت باتری که در سال 2021 معرفی شدند به شرح زیر می باشد.

1) Galaxy M62 (7000mAh)

گلکسی M62 سامسونگ از سری میان رده های جدید این تولید کننده بزرگ و محبوب کره ای می باشد؛ سامسونگ این گوشی میان رده خود را در روز 24 فوریه 2021 (6 اسفند 1399) به صورت رسمی رونمایی کرد و تنها پس از گذشت چند روز یعنی در تاریخ (13 اسفند 1399) به بازارهای جهانی عرضه کرد. میان رده بی نظیر سامسونگ پس از ماه ها جنجال و حواشی سرانجام به دست کاربران رسید و همگان را از قابلیت های خود به عنوان یک گوشی میان رده متحیر ساخت.

گوشی میان رده جدید سامسونگ در بخش باتری بسیار قدرتمند ظاهر شده است؛ برای گلکسی M62 یک باتری لیتیومی با ظرفیت 7000 میلی آمپر تعبیه شده است که از قابلیت شارژ سریع 25 واتی نیز بهره مند است. شارژ معکوس نیز از دیگر ویژگی های آن می باشد که می تواند بخشی از ذخیره باتری را با سایر وسایل هوشمند شما که از قابلیت شارژ بی سیم بهره مند هستند به اشتراک بگذارد. باتری ای با عمر مطلوب و قابلیت شارژ سریع سبب شده است تا این محصول بسیار برای کاربرد روزانه مناسب باشد و بتواند با یکبار شارژ مدت زمان طولانی ای به کار بپردازد.

2) Moto G10 Power (6000mAh)

طراحی این گوشی در بخش پشت، جالب به نظر می‌‌رسد. این گوشی با صفحه نمایش 6.5 اینچی خود، اصلا گوشی کوچکی نیست. در عین حال، طراحی گوشی به آن ظاهری جمع و جور می‌دهد. بدنه‌‌ی پشت گوشی حالتی مواج داشته و جالب است.

این گوشی از یک باتری 6000 میلی آمپری استفاده می‌کند. این باتری به لطف پردازنده‌‌ی کم مصرف حتی عمر بیشتری دارد. این گوشی از سیستم عامل Android 11 تقریبا خام استفاده می‌کند. این گوشی کیفیت تصاویر راضی کننده ای دارد.

3) (6000mAh) ROG Phone 5

خیلی بعید است با دیدن گوشی‌های راگ فون آن‌ها را نشناسید! این گزینه برای ROG Phone 5 هم صدق می‌کند و به محص دیدن گوشی می‌توانید بگویید کدام مدل است. اگرچه پیش‌تر هم گفته شد، سبک آن با گوشی‌های اصلی ROG خیلی متفاوت است. کاملا واضح است که ایسوس به دنبال طراحی ساده است و نمی‌خواهد گوشی جسورانه و غیرعادی بسازد. چرا که باور دارد گوشی‌های گیمینگ هم باید ظاهری داشته باشند که همیشه و همه‌جا بتوان از آن‌ها استفاده کرد.

یک گوشی گیمینگ قدرتمند باید یک باتری قدرتمند هم داشته باشد. یک باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی در این گوشی وظیفه تأمین انرژی را بر عهده دارد. ایسوس با شعار«دوام و طول عمر بالا» این باتری را استفاده کرده است و این باتری با سرعت معقول ۳۰ وات تا حداکثر ۶۵ وات شارژ می‌شود. باتری بزرگ‌تر به معنی ماندگاری بهتر است، چون از تعداد چرخه‌های کمتری نسبت به سلول‌های کوچک‌تر استفاده می‌کند. وقتی شارژ ۳۰ وات وارد عمل می‌شود، همه‌چیز بهتر هم می‌شود، چون هنگام شارژ باتری گرمای بیش از حد تولید نمی‌کند و باعث خرابی باتری نمی‌شود. هم‌چنین شارژر کندتر روی باتری بزرگ‌تر می‌تواند ولتاژ بالاتر را برای مدت طولانی‌تری حفظ کند و دیرتر به ولتاژ ثابت برسد.

4) Redmi Note 9T (6000mAH)

باتری Redmi Note 9T، 5000 میلی‌آمپر حجم دارد. گرچه از گوشی‌های Redmi دیگر حجم کمتری دارد، اما همچنان چشم‌گیر است. شارژ آن حدود دو روز (استفاده از شبکه‌های اجتماعی، بازی و تماشای فیلم) به طول انجامید.

این گوشی از شارژ سریع 18 وات پشتیبانی می‌کند. مدل‌های سریع‌تری هم وجود دارد، اما در بین گوشی‌های با قیمت نزدیک انتخاب‌ها به شدت محدود می‌شوند. بر اساس نتیجه آزمایش‌ها، باتری در طول ۳۰ دقیقه از حالت خالی به 29٪ شارژ رسید. طبق نتیجه آزمایش با PCMark 10، گوشی 11 ساعت و 53 دقیقه به صورت مداوم کار کرد. شاید به اندازه برخی گوشی‌های اقتصادی با باتری‌های بزرگ چشم‌گیر نباشد، اما از حد متوسط بالاتر است.

5) Poco X3 pro (5160mAh)

پوکو X3 پرو یک باتری ۵۱۶۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد، درست مانند همان‌چیزی که در پوکو X3 NFC یافت می‌شود. عمر باتری دستگاه به اندازه مدل قبلی تحسین‌برانگیز است، حتی با اینکه به پردازنده‌ای بسیار توانمندتر مجهز شده.

اگر جزو کسانی هستید که عادت به تماشای ویدیو با گوشی دارند می‌توانید تا حدود ۱۲ ساعت رو شارژدهی باتری حساب کنید. همچنین یکبار شارز کامل باتری برای ۱۷:۳۰ ساعت وبگردی نیز کفایت می‌کند.

6) Galaxy S21 Ultra (5000mAh)

Galaxy  S21 Ultra تقریبا هیچ نقصی توی بخش طراحی نداره! سامسونگ تونسته گوشی ای تولید کنه که توی استفاده های طولانی کاربر رو زیاد اذیت نکنه!لبه های خمیده و کیفیت ساخت بالا باعث میشه این گوشی به شدت خوش دست باشه. کیفیت ساخت گلکسی اس 21 اولترا واقعا بی نظیره! تنها ایرادی که میشه به طراحی این گوشی گرفت سنگسن بودن بخش دوربین نسبتا به بقیه گوشیه. همین سنگینی باعث میشه اگر مدت زیادی از این گوشی استفاده کنید احتمالا خسته بشید. گواهی IP68 این گوشی به شدت خوب عمل میکنه و شما به راحتی میتونید گوشی رو زیر آب ببرید و باهاش کار کنید یا فیلمبرداری کنید. بخش طراحی با مقاومت بالای Galaxy  S21 Ultra تکمیل میشه. سامسونگ تونسته این گوشی رو به شدت مقاوم طراحی کنه و بسازه در حدی که به راحتی میتونید بدون قاب و گلس از این گوشی استفاده کنید.

سرعت شارژ شدن تقریبا قابل قبوله و یک ساعته میتونید گوشی رو به صورت صد در صدی شارژ کنید.

7) Galaxy A72 (5000mAh)

گوشی سامسونگ گلکسی ای 72 به یک باتری 5000 میلی آمپری مجهز شده است که 500 میلی آمپر از A52 بیشتر است . در نرخ تازه سازی 60 هرتز ، باتری 121 ساعت استقامت دارد و با نرخ تازه سازی 90 هرتز ، استقامت باتری به 114 ساعت کاهش پیدا می کند . سامسونگ گلکسی A72 از وضعیت شارژ ساده تری به نسبت A52 برخوردار است و از شارژ 25 وات برای باتری هود پشتیبانی می کند .

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
تمرین پدر و دختری دروازه بان استقلال +عکس
کارگری که در روز کارگر به آرزویش رسید +فیلم
اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات در غزه +عکس
چرا دندانپزشکی در بارداری خطرناک است؟
تحصن در ۴۰ دانشگاه آمریکا و کانادا برای غزه
مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ ۵ +عکس
افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال
معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد +عکس
لحظه بازداشت خشونت‌آمیز استاد اقتصاد دانشگاه اموری در آمریکا +فیلم
دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top