تاریخ انتشار: چهارشنبه 1401/04/22 - 10:25
کد خبر: 438020

با انواع ساینا آشنا شوید

با انواع ساینا آشنا شوید

آخرین نسل از تیپ‌های خودروی ساینا، ساینا S است که در سال ۱۴۰۰ فروش خوبی را پشت سر گذاشت. اضافه شدن استاندارد یورو ۵ به این خودرو در مقایسه با یورو ۴ بودن دیگر تیپ‌های ساینا، یک امتیاز به حساب آمده و در پی آن، تجهیزاتی چون دی لایت، ریموت کنترل تاشو و راهنمای تعویض دنده GSI را نیز باید ذکر کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، برای خرید ساینا با تیپ‌های مختلفی از این خودرو نسبتا ارزان قیمت سایپا روبرو هستید که ممکن است انتخاب نهایی را کمی برای شما پیچیده کند. از این روی جای دارد که در خصوص انواع ساینا بیشتر دانسته و بتوانید تصمیم گیری بهتری برای خرید و فروش ساینا داشته باشید. این مطلب برگرفته از سایت راهبرد معاصر، و مقاله‌ی آن پیرامون خرید ساینا است.

انواع تیپ‌های ساینا

خودروی ساینا در تیپ‌های مختلفی در دوره‌های زمانی از شروع تولید تا پایان سال 1400 همراه بوده و این کمی انتخاب را برای متقاضیان این خودرو پیچیده و در عین حال چالش برانگیز می‌کند. در زیر نگاهی به تیپ‌های مختلف خودروی ساینا می‌اندازیم:

ساینا تیپ SX

با خرید ساینا SX، در حقیقت ساده‌ترین تیپ این خودرو را انتخاب و خریداری کرده‌اید. به لحاظ فنی تفاوت خاصی میان دو خودروی ساینا تیپ SX و تیبا صندوق دار نیست و تنها تفاوت‌های ظاهری این دو خودرو، محل انتخاب شما خواهد بود.

 

ساینا تیپ EX

اما به سراغ تیپ EX که برویم، با یک خودرو که تجهیزات و امکانات رفاهی بیشتری دارد، روبرو خواهیم بود. از جمله تجهیزات اضافی خودروی ساینا EX که این محصول را در مقایسه با SX، به خودرویی جذاب‌تر تبدیل می‌سازد؛ سنسور پارک عقب، آینه‌های جانبی برقی، تهویه مطبوع الکتریکی، شیشه‌های عقب برقی و ... هستند.

ساینا تیپ اتوماتیک

مدل اتوماتیک ساینا تقریبا هم دوره با کوییک به بازار عرضه شد. البته هرگز استقبالی که از کوییک اتوماتیک سایپا در بازار متقاضیان خودرو به عمل آمد، قابل مقایسه با ساینا اتومات نبود. اما هنوز اگر به دنبال خرید ساینا اتوماتیک باشید، این خودرو می‌تواند انتظارات شما را برآورده سازد.

ساینا تیپ S

آخرین نسل از تیپ‌های خودروی ساینا، ساینا S است که در سال 1400 فروش خوبی را پشت سر گذاشت. اضافه شدن استاندارد یورو 5 به این خودرو در مقایسه با یورو 4 بودن دیگر تیپ‌های ساینا، یک امتیاز به حساب آمده و در پی آن، تجهیزاتی چون دی لایت، ریموت کنترل تاشو و راهنمای تعویض دنده GSI را نیز باید ذکر کرد.

با انواع ساینا آشنا شوید

بهترین خرید ساینا از میان تیپ‌های SX، EX، اتوماتیک و S

برای آن که بتوانید بهترین خرید از میان انواع ساینا را داشته باشید، با نگاهی به قیمت ساینا و تمایزهای میان تیپ‌های مختلف این خودرو، تیپ S، جذاب‌ترین آن‌ها به نظر می‌رسد. البته هنوز تیپ EX نیز مشتریان خود را داشته و در بازار خرید و فروش ساینا، معاملات زیادی روی آن اتفاق می‌افتد. شما اگر قصد خرید این خودرو را داشته باشید، کدام تیپ آن را ترجیح خواهید داد؟

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
سفر برنامه‌ریزی‌شده «اردوغان» به آمریکا لغو شد
ورزشکاران زن ایرانی افتخار آفریدند
اکثر آمریکایی‌ها به نتانیاهو اعتماد ندارند
دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد
عمره‌گزاران ایرانی احرام پوشیدند
بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
قهرمان سابق جودوی آسیا درگذشت
طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد
اینجا دانشگاه است
حواشی جدید سریال «پایتخت»
ورود پلیس ضد شورش برای متفرق کردن دانشجویان در پاریس +فیلم
رئیسی: تحریم‌ ایران به نتیجه نخواهد رسید
مهلت انتخاب رشته دکتری امروز به پایان می‌رسد
داستانی از نجات یک کسب و کار با پنل پیامکی
بازی‌های بلاک‌چینی: گالا (Gala) پیشگام سرگرمی‌های آینده
بیش از ۳۰ مدل ایده عکاسی طبیعت (پسرانه و دخترانه)
گزارشی از زنده به گورشدن ۲۰ نفر در غزه + جزئیات
دستور مهم رئیسی برای دیوارکشی مرزهای ایران
تجمع دانشجویان حامی فلسطین در نزدیکی کاخ سفید+فیلم
تفاوت چاپ مش و چاپ استیکر در چیست؟
بعد از ژل لب چکار کنیم؟/ تا نخوانده اید تزریق ژل لب انجام ندهید!
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top