تاریخ انتشار: چهارشنبه 1401/04/22 - 11:07
کد خبر: 438030

جشنواره فروش ویژه توری مش

جشنواره فروش ویژه توری مش

فاکتورهای بسیار متعددی برای دسته بندی توری‌ مش وجود دارد که سایز و نوع میلگرد به کار رفته در توری و نیز سایز چشمه‌ها ازمهمترین پارامترها برای تقسیم‌بندی ان است که در ادامه به ان میپردازیم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، نام اختصاری این محصول معروف و بسیار پرطرفدار در دنیا، BRC MESH است که با نام های دیگری چون مش مهندسی یا Engineering Mesh نیز مورد استفاده قرار میگیرد. توری مش از یک الگوی شبکه‌ای شکل تشکیل شده است که از طریق اتصال مجموعه‌ای از میلگردها بدست می اید. یکی از مهمترین دلایل استقبال مهندسان از این محصول فلزی، استحکام و تنوعی است که توری مش در تولید دارند.

نحوه تولید توری مش

معمولاً تولید توری مش به صورت ورقه یا شیت (Sheet ) است (با ابعاد 6 متر در 2.20 متر). مفتول سیاه پرکربن، مفتول گالوانیزه یا استنلس استیل از انواع متریال هایی هستند که میتواند در تار و پود توری مش مورد استفاده قرار بگیرد. برای تولید توری های مش از دستگاه های مخصوصی استفاده می شود که از دقت بسیار بالایی برخوردار هستند چون رعایت دقیق فاصله میلگردها از همدیگر و کیفیت بالای جوشکاری امری حیاتی در تولید توری مش است.

انواع مختلف توری مش

فاکتورهای بسیار متعددی برای دسته بندی توری‌ مش وجود دارد که سایز و نوع میلگرد به کار رفته در توری و نیز سایز چشمه‌ها ازمهمترین پارامترها برای تقسیم‌بندی ان است که در ادامه به ان میپردازیم.

سایز و نوع میلگرد

با توجه به نوع میلگرد مورد استفاده در توری مش میتوان آن را به دو دسته ساده و اجدار تقسیم بندی کرد. در توری های مش ساده از میلگردهایی با سایز 6 و 8 استفاده میشود اما سایز میلگرد مورد ستفاده در توری های اجدار بزرگتر (10، 12، 14) است و همچنین نوع میلگرد ان، همانطور که از نامش پیداست، میلگرد اجدار است.

سایز چشمه

منظور از چشمه در توری های مش همان شبکه هایی است که از جوش دادن میلگردهای عمودی و افقی به صورت تار و پودی، در ساختار مشبک توری ظاهر می‌شود. هرچه فاصله میلگردها از هم بیشتر باشد، چشمه‌ها سایز بزرگتری دارند و مشخصا هرچه فاصله میلگردها از هم کمتر باشد، چشمه‌ها سایز کوچکتری دارند. از این رو، توری‌ مشی با اندازه چشمه های متفاوت ( 10، 15 ، 20 ، 25 و 30 سانتی متر) در بازار موجود است که هر کدام کارایی متفاوت و خاص به خود را دارد.

مزایا و معایب استفاده از توری مش

توری های مش به دلیل داشتن نکات مثبت و مزایای فراوان دارای کاربردهای زیادی در صنعت ساختمان سازی و شهرسازی هستند که مهترین مزایای ان عبارتند از:

  1. استحکام و مقاومت بالا
  2. مقرون به صرفه بودن
  3. انعطاف پذیری مناسب
  4. کاربرد آسان
  5. سرعت بالا در اجرا آن

در مقابل مزایای فراوان، معایب اندکی مانند وزن بالا، سختی در حمل و نقل و همچنین احتمال زنگ زدگی برای توری مش وجود دارد که می‌توان با بکارگیری استراتژی مناسب از این معایب نیز جلوگیری کرد.

جشنواره فروش ویژه توری مش

کاربرد توری مش و نکاتی که قبل از خرید، باید به آن توجه کرد

امروزه توری مش مزیت های زیادی برای افراد در کاربردهای مختلف داشته است که به عنوان مثال میتوان به بخشهای کشاورزی، صنعتی، حمل و نقل، ساختمان سازی، طراحی و ساخت استخرها و سازه های بتنی، سقف های کامپوزیت، ساخت دیوارهای پیش ساخته، کارهای عمرانی (مانند: ساخت سدها، راه ها، کانال ها، جاده ها و ...) و گاهی برای ایجاد حصار و نرده ها میتوان اشاره کرد.

اولین نکته در هنگام خرید توری مش، دانستن اطلاعات کافی درباره توری های مش است که بتواند شرایط استفاده، هزینه های ان و همچنین ویژگی های لازم که به پیشبرد اهداف شما کمک میکند را برای شما نمایان کند. در هنگام خرید توری های مش به جنس میلگرد یا مفتول به کار رفته در ساخت آن نیز باید توجه داشته باشید که این امر تنها با مشاوره گرفتن از افراد متخصص میسر می شود.

عوامل تاثیرگزار بر قیمت توری مش

عوامل متعددی بر روی قیمت توری مش اثر دارد که دراینجا به برخی از انها میپردازیم.

از آنجایی که جنس توری مش از میلگرد است، نوسان های قیمت میلگرد بر روی قیمت نهایی توری نیز تأثیر خواهد گذاشت. بنابراین بهتر است قبل از خرید میزان نیاز خود را مشخص کرده و هزینه ان را با توجه به قیمت روز نوع میلگرد استفاده شده در ان، برآورد کنید. سایر موارد تاثیرگزار بر قیمت توری مش عبارتند از:

  • نوع میلگرد به کار رفته در ساخت آن (ساده یا آجدار)
  • نوع پوشش توری (پوشش سیاه، گالوانیزه یا استیل)
  • حجم توری مورد نیاز
  • میزان ضخامت مفتول و میلگرد مورد استفاده در ساخت میلگرد
  • و در نهایت برند میلگردی که در ساخت مش فلزی به کار رفته است.

و در نهایت، با توجه به مواردی که گفته شد، امید است به راحتی بتوانید برای نوع توری مشی مورد نیاز خود تصمیم گرفته و برای خرید بهترین نوع آن اقدام کنید.

برگزاری جشنواره فروش مش توری

شرکت آهن­‌سازان آرکا (آهن دپو) از جمله فروشگاه­‌های معتبر و قدیمی است که در زمینه فروش آهن­‌آلات از جمله توری مش به فعالیت مشغول می­‌باشد. همچنین این شرکت، قصد برگزاری جشنواره عیدانه فروش مش توری را دارد تا با برگزاری این جشنواره، بهترین و باکیفیت‌­ترین محصولات‌ را به مشتریان معرفی نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با تمامی محصولات این شرکت و اطلاع از زمان برگزاری جشنواره عیدانه فروش توری مش شرکت آهن دپو به سایت این فروشگاه به آدرس اینترنتی www.ahandepo.com مراجعه کنند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
رستمی: ایران اسلامی به حاکمیت عقل و عدل در جهان نزدیک شده است
اعتراف تازه رسانه‌های رسمی رژیم صهیونیستی درباره حمله ایران
۵ تکنیک [تست شده] برای تمیز کردن کیف چرم طبیعی و مصنوعی
سرمربی پرسپولیس جایگزین حمید مطهری در تیم ملی ؟
معلم‌های سلبریتی که نمی‌شناسید! +فیلم
کلاهبرداری اینترنتی خودش را خواننده سرشناس جا زد
دریافت هرگونه هدیه از سوی کارمندان دولت ممنوع
حادثه در ایستگاه راه‌آهن اهواز/ ۴ نفر مصدوم شدند
واکنش وزیر کشور به گزارش ادعایی درباره مرگ نیکا شاکرمی
افت ۳ هزار و ۹۰۲ واحدی شاخص بورس در روز پایانی هفته
بیکاران به زودی از طریق سامانه‌ای شناسایی می‌شوند
طالبان حق‌آبه هیرمند را رهاسازی کرد
اعلام جرم دادستانی علیه برخی فعالان رسانه‌ای درباره پرونده نیکا شاکرمی + جزئیات
دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب +عکس
جزییاتی جدید از پرونده بابک زنجانی
بسته ویژه اینترنت رایگان برای معلمان
واکنش رهبرانقلاب به خیزش دانشجویی در جهان +فیلم
یحیی گل‌محمدی رفت تا فصل بعد؟
رهبر انقلاب: الگوهای جامعه معلمین باید به‌ عنوان قهرمان معرفی شوند +فیلم
۷ جاذبه دیدنی که شما را به سبزوار می‌کشاند
تنها مرکز چاپ نمایشگاهی در تهران
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top