تاریخ انتشار: جمعه 1401/04/24 - 13:17
کد خبر: 438212

بستن بازوبند کاپیتانی در جام جهانی باور نکردنی است

 بستن بازوبند کاپیتانی در جام جهانی باور نکردنی است

 بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: پیش از خارج شدن نام ایران از گوی قرعه‌کشی هیجان بازی با تیم‌های آمریکا و انگلیس را داشتم. برای من بستن بازوبند کاپیتانی تیم ملی در جام جهانی باور نکردنی است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» دیلی استار گزارشی از تیم ملی فوتبال ایران منتشر کرد. این نشریه مصاحبه‌ای هم با علیرضا جهانبخش کاپیتان تیم ملی ایران انجام داد.

جهانبخش در مصاحبه خود با نشریه دیلی استار اظهار داشت: زمانی که مراسم قرعه‌کشی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر را تماشا می‌کردم برای حضور در گروه B بسیار هیجان داشتم و این مهم اتفاق افتاد. رویارویی با تیم ملی فوتبال انگلیس می‌تواند چالش بزرگی برای تیم ملی باشد و نباید از آن غافل شویم.

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران گروه دوم را یک گروه سخت توصیف کرد و یادآور شد: تیم ملی انگلیس یکی از بهترین نسل‌های خود را در اختیار دارد. آنان بازیکنان بسیار بزرگی مانند هری کین دارند. فوتبال انگلیس می‌تواند سه تیم ملی داشته باشد و من از بازی ستارگانی مانند مارکوس راشفورد و جیدون سانچو لذت می‌برم.

در ادامه گزارش این روزنامه آمده است که تیم ایران از بازیکنان سرشناسی مانند مهدی طارمی، کریم انصاری‌فرد و علیرضا جهانبخش بهره می‌گیرد و برخی از این بازیکنان دومین یا سومین جام جهانی خود را تجربه می‌کنند. جهانبخش یکی از بازیکنان شناخته شده فوتبال ایران است که سابقه بستن بازوبند کاپیتانی تیم ملی را دارد. او هنوز خاطره بازی برابر تیم ملی آمریکا در جام جهانی ۱۹۹۸ را در ذهن دارد و مهدی مهدوی‌کیا یکی از الگوهای او به شمار می‌رود.

دیلی استار در تحلیل حضور ایران در ادوار مختلف جام جهانی فوتبال آورده است: این تیم در ۲ جام جهانی گذشته (۲۰۱۴ برزیل و ۲۰۱۸ روسیه) عملکرد خوبی داشت و حتی برابر تیم مراکش نیز به پیروزی رسید. ایرانی‌ها توانستند تیم ملی پرتغال را با ستارگانش متوقف کنند و دروازه‌بان این تیم نیز پنالتی رونالدو را مهار کرد. 

جهانخبش همچنین در این گفت و گو گفت: ایران در ۲ جام جهانی نشان داد تیم سخت‌کوشی است و تیم مورد تمجید مردم و کارشناسان قرار گرفت. تمام تلاش ما این است که نتایج خوبی را کسب کنیم. ایران یکی از بهترین نسل‌ها را در اختیار دارد و خط حمله آن نیز بسیار خوب است اگر اردوهای آمادگی به خوبی برگزار شود احتمال صعود از گروه وجود دارد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
اعتراف تازه رسانه‌های رسمی رژیم صهیونیستی درباره حمله ایران
۵ تکنیک [تست شده] برای تمیز کردن کیف چرم طبیعی و مصنوعی
سرمربی پرسپولیس جایگزین حمید مطهری در تیم ملی ؟
معلم‌های سلبریتی که نمی‌شناسید! +فیلم
کلاهبرداری اینترنتی خودش را خواننده سرشناس جا زد
دریافت هرگونه هدیه از سوی کارمندان دولت ممنوع
حادثه در ایستگاه راه‌آهن اهواز/ ۴ نفر مصدوم شدند
واکنش وزیر کشور به گزارش ادعایی درباره مرگ نیکا شاکرمی
افت ۳ هزار و ۹۰۲ واحدی شاخص بورس در روز پایانی هفته
بیکاران به زودی از طریق سامانه‌ای شناسایی می‌شوند
طالبان حق‌آبه هیرمند را رهاسازی کرد
اعلام جرم دادستانی علیه برخی فعالان رسانه‌ای درباره پرونده نیکا شاکرمی + جزئیات
دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب +عکس
جزییاتی جدید از پرونده بابک زنجانی
بسته ویژه اینترنت رایگان برای معلمان
واکنش رهبرانقلاب به خیزش دانشجویی در جهان +فیلم
یحیی گل‌محمدی رفت تا فصل بعد؟
رهبر انقلاب: الگوهای جامعه معلمین باید به‌ عنوان قهرمان معرفی شوند +فیلم
۷ جاذبه دیدنی که شما را به سبزوار می‌کشاند
تنها مرکز چاپ نمایشگاهی در تهران
۵ جراح بینی برتر شهر مشهد در سال ۱۴۰۳
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top