تاریخ انتشار: شنبه 1401/04/25 - 14:34
کد خبر: 438310

عوامل موثر بر قیمت نصب دوربین مدار بسته

عوامل موثر بر قیمت نصب دوربین مدار بسته

عوامل موثر بر قیمت نصب دوربینهای مدار بسته امنیت یکی از مهمترین نیازهای جوامع بشری است. در حال حاضر با توسعه فناوری بسیاری از دستگاههایی که در گذشته تولید آنها محال به نظر میرسید، امروزه تولی...

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، امنیت یکی از مهمترین نیازهای جوامع بشری است. در حال حاضر با توسعه فناوری بسیاری از دستگاههایی که در گذشته تولید آنها محال به نظر میرسید، امروزه تولید میشوند. یکی از این وسایل دوربینهای مداربسته است. که برای مدیریت، کنترل و افزایش امنیت تولید میشود و عملکرد بسیار خوبی دارند.

دوربینهای مداربسته یکی از رایجترین اقدامات افزایش امنیت است. این دوربینها مجهز به امکانات هوشمندی هستند که میتوانند به طور مداوم تصاویربا ویژگیهای مختلفی را ضبط کنند.

در حال حاضر با وجود شرایط نامساعد اقتصادی جامعه که منجر به افزایش جرائمی مانند سرقت میشود نیاز به نصب دوربین مداربسته ضروریتر از گذشته است. بنابراین نقش بسیار مهمی در افزایش امنیت مکانهای مختلف دارند.

در این نوشته به عوامل موثر بر هزینه نصب دوربین مداربسته و در ادامه به برخی از تواناییهای این دوربینها پرداخته میشود.

قبل از هر چیز پیشنهاد میشود برای نصب دوربین مداربسته از یک نصاب ماهر و متبحر و یا یک تیم نصب مجرب استفاده کنید. نوع دستگاههای مورد نیاز و نحوه نصب آنها بر عهده این افراد هستند که در هزینههای جاری و آینده شما بسیار موثر هستند. چرا که باید دستگاههای مناسب نیاز شما را تشخیص دهند و آنها را به نحو اصولی و استاندارد نصب کنند.

قیمت نصب دوربین های مداربسته

با توجه به افزایش قیمت دلار در این روزها قیمت نصب دوربینهای مداربسته یه یک مشکل بزرگ برای افراد تبدیل شده است و مردم به دنبال راههایی برای کاهش این هزینهها هستند.

قیمت نصب دوربین مدار بسته از مجموع 1- هزینه خرید تجهیزات و 2-هزینه نصب تجهیزات تشکیل میشود که در ادامه هر کدام را شرح میدهیم.

همانطور که در بالا گفته شد برای نصب دوربینمداربسته باید با یک نصاب حرفهای تماس بگیرید. یک نصاب متبحر نیازهای مشتریان را به خوبی تشخیص میدهد و مناسبترین دوربین مداربسته را از بین صدها دوربین موجود در بازار انتخاب و به صورت اصولی برای شما نصب میکند.

هزینه نصب دوربین مداربسته از دو قسمت تشکیل شده است: 1- هزینه نصب که شامل کابل کشی ، نصب فیزیکی دوربین، نصب داکت، تنظمات دوربینها و . . . 2- هزینه خرید تجهیزات شامل دوربین مداربسته، کابل و . . .

عوامل موثر بر قیمت نصب دوربینهای مدار بسته

بیشتر هزینه نصب سیستمهای مداربسته مربوط به خرید تجیهرات است. هزینه نصب نظارت تصویری به عواملی از جمله بستگی دارد: هزینه کابل - نصب کانال و انعطاف پذیری - نصب فیزیکی دوربین - تنظیمات دستگاه ضبط تصویر - تنظیم دوربین و غیره.

هزینه خرید تجهیزات

هزینه خرید تجهیزات است که بیش از سه چهارم هزینه دوربین است شامل موارد زیر میباشد.

نوع و عملکرد دوربینهای مدار بسته: چند نوع دوربین و با چه عملکردهایی مورد نیاز است. دوربین آی پی یا آنالوگ یا - چه لنزی و عملکردی باید داشته باشد. برای تعیین این موارد یک نصاب ماهر میتواند به شما کمک کند تا این موارد دقیقا مشخص شود.

دستگاه ضبط تصاویر: دستگاه ضبط تصاویر دستگاهی است که دوربینها به آن متصل می شوند. از موارد تاثیر گذار در قیمت این دستگاهها میتوان به تعداد ورودی دوربین اشاره کرد.

ظرفیت هارد دیسک: ظرفیت هارد دیسک نیز بر هزینه سیستم تاثیر میگذارد. البته انتخاب ظرفیت هارد دیسک به عواملی مانند تعدا دوربین، کیفیت تصاویر دوربین، تعداد روزهای ضبط تصویر و نرخ فریم بر ثانیه بستگی دارد.

خرید لوازم جانبی مانند کابل و داکت: یکی دیگر از عوامل موثر بر هزینه تجهیزات کابلها، لولههای فلکسی و داکت است.

توجه: با توجه به اینکه نصب دوربین مداربسته یک فعالیت خدماتی است که باید به درستی، اصولی و استاندارد انجام شود هستند افرادی که برای کاهش هزینههای نصب آن را ناشیانه و غیر استاندارد انجام میدهند. برای مثال کابلها را به درستی به دیوار نمیبندند و آنها بعد از مدتی شل میشوند و از دیوار جدا میشوند. بنابراین همیشه سعی کنید در کنار تمرکز روی هزینه نصب روی یک تیم تخصصی و حرفه ای تمرکز کنید.

هزینه نصب تجهیزات

هزینه نصب تجهیزات شامل نصب فیزیکی دوربین، تنظیمات، نصب کابل، تنظیمات دوربینها، تنظیمات دستگاه ضبط تصاویر و . . .

مزایای دوربین مدار بسته

از جمله مزایای دوربین مدار بسته میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

پیشگیری از دزدی، سرقت و جرائم دیگر: هر چند استفاده از دوربین مداربسته نمیتوان به صورت کامل جلوی جرائم را گرفت ولی تحقیقات نشان داده است که تعداد جرائم به شدت کاهش پیدا میکند. در بسیاری از مکانها نصب دوربینهای مداربسته فاکتوری بازدارنده برای مجرمان است.

به صورت آماری اماکنی که دارای دوربینهای مداربسته هستند نسبت به اماکنی که از این تجهیزات استفاده نمیکنند به مراتب کمتر مورد سرقت قرار میگیرند.

عوامل موثر بر قیمت نصب دوربینهای مدار بسته

کنترل محیط: در بسیاری از موارد نیاز است محیط کار و کنترل جریان مورد کنترل و بررسی قرار گیرد. نصب دوربینهای مداربسته در این موارد باعث بهبود فرایندها می شود. نظارت بر فعالیت پرسنل در محیط کار از این موارد هستند.

افزایش حس امنیت: یاری گرفتن از دوربینهای مداربسته در هر مکان موجب میشود افراد حاضر در آن مکان احساس امنیت بیشتری داشته باشند.

کلام آخر

در این مقاله به قیمت نصب دوربین مداربسته و عوامل تاثیر گذار بر آن و همچنین مزایای دوربین مدار بسته پرداخته شد. اگر شما نیاز به دوربین مداربسته دارید و یا میخواهید از قیمت آن برای مجموعه خود مطلع شوید به سایت امنیت 24 مراجعه کنید. امنیت 24 یکی از شرکتهای با سابقه درخشان در نصب دوربین مدار بسته میباشد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، ۸ فرد و ۱۵ نهاد تحریم شدند
تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان
صورت‌ حساب سنگین غزه برای تل آویو
حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها
بازداشت مرزبان ایرانی توسط‌ طالبان
تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top