تاریخ انتشار: سه شنبه 1401/04/28 - 09:29
کد خبر: 438557

آقایان خدمات نهادهای انقلابی را به نام خود مصادره نکنند

آقایان خدمات نهادهای انقلابی را به نام خود مصادره نکنند

از گروه های جهادی مختلف گرفته تا کمیته امداد و بنیاد مستضعفین مدت های زیادی است که در این بخش خدمات مختلفی از قبیل عمرانی و رفاهی و کمک های معیشتی به مردم ارائه می دهند و گویی آقایان عمدا یا سهوا قصد دارند عملکرد مثبت این مجموعه ها را به نام خود مصادره کنند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ در هفته های اخیر محمد باقر قالیباف در سفر خود به مناطق دیشموک استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع مردم این بخش گفت: ما به دنبال رفع محرومیت در نقاط مختلف کشور هستیم و از طریق گروه‌های جهادی و همچنین کمیته امداد امام خمینی (ره)، بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام محرومیت‌زدایی از دیشموک را به ویژه از طریق اشتغال‌آفرینی و توانمندسازی برای جوانان و دختران این منطقه دنبال می‌کنیم.

از این رو مختار خلخال، فعال فرهنگی اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد در واکنش به سخنان قالیباف گفت: رئیس مجلس در سخنان خود به گونه ای به مجموعه های داوطلب و نهادهای حکومتی اشاره کرد که گویی این مجموعه ها از وی دستور گرفته و در مناطق محروم مشغول به خدمت می شوند. مجموعه و نهادهایی که سال هاست حتی قبل ریاست وی در مجلس در بخش دیشموک مستقر هستند. 

خلخال در ادامه افزود: از گروه های جهادی مختلف گرفته تا کمیته امداد و بنیاد مستضعفین مدت های زیادی است که در این بخش خدمات مختلفی از قبیل عمرانی و رفاهی و کمک های معیشتی به مردم ارائه می دهند و گویی آقایان عمدا یا سهوا قصد دارند عملکرد مثبت این مجموعه ها را به نام خود مصادره کنند.

مختار خلخال بیان کرد: مطمئنا مردم استان محروم کهگیلویه و بویراحمد به خصوص بخش دیشموک از رئیس مجلس توقع دارند به جای مایه گذاشتن از نهادهای داوطلب مردمی و حکومتی به وظیفه اصلی خود در این سفر که بازدید ستادی است، مجموعه های دولتی را به خط کرده و به خدمت کردن به مردم وادار کند.

کنشگر اجتماعی گفت: مردم فهیم بهمیی توقع دارند رئیس مجلس در سفر به استان و دیشموک به جای مسیر هوایی از راه های زمینی به این مناطق سفر کند تا از نزدیک بازدید ستادی خود را انجام دهد و جاده هایی که سال هاست جان جوانان و عزیزان ما را می‌گیرند را از نزدیک ببیند و از وزارت راه برای این موضوع سوال کند!!!

خلخال در ادامه گفت: جاده ها و مسیرهای ارتباطی یکی از مشکلات اصلی این استان است که به نحوی بخش اعظمی از این استان را تبدیل به یک بن‌بست جغرافیایی کرده است. آقای قالیباف و بخصوص نمایندگان استان بهتر نیست به جای بازدیدهای گذری و تقریبا بدون دستاورد مسئله مسیرهایی که این استان و بخصوص بخش دیشموک را از بن‌بست نجات می دهد را در مجلس دنبال کنند؟ 

مختار خلخال بیان داشت: آنهایی که به دنبال شانتاژهای خبری در روزهای پایانی نمایندگی خود در منطقه هستند باید بدانند این استان بیش از آنکه به سفرهای بی فایده شخصیت های سیاسی نیاز داشته باشد نیاز به مدیریت تحولی جوانان دارد. اما آقایان حتی باوجود اینکه مقام معظم رهبری فرمودند‌‌‌؛ نمایندگان مجلس در انتصابات دولتی دخالتی نداشته باشند همواره با ورود به این موضوع، عرصه را بر جوانان انقلابی ما تنگ می کنند و اجازه نمی دهند مردم ما طعم مدیریت تحولی جوانانمان را بچشند. 

مختار خلخال گفت: آقایان باید بدانند که با همراهی چند شخصیت به منطقه باعث نمی شود که باری دیگر مردم به آنها اعتماد کرده و آنها را راهی مجلس کنند. مردم ما به جای سناتورهای خودساخته نیاز به خدمتگزار مردمی دارند که لااقل بعد از گذشت بیش از 2 سال از عمر مجلس فعلی چندبار صدای مردم محروم منطقه و استان را در تریبون های مجلس شنیده باشند.

وی افزود: مردم انتظار دارند که صدای محرومیت استان بخصوص دیشموک از تریبون مجلس شنیده شود نه اینکه محرومیت های استان روز به روز بیشتر شود اما سناتورهای خود خوانده به فکر لابی های سیاسی خود باشند.

خلخال گفت: این احتمال وجود دارد که باوجود عمرکوتاهی که از مجلس شورای اسلامی باقی مانده است آقایان با یکبار از استان صحبت به میان آوردن در مجلس، به فکر دست و پا کردن فیلم های تبلیغاتی خود برای انتخابات بعد باشند.

وی افزود: مردم به خوبی می دانند مطالبه ای درست و به جاست که مداومت و تکرار داشته باشد و در طول سال‌های نمایندگی بارها آن مطالبه شنیده شود نه اینکه در روزهای پایانی مجلس پشت تریبون رفته و صرفا سمت و سوی استفاده انتخاباتی بگیرد.

مختار خلخال، فعال فرهنگی اجتماعی گفت: درپایان ضمن تشکر از نهادهای محرومیت زدا در منطقه، از مردم فهیم خواهشمندم که خدمات مفید و مثبت این عزیزان را به پای دیگر اشخاص ننویسند چرا که این عزیزان شبانه روز بدون استفاده های سیاسی و انتخاباتی تنها به فکر خدمت به مردم و محرومیت زدایی از منطقه هستند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
زیباترین بازی سال / خداحافظی پرسپولیس با جام حذفی
دانشگاه‌های آمریکا یکپارچه بر علیه رژیم صهیونیستی +فیلم
دفتر بن‌گویر بیانیه داد
لحظه تصادف و واژگونی خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل +فیلم
زخمی شدن وزیر امنیت داخلی اسرائیل پس از واژگونی خودرو +فیلم
کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
وزیر تندروی اسرائیلی تصادف کرد +فیلم
وضعیت وزیر امنیت داخلی اسرائیل وخیم است +جزئیات
نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا +فیلم
حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس +فیلم
دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
پلیس آمریکا در حال پاکسازی خون حامیان فلسطین در محل درگیری با دانشجویان +فیلم
حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان +فیلم
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top