تاریخ انتشار: چهارشنبه 1401/04/29 - 16:31
کد خبر: 438742

تخفیف خرید هاست ویژه دانشجویان ایران

تخفیف خرید هاست ویژه دانشجویان ایران

در واقع کاربرد هاست های دانلود بیش تر برای این است که به راحتی و بدون مشکل دیتای خود را روی سایت قرار بدهید و حتی ممکن است اصلا استفاده ای از کنترل پنل آن نداشته باشید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ به همین دلیل طبق گزارش خبرنامه دانشجویان ایران، شرکت شتابان هاست (https://shetabanhost.com) که از نظر افکار عمومی یکی از شناخته شده ترین و محبوب ترین شرکت های ارائه خدمات هاستینگ و میزبانی وب در ایران است، تخفیف های ویژه ای روی قیمت هاست های خود قرار داده که مخصوص پروژه ها و امور دانشجویی نیز می باشد.

دانشجویان ایرانی که دنبال خرید هاست دانلود iran و خرید vps ایران هستند به راحتی می توانند از شتابان هاست خرید خود را انجام دهند.

پیشرفت تکنولوژی و امکاناتی که امروزه در اختیار بشر قرار گرفته باعث شده تا دانشجویان نسل مدرن محدودیت بسیار کمتری برای تحقیق، ایده پردازی و توسعه داشته باشند.

بسیاری از سرویس ها و خدماتی که بصورت روزمره از آنها استفاده می کنیم حاصل تلاش های دانشجویانی است که از امکانات موجود و دانشی که از آن بدست آوردند در اختیارمان قرار گرفته اند، که یک نمونه از موفق ترین آنها سوپر اپلیکیشن اسنپ است که همه ی ما با آن آشنایی داریم و نیازهای روزمره­مان از حمل و نقل گرفته تا خرید خوراک و خدمات پزشکی را برایمان آسان کرده است.

یکی از لازمه های گسترش پروژه ها و وب سایت ها و اپلیکیشن ها استفاده از یک هاست با کیفیت بالا و کانفیگ های مناسب است که دانشجویان بتوانند به راحتی تمامی دیتا و اطلاعات خود را روی آن آپلود کنند، نرم افزار یا وب سایتشان را روی آن بالا بیاورند و آن را توسعه دهند.

اما زمانی که از صحبت از امور و پروژه های دانشجویی می کنیم، می دانیم که بودجه و محدودیت های مالی یکی از موانع بزرگی است که سد راه است. بنابراین وقتی می گوییم «هاست دانشجویی» باید ویژگی مقرون به صرفه و ارزان و اقتصادی بودن را نیز اضافه کنیم.

به همین دلیل طبق گزارش خبرنامه دانشجویان ایران، شرکت شتابان هاست (https://shetabanhost.com) که از نظر افکار عمومی یکی از شناخته شده ترین و محبوب ترین شرکت های ارائه خدمات هاستینگ و میزبانی وب در ایران است، تخفیف های ویژه ای روی قیمت هاست های خود قرار داده که مخصوص پروژه ها و امور دانشجویی نیز می باشد.

با وارد کردن کد تخفیف زیر در وب سایت شتابان هاست هنگام خرید هاست سی پنل ایران و خرید هاست سی پنل اروپا از ۱۰ درصد تخفیف ویژه برخوردار شوید.

کد تخفیف خرید هاست ویژه دانشجویان ایران: takhfife

پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این مقاله فناوری اطلاعات مخصوص خریداران هاست از جمله خریداران هاست دانلود ایران و خریداران وی پی اس ایران را از دست ندهید، چرا که می خواهیم انواع خدمات هاستینگ و میزبانی را به شما معرفی کنیم تا زمانی که قصد تهیه آن را داشتید، بدانید باید به سراغ کدام یک از مدل های مختلف هاستینگ بروید.

هاست چیست و چرا خرید هاست برای دانشجویان ایران مهم است؟

اگر درس زبان عمومی دانشگاه را پاس کرده باشید، احتمالا می دانید که کلمه ی host به معنای میزبان می باشد و منظور از هاست در واقع بستری است که وب سایت یا اپلیکیشن شما روی آن قرار گرفته و میزبانی می شود.

به طور مثال شما بعد خرید VPS ایران از شتابان هاست می توانید اطلاعات و دیتای مختلفی که می خواهید روی وب سایتتان آپلود کنید مثل فایل های مختلف، عکس، ویدیو، فیلم و... را روی آن بارگذاری کرده و در اختیار بازدیدکنندگان قرار می دهید.

نظر افکار عمومی درباره خرید هاست که بعد از ثبت دامنه اقدام به خرید هاست ارزان مثل خرید هاست سی پنل ایران کرده اند، این است که مطمئن شویم از اینکه هاستی که میخریم به درد کار و تحصیل و وب سایت ما می خورد که از چند جهت حائز اهمیت است:

1. ذخیره کردن اطلاعات

نوع دیتا و حجم اطلاعاتی که روی سرور سایتتان قرار می دهید نقش بزرگی در تعیین هاستی دارد که باید تهیه کنید، بنابراین خیلی مهم است که حتما درباره محدودیت ترافیک سایتتان با فروشنده و مشاوران هاست صحبت کنید.

اگر حجم اطلاعاتی که آپلود می کنید و یا ترافیک وب سایت بیش از حد و توان هاست باشد باعث می شود سایتتان از دسترسی خارج شود یا اصطلاحا داون شود.

به عنوان مثال اگر در وب سایت شما اطلاعات و منابع آموزشی مختلف مثل ویدیوها، مقالات با حجم سنگین و... آپلود می شود، بهترین گزینه برای شما خرید هاست های دانلودی هستند که فضای بسیار زیادی در اختیارتان می گذارد. در ادامه درباره اینکه هاست دانلودی چیست و خرید هاست دانلود ایران صحبت می کنیم.

2. حفظ امنیت اطلاعات

اهمیت دوم خرید هاست مناسب زمانی است که مدتی از راه اندازی و لانچ شدن وب سایت شما گذشته است و آنقدر اطلاعات روی هاستتان قرار داده اید که از دست رفتن آنها باعث ضرر های جبران ناپذیر خواهد شد.

داشتن یک هاست ایمن که بتواند به خوبی از دیتای ارزشمند شما مراقبت کند یکی دیگر از ملزومات یک سرویس میزبانی با کیفیت و ارزشمند است. سرویس های حرفه ای مثل میزبان های شتابان هاست به شما اجازه می دهد در فضایی ایمن و بدون نگرانی از هک شدن، حملات سایبری و تهدیدهای اینترنتی اطلاعاتتان را بارگذاری کنید.

3. سرعت لود شدن سایت

می دانیم که هیچکس از سایتی که مدت زمان زیادی طول می کشد تا بالا بیاید خوشش نمی آید. دنیای اینترنت آنقدر وسیع است و منابع مختلف مثل شما در آن فراوان است که اگر کاربر ذره ای حس ناخوشایندی به سایتتان داشته باشد، با بی رحمی صفحه ی شما را می بندد، بدون توجه به اینکه محتوای شما چقدر ارزشمند است.

این روند در صورت تکرار می تواند برای نمرات و سئوی وب سایت شما یک فاجعه باشد!

خرید از شرکت فروش هاست معتبر مثل شتابان هاست و استفاده از هاست مناسب یکی از تاثیرگذارترین فاکتورها در سرعت بارگذاری و روان اجرا شدن وب سایت شماست تا میانگین باز شدن صفحاتتان از 5 الی 6 ثانیه بالاتر نرود و تجربه کاربری مناسبی ارائه کنید.

آموزش و راهنمای خرید هاست توسط مشاوران shetabanhost

در سه نکته ای که بالاتر گفته شد اهمیتی که خرید یک هاست با کیفیت برای وب سایت و اپلیکیشن ما دارد را به شما گفتیم. در ادامه قصد داریم چند مدل از اصلی ترین انواع هاست را جهت خرید مورد بررسی قرار دهیم تا با کیفیت ترین گزینه ایده آل خود را از نظر ارزان و اقتصادی بودن پیدا کنید.

خرید هاست اشتراکی

اولین مدل هاست ها که ابتدایی ترین و در عین حال پراستفاده ترین نوع آنهاست، هاست های اشتراکی (shared hosting) است. هاست اشتراکی مناسب دانشجویانی است که می خواهند یک وب سایت معمولی با نیازهای متوسط داشته باشند.

بزرگ ترین مزیتی که باعث محبوب ماندن آن شده قیمت پایین و مقرون به صرفه ای است که کاربران باید برای خرید آن بپردازند. در شتابان هاست شما می توانید با پرداخت 25 هزار تومان هاست اشتراکی یک ماهه ی خود را تهیه کنید.

از خوبی هایش که بگذریم، یکی از معایبی که هاست های اشتراکی دارند تعداد هاست های سوار روی سرور هستند. زمانی که تعداد مصرف کنندگان منابع سرور بیش از حد باشد باعث می شود ظرفیت و توان سرور به مرور زمان کاهش پیدا کند و همچنین اگر مشکلی برای یکی از هاست ها به وجود آمد، هاست های همسایه نیز دچار مشکل شوند.

به همین دلیل است که شتابان هاست تعداد هاست هایی که روی یک سرور هستند را از 100 بالاتر نمیبرد.

خرید سرورهای VPS

نوع دومی که معرفی می کنیم جزء محبوب ترین هاست های موجود در بین صاحبان و مدیران وب سایت ها در ایران به گزارش شتابان هاست است. VPS یا سرور مجازی ورژن بهینه شده ی هاست های اشتراکی است که نقص و معایب آن را برطرف کرده است.

طرز کار سرورهای VPS اگرچه تا حدی شبیه به هاست های اشتراکی است، اما ویژگی هایی که در اختیار کاربرانش قرار می دهد بیش تر است، علاوه بر اینکه در هاست مجازی سرور مادر و منابعش مثل فضای ذخیره سازی، پردازنده و حافظه آن تنها به چند قسمت تقسیم می شود.

با خرید سرور VPS ایران از شتابان هاست از مزایای سرورهای مجازی ایرانی زیر برخودار می شوید:

  • منابع اختصاصی در سرور مجازی ایران
  • ارتقاء سریع و راحت منابع رم، سی پی یو و فضای ذخیره سازی
  • پشتیبانی در هر زمان و هر ساعتی توسط شتابان هاست
  • امکان نصب و اصلاح نرم افزارها و افزونه های مختلف
  • قیمت مقرون به صرفه وی پی اس ایران
  • امنیت فوق العاده بالای پایگاه داده و اطلاعات شما

خرید هاست دانلود

در ابتدای مقاله اسم هاست دانلود را در پاراگراف ذخیره کردن اطلاعات با خرید هاست دانلود iran بردیم. هاست دانلود بیش تر برای وب سایت هایی استفاده می شود که فایل های زیاد و گاها حجیمی روی هاستشان قرار می دهند و از طرفی به مزایا و امکاناتی که یک هاست معمولی در اختیارشان قرار می دهد نیز نیاز دارند.

در واقع کاربرد هاست های دانلود بیش تر برای این است که به راحتی و بدون مشکل دیتای خود را روی سایت قرار بدهید و حتی ممکن است اصلا استفاده ای از کنترل پنل آن نداشته باشید.

در این شرایط خرید هاست دانلود iran به آنها کمک می کند تا هم از مزایای هاست ایرانی برخوردار شوند، هم کاربرانشان با مصرف حجم کمتری از محتوای آنها استفاده کنند.

تخفیف خرید هاست ویژه دانشجویان ایران

دانشجویان ایرانی می توانند از تخفیف ویژه خرید هاست شتابان هاست بهره مند شوند

دانشجویان امروزی ایران می توانند با استفاده از امکاناتی که در اختیار دارند به راحتی یک رسانه در اینترنتی در اختیار داشته باشند، اما برای داشتن این صفحه اینترنتی به یک هاست یا سرویس میزبانی وب نیاز است. در این مقاله از خبرنامه دانشجویان ایران سعی کردیم اهمیت و انواع مختلف هاست ها مخصوصا هاست دانلود iran (ایران) و هچنین vps (سرور مجازی) ایران را به شما دانشجویان عزیز معرفی کنیم تا راحت تر برای خرید هاست خود اقدام کنید.

با توجه به گزارش دیگر خبرگزاری های معتبر ایرانی مثل خبرگزاری کار ایران (ایلنا) و پایگاه خبری افکارنیوز، نظر افکار عمومی درباره خرید هاست از شتابان هاست خیلی مثبت بوده و برند شتابان هاست سر زبان خریداران هاست در ایران افتاده است، لذا جهت استفاده از تخفیف ویژه دانشجویان ایران برای خرید هاست می توانید همین حالا به وب سایت شتابان هاست (https://shetabanhost.com) دمراجعه کنید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
لیلا اوتادی
1402/05/05 - 14:40

سلام وقت بخیر، ما از هاست اشتراکی استفاده میکنیم، خواستم ببینم معمولا کسب و کارها تا کی میتونن از این هاست ها استفاده کنن؟ کی باید بریم سراغ خرید سرور مجازی؟
امیرحسین راعفی
1402/05/05 - 14:42

هاست اشتراکی شتابان هاست رو خریدم واقعا سرعتش نسبت به هاست های دیگه متفاوته و قطعی نداره
شیما نجف پور
1402/05/05 - 14:43

مقاله عالی بود ممنون از خدمات خوبتون
تورهای مسافرتی آفری
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، ۸ فرد و ۱۵ نهاد تحریم شدند
تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان
صورت‌ حساب سنگین غزه برای تل آویو
حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها
بازداشت مرزبان ایرانی توسط‌ طالبان
تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top