تاریخ انتشار: شنبه 1401/05/08 - 19:24
کد خبر: 439687

پیام تسلیت رئیس دانشگاه تهران در پی درگذشت عادل آذر

پیام تسلیت رئیس دانشگاه تهران در پی درگذشت عادل آذر

رئیس دانشگاه تهران درگذشت عادل آذر را تسلیت گفته و عنوان کرد: عادل آذر برای آوردن دانش به صحنه عمل تلاش می‌کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از روابط عمومی دانشگاه تهران، سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران با پیام تسلیتی در پی درگذشت عادل آذر اعلام کرد: حاصل تجربه زیسته این استاد فقید و مدیر پرسابقه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، حامل یک الگو و سبک مدیریت جهادی مبتنی بر ولایتمداری، عمل فراجناحی، انقلابی‌گری، تخصص‌مداری و عملگرایی است.

پیام تسلیت سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران در پی درگذشت عادل آذر به شرح زیر است:

«مشیت الهی بر این تعلق گرفته است که در آستانه ایام عزاداری سالار شهیدان، دانشمند فرهیخته و بااخلاق و حکمران شایسته و پاکدست جناب آقای دکتر عادل آذر به جایگاه ابدی هجرت کند. این خبر غمبار چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می‌نشیند؛ ولی در برابر تقدیر حضرت حق چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست.

این عالم برجسته مدیریت که دانش‌آموخته دانشگاه تهران بود، در طول بیش از سه دهه تلاش مستمر در عرصه‌های علمی و مدیریتی کشورمان، به یک چهره ملی و ذخیره‌ای ارزشمند برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بدل شده بود.

دکتر عادل آذر که همواره برای آوردن دانش به صحنه عمل و اجرا تلاش می‌کرد، مروج نگاه مسئوولانه، متعهدانه و قانون‌مدارانه، نه فقط در حوزه مسئوولیتی خود بلکه در همه کشور بود. دکتر عادل آذر به عنوان یک مدیر تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، در هر مسئولیتی که قرار می‌گرفت علاوه بر اینکه آغازگر راه‌های پیموده‌نشده بود، مردمداری و نخبه‌گرایی را به صورت توأمان مدنظر داشت، نوآوری و عملگرایی را با خود به مجموعه‌های تحت مدیریت می‌آورد و کادرسازی و جانشین‌پروری برای کشور را یک مأموریت ویژه برای خود می‌دانست.

عادل آذر نامی آشنا برای همه آنهایی است که دغدغه ایران اسلامی مقتدر و پرافتخار را در سر دارند؛ او چهره‌ای مورد احترام برای همه آنهایی است که رمز پیشرفت کشورمان را رفاقت، همکاری و همدلی همه نیروهای متعهد و دلسوز می‌دانند.

به زعم اینجانب، حاصل تجربه زیسته این استاد فقید و مدیر پرسابقه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، حامل یک الگو و سبک مدیریت جهادی مبتنی بر ولایتمداری، عمل فراجناحی، انقلابی‌گری، تخصص‌مداری و عملگرایی است اما متأسفانه کشور با از دست دادن این ظرفیت که هر روز هم بالنده‌تر می‌شد، خسارتی بزرگ متحمل شده است.

بدینوسیله ضمن ابراز تأسف عمیق، درگذشت آن انسان شریف را محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، رئیس‌جمهور محترم جناب آقای دکتر رئیسی و همچنین خانواده داغدارشان و جامعه دانشگاهی بویژه جامعه علمی مدیریت، تسلیت عرض نموده و از پیشگاه ایزد منان برای آن فقید سعید آمرزش و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان معزز صبر جزیل و شکیبایی مسئلت دارم.»

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، ۸ فرد و ۱۵ نهاد تحریم شدند
تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان
صورت‌ حساب سنگین غزه برای تل آویو
حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها
بازداشت مرزبان ایرانی توسط‌ طالبان
تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top