تاریخ انتشار: شنبه 1401/05/08 - 23:07
کد خبر: 439725

آمار تردد زائران از مرز مهران ۱۵ برابر شده است

استاندار ایلام گفت: ‌آمار تردد زائران از مرز بین المللی مهران در مقایسه با سال گذشته ۱۵ برابر شده است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» حسن بهرام نیا روز شنبه در نشست شورای راهبری تصادفات استان که با حضور سردار مومنی رئیس پلیس راهور فراجا کشور برگزار شد، با تسلیت درگذشت دکتر عادل آذر و گرامیداشت یاد آن مرحوم، اظهار داشت: دکتر عادل آذر عمری برای اعتلای فرهنگ، اقتصاد و گفتمان انقلاب اسلامی تلاش کرد و بصورت میدانی در عرصه قانونگذاری و نظارت حضوری مثبت داشتند.

وی با قدردانی از رئیس پلیس راه راهور فراجا، فرمانده انتظامی استان و پلیس راه استان گفت: در نوروز امسال تمامی تیم‌های پلیس راه و انتظامی حضوری فعال داشتند.

استاندار ایلام در ادامه از افزایش ۱۵ برابری آمار تردد زائران از مرز مهران در مقایسه با سال گذشته خبر داد و گفت: سال گذشته ۳۷ هزار تردد، اما امسال ۵۶۱ هزار تردد از مرز مهران صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در جای جای ایلام فعالیت عمرانی راهسازی و جاده‌ای در حال انجام است، گفت: امروز ایلام به یک کارگاه عمرانی تمام عیار مبدل شده است و این مهم نتیجه همگرایی و همدلی همه مسئولان استان است.

وی افزود: برای ۴ خطه کردن مسیرهای منتهی به مهران از همه ظرفیت‌ها استفاده کرده و پای کار آورده‌ایم و تلاش می‌شود که برای تسهیل در تردد زوار این مسیرها زیر بار ترافیکی برود.

بهرام نیا با اشاره به این مطلب که بر اساس بررسی و گزارشات بخش اعظمی از تصادفات بین ساعت ۲۰ تا ۲۴ رخ می‌دهد، گفت: اورژانس‌ها، پایگاه‌های امداد، هلال احمر در این ساعات از شبانه روز در آماده باش کامل باشند.

وی بر رعایت تمامی الزامات در تمامی پروژه‌های راهسازی تاکید کرد و گفت: همه پروژه‌های راهسازی باید تمامی استانداردهای فنی و مهندسی در آنها رعایت شود و خروجی عملکرد این اقدامات منجر به افزایش ایمنی برای رانندگان و سرنشینان گردد.

استاندار ایلام در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر رفع گره‌های ترافیکی در داخل شهرها در راستای حفظ حقوق شهروندی، گفت: طبق گزارشات پلیس راهنمایی و رانندگی باید گره‌های ترافیکی برطرف شود و کسانی که سد معبر کردند در اسرع وقت به تخلفات آنان رسیدگی شود.

وی با بیان اینکه هیچ شخص حقیقی و حقوقی حق تصرف زمین‌های مشاع از جمله پیاده رو ندارد، گفت: شهرداری حق پیاده رو فروشی ندارد، بلکه بایست در مرحله اول به کسانی که به حقوق شهروندی توجه نکرده‌اند و مانع‌هایی ایجاد کرده‌اند ابلاغ کند که موانع را جمع آوری کنند، در غیر این صورت برخورد قانونی می‌شود.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
اینفوگرافیک/ قوانین جدید دریافت گواهینامه در سال ۱۴۰۳
دانشگاه امیرکبیر حرکت شجاعانه دانشگاهیان آمریکا و اروپا در حمایت از مردم غزه را ستود
نگرانی شدید تل‌آویو از همکاری‌های دفاعی ایران و روسیه
تصویر متفاوت از اعتراضات دانشجویی آمریکا
بازداشت‌ها در جنبش دانشجویی حامی فلسطین به روایت آمار
سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور»
سفر برنامه‌ریزی‌شده «اردوغان» به آمریکا لغو شد
ورزشکاران زن ایرانی افتخار آفریدند
اکثر آمریکایی‌ها به نتانیاهو اعتماد ندارند
دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد
عمره‌گزاران ایرانی احرام پوشیدند
بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
قهرمان سابق جودوی آسیا درگذشت
طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد
اینجا دانشگاه است
حواشی جدید سریال «پایتخت»
ورود پلیس ضد شورش برای متفرق کردن دانشجویان در پاریس +فیلم
رئیسی: تحریم‌ ایران به نتیجه نخواهد رسید
مهلت انتخاب رشته دکتری امروز به پایان می‌رسد
داستانی از نجات یک کسب و کار با پنل پیامکی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top