تاریخ انتشار: دوشنبه 1401/05/10 - 16:11
کد خبر: 439910

اعضای دولت خون اهدا کردند

اعضای دولت خون اهدا کردند

رئیس جمهور با حضور در تیم سیار اهدای خون مستقر در دفتر هیأت دولت، از عملکرد سازمان انتقال خون تقدیر کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، اهدای خون، اهدای حیات و زندگی دوباره به بیماران مختلف است. همان قطرات حیاتبخش و سرنوشت سازی که بودن و نبودن آنها حیات و ممات هر فردی را رقم می‌زند.

9 مرداد سالروز تاسیس سازمان انتقال خون است. سازمانی که متولی اصلی دریافت خون از اهدا کنندگان در اقصی نقاط کشور است.تیم سیار اهدای خون مستقر در دفتر هیات دولت پذیرای وزرا و معاونین رئیس جمهور برای انجام این کار انسان دوستانه بود.

وزرا و معاونین دولت سیزدهم در چهل و هشتمین سالروز تاسیس سازمان انتقال خون به جمع اهداکنندگان خون پیوستند.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی در حاشیه جلسه هیات دولت در محل استقرار تیم سیار اهدای خون حضور پیدا کرد و گفت: این گزارشی که آقایان وزیر بهداشت و مدیرعامل سازمان انتقال خون پیرامون موفقیت‌ها و دستاوردهای این سازمان دادند، ارزشمند است و باید برای مراقبت از این توفیقات نیز تلاش کرد.

رئیس جمهور در ادامه افزود: به همه کارکنان سازمان انتقال خون سلام برسانید و از سوی من به آنها خسته نباشید و خداقوت بگویید.

وزرا و معاونین دولت سیزدهم در جمع اهداکنندگان خون

گفتنی است در زمان کوتاه استقرار تیم سیار اهدای خون مستقر در دفتر هیات دولت، بیش از ۳۰ نفر از وزرا، معاونین و کارکنان دولت سیزدهم به جمع اهداکنندگان خون پیوستند.

بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، علی اکبر محرابیان وزیر نیرو،محمدهادی زاهدی فر سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، غلام حسین اسماعیلی رئیس دفتر رئیس‌جمهو، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش، علی بهادری جهرمی سخنگو و دبیر هیئت دولت، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور، سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری،میثم لطیفی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور و سید محمد حسینی معاون رئیس‌ جمهور در امور مجلس، کسانی بودند که از جمع هیات دولت به صف داوطلبان اهدای خون پیوستند.

قول مساعد شهردار تهران برای اختصاص زمین ویژه احداث مراکز جامع اهدای خون

علیرضا زاکانی،شهردار تهران در حاشیه جلسه هیات دولت به صف اهداکنندگان خون پیوست.

وی در حاشیه این حرکت خیرخواهانه و با تقدیر از عملکرد کارکنان انتقال خون در فرآیند نجات جان بیماران، گفت: امیدواریم بتوانیم با توسعه مراکز اهدای خون در شهر تهران، تعداد بیشتری از مردم را در جمع اهداکنندگان خون ببینیم و ترویج این فرهنگ می تواند به افزایش حس مسئولیت پذیری و مهربانی در جامعه کمک کند.

زاکانی افزود: طی صحبت‌هایی که با مدیرعامل سازمان انتقال خون داشتیم، مقرر شد تا در یک تفاهم نامه و بر اساس نیازسنجی صورت گرفته، سه قطعه زمین در مناطق ۱۵، ۱۸ و ۲۲ تهران برای احداث مراکز جامع اهدای خون اختصاص دهیم.

بنابراین گزارش، چهار مرکز جامع اهدای خون در مناطق ۱، ۴، ۵ و ۲۰ تهران با حمایت شهرداری، شورای اسلامی شهر تهران در دوره چهارم و جمعی از خیرین ساخته شد و احداث چند مرکز دیگر در دوره جدید مدیریت شهری می‌تواند به توسعه و پیشرفت انتقال خون استان تهران کمک کند تا این مجموعه حیاتی در تامین خون سالم و کافی برای ۱۶۷ بیمارستان و بیش از ۲۸ هزار تخت بیمارستانی، با قدرت بیشتر گام بردارد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
طوفانی که پرده از چهره غرب کنار زد
برگزاری تجمع دانشگاه تهران در حمایت از دانشجویان آمریکایی
تمدید ثبت‌نام و ویرایش آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران
حمایت بسیج اساتید از دانشگاهیان جهان علیه رژیم صهیونیستی
دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند
اینفوگرافیک/ قوانین جدید دریافت گواهینامه در سال ۱۴۰۳
دانشگاه امیرکبیر حرکت شجاعانه دانشگاهیان آمریکا و اروپا در حمایت از مردم غزه را ستود
نگرانی شدید تل‌آویو از همکاری‌های دفاعی ایران و روسیه
تصویر متفاوت از اعتراضات دانشجویی آمریکا
بازداشت‌ها در جنبش دانشجویی حامی فلسطین به روایت آمار
سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور»
سفر برنامه‌ریزی‌شده «اردوغان» به آمریکا لغو شد
ورزشکاران زن ایرانی افتخار آفریدند
اکثر آمریکایی‌ها به نتانیاهو اعتماد ندارند
دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد
عمره‌گزاران ایرانی احرام پوشیدند
بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
قهرمان سابق جودوی آسیا درگذشت
طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد
اینجا دانشگاه است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top