تاریخ انتشار: شنبه 1401/05/22 - 08:26
کد خبر: 440877

ژاوی: رافینیا شبیه نیمار است

ژاوی: رافینیا شبیه نیمار است

سرمربی آبی اناری‌ها ستاره برزیلی تیمش را به نیمار تشبیه کرد. او درباره لواندوفسکی گفت که او تشنه جام با تیم جدید خود است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از ایسنا، بارسلونا در فصل نقل و انتقالات تابستانی عملکرد بسیار خوبی داشته است.

آبی اناری‌ها در تابستان با بازیکنانی مثل روبرت لواندوفسکی، رافینیا، ژول کنده، فرانک کسیه و کریستینسن قرارداد امضا کرده‌اند و همین باعث شده است تا هواداران تیم امیدوار به فصل جدید باشند.

ژاوی به ستایش از خریدهای جدید تیمش پرداخت. سرمربی آبی اناری‌ها درباره رافینیا گفت: رافینیا متفاوت از همه بازیکنان برزیلی است که در کنار آن‌ها بازی کرده‌ام. او شخصیت خاصی دارد و شاید شبیه به نیمار باشد البته ضربات ناگهانی او شبیه به ریوالدو است. او توانایی بسیار زیادی در بازی‌سازی دارد و قطعا با توانایی‌هایی که دارد کمک زیادی به تیم خواهد کرد.

لواندوفسکی سرشناس‌ترین بازیکنی است که در تابستان راهی بارسلونا شد و ژاوی علاقه زیادی به این مهاجم لهستانی دارد. سرمربی بارسلونا درباره مهاجم جدید تیمش گفت: لواندوفسکی یک گلزن بالفطره و بازیکنی استثنایی است که می‌تواند در داخل محوطه جریمه سرنوشت‌ساز ظاهر شود. او نهایت تلاش خود را برای موفقیت تیم در خط حمله به کار خواهد گرفت. به نظرم ما با خریدهای جدید خود گام‌های روبه جلو خوبی برداشته‌ایم. لواندوفسکی تشنه و گرسنه به بارسلونا آمده است وانگیزه‌های زیادی برای درخشش و گلزنی دارد. او با نهایت تواضع در کنار ما است.

ژاوی درباره نیکو و پیانیچ گفت: او(نیکو گونزالس) سه هفته پیش نزد من آمد. من به او گفتم که تیم به او نیاز دارد اما خود نیکو اصرار به جدایی داشت و تاکید کرد که می‌خواهد راهی تیمی شود که فرصت بازی کردن پیدا کند و من هم با جدایی قرضی‌اش موافقت کردم اما درباره پیانیچ باید بگویم که من به این بازیکن اعتقاد دارم و از او خواستم که در تیم بماند. پیانیچ با ما خواهد بود.

سرمربی بارسلونا درباره تاثیر جام جهانی در فصل جاری گفت: ما برای تعطیلات نیم فصل برنامه داریم. برای بازیکنانی که در جام جهانی حضور نخواهند داشت برنامه تمرینی خاصی داریم. ما در زمان جام جهانی استراحت نخواهیم کرد و به تمرین ادامه می‌دهیم. بسیار مهم است که نیمکت بسیار قوی داشته باشیم چرا که قطعا بازیکنان مصدوم و محروم در بعضی از بازی‌ها خواهیم داشت و باید جایگزینان بسیار خوبی برای آنان داشته باشیم.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
اسلواکی: مخالف عضویت اوکراین در ناتو هستیم
سرهنگ ارتش آمریکا: پدافند هوایی اسرائیل قوی نیست
تقلای انگلیس برای تقویت روحیه نتانیاهو
تذکر جدی بی‌حجابی اثرگذاری اجتماعی فروانی دارد
فقط خودمان بودیم!
تصویر امروز ایران، در سخنان چهل سال پیش حضرت آقا
شعار جالب دانشجویان آمریکایی به زبان فارسی/ مرگ بر اسرائیل در دل دانشگاه‌های آمریکا +فیلم
انزوای اسرائیل در حال تعلیق است
اعتراف در خصوص حمله اسرائیل؛ باید منتظر پاسخ فوری ایران باشیم
شهادت عضو دیگر حزب‌الله در جنوب لبنان
واتساپ با قابلیتی کاربردی برای مدیریت بهتر چت‌ها آپدیت شد
شلیک ۱۵۰ موشک از جنوب لبنان به اراضی اشغالی
معاون رئیس جمهور: دولت بر استفاده از نیروهای مؤمن و انقلابی تاکید دارد
امیرعبداللهیان: «وعده صادق» تعریفی نو از موازنه قدرت غرب آسیا ارائه کرد
پرسپولیس به ۴ بانک و استقلال به هلدینگ خلیج فارس واگذار شد
تیم ملی کشتی فرنگی مقتدرانه قهرمان آسیا شد
سردار حاجی زاده روز ارتش را تبریک گفت
رئیس جمهور قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا را تبریک گفت
سند ملی «سبک پوشش اسلامی- ایرانی» تصویب شد
۹۵۰۰ فلسطینی در زندان‌های اسرائیل محبوس هستند
حزب‌الله شهرک‌ها و مواضع نظامی اسرائیل را موشک‌ باران کرد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top