تاریخ انتشار: چهارشنبه 1401/05/26 - 13:38
کد خبر: 441318

چرا چینت یک برند مطمئن است؟

چرا چینت یک برند مطمئن است؟

بهترین راه خرید محصولات چینت، رجوع به نماینده رسمی Chint در لاله زار است. محصولات چینت را اگر از نمایندگی آن تهیه کنید شامل گارانتی شرکتی میباشد اما تهیه این اقلام از غیر از نمایندگان رسمی ممکن است باعث از بین رفتن ضمانت آن به دلیل تهیه از مراجع غیر معتبر گردد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، قریبا اکثر مردم دنیا نام برند چانت را به عنوان ماشین های لوکس میشناسند. اما چانت در بین افرادی که در حوزه برق به ویژه برق صنعتی فعالیت دارند یک برند خاص، با کیفیت و بی نظیر است. چینت سر سخت ترین رقیب آسیایی برندهایی نظیر اشنایدر، زینمس و ... است که با قیمت مناسب خود بی شک بخش عظیمی از بازار جهانی را به خود اختصاص داده است.

این قیمت مناسب در کنار کیفیت و کارایی بسیار بالای محصولات چینت جای حرفی باقی نمیگذارد که این چینت در بین برترین برندهای برق صنعتی جهان قرار گرفته است.

چینت چین استاندارد بسیار بالایی در طراحی، توسعه و تولید تجهیزات برق صنعتی دارد و همین موضوع باعث شده از ابتدای آغاز به کار تا کنون هیچ گاه از رقبای اروپایی خود عقب نماند.

چینت الکتریک تقریبا هر نوع تجهیزی را طراحی و تولید کرده است، از کلید های اتوماتیک کامپکت تا کلید های اتوماتیک هوای، کلید مینیاتوری، کنتاکتور، بی متال، کلید حرارتی و حتی درایو و اینورتر، در این بین دژنکتور و کنتاکتور خلاء و تجهیزات کنترل دور موتور فشار ضعیف و تجهیزات کنترل دور موتور فشار متوسط نیز دیده میشود.

این برند قدرتمند آسیایی چنان مسمم در پیشرفت بوده و هست که با شرکت های بزرگی نظیر زیمنس آلمان و میتسوبیشی ژاپن در زمینه توسعه و ارتقای فنی محصولات برق صنعتی و اتوماسیون قرارداد همکاری امضا کرده است.

چینت الکتریک در بیش از 193 کشور جهان فروش گسترده ای دارد ، در این نیز همانند سایر کشور ها، چانت نمایندگی فروش رسمی محصولات خود را دارد که در این بین ، نام الکتروشایلی به عنوان نماینده رسمی محصولات برق صنعتی چینت در لاله زار مطرح است.

کلید اتوماتیک کامپکت چینت

کلید اتوماتیک کامپکت چینت فیکس و قابل تنظیم چینت از جمله تجهیزاتی ست که در بازار های جهانی فروش بسیار قابل توجهی دارد، با توجه به کاربردی بودن و پر استفاده بودن از تجهیز ، برندهای بسیاری سعی کرده اند که استاندارد خود را در طراحی و تولید این محصول بالا ببرند و در عین حال فضای رقابتی را نیز در قیمت گذاری در نظر داشته باشند.

اما مسلما اعتبار برند چینتی در کنار استاندارد بالا و قیمت مناسب همواره گوی سبقت را از سایر رقبا ربوده است.

کلید های اتوماتیک به طور کلی به دو دسته تقسیم میشوند:

کلید اتوماتیک کامپکت و کلید اتوماتیک هوایی

کلید اتوماتیک کامپکت به دو دسته قابل تنظیم و غیر قابل تنظیم تقسیم بندی میشود و کلید اتوماتیک هوایی به دو دسته کشویی و فیکس دسته بندی میشود.

در واحد فروش الکتروشایلی هر دو دسته ی کامپکت و هوایی از برند چینت موجود است که شامل کلید اتوماتیک کامپکت قابل تنظیم، کلید اتوماتیک کامپکت غیر قابل تنظیم ، کلید اتوماتیک هوایی کشویی و کلید اتوماتیک هوایی فیکس میشود.

کلید هوایی کشویی چینت نیز همانند کلید اتوماتیک کامپکت از فروش و استقبال بسیار بالایی برخوردار است. کلید هوایی فیکس چینت نیز در بین پرفروش های چینت از رتبه ی بالایی برخوردار است.

خرید کنتاکتور چانت

کنتاکتور از مهم ترین تجهیزات برق صنعتی ست ، این محصول جهت قطع و وصل کردن مدار از راه دور به کار گرفته میشود که این کار از طریق تحریک بوبین کنتاکتور انجام میشود.

کنتاکتور ها به دو دسته اصلی کنتاکتور تک فاز و کنتاکتور 3 فاز تقسیم میشوند که برند چینت آن از بهترین های این محصول پر کاربرد است. کنتاکتور ها برای افزایش تعداد کنتاکت های فرمان از کنتاکت کمکی بهره میبرند که به صورت نصب از بغل مورد استفاده قرار میگیرد. خرید کنتاکتور چانت

خرید کلید مینیاتوری چینت

چینت علاوه بر فیوز های منیاتوری، کلید های خشک ها نیز طراحی و تولید میکند که بسیار مرغوب و با کیفیت میباشند.

به جرات میتوان گفت کیفیت و مرغوبیت محصولات چانت چنان عالی ست که از مینیاتوری های این برند حتی در مصارف خانگی نیز استفاده میشود. چینت در بین همگان نامی بسیار آشنا و معتبر است، این اعتبار و ارزش جهانی باعث شده تا اجناس تقلبی و فیک با نام چینت روانه بازار شوند و بسیاری از مصرف کنندگان به اشتباه این اقلام را خریداری کنند.

بهترین راه خرید محصولات چینت، رجوع به نماینده رسمی Chint در لاله زار است. محصولات چینت را اگر از نمایندگی آن تهیه کنید شامل گارانتی شرکتی میباشد اما تهیه این اقلام از غیر از نمایندگان رسمی ممکن است باعث از بین رفتن ضمانت آن به دلیل تهیه از مراجع غیر معتبر گردد.

الکتروشایلی علاوه بر چینت نمایندگی فروش محصولات سکومک فرانسه، ال اس چین و چینت نیز میباشد که این بدان معنی ست که بهترین قیمت موجود محصولات این برندها تنها نزد الکتروشایلی و سایر نمایندگان رسمی یافت میشود.

جهت تماس با واحد فروش الکتروشایلی میتوانید با شماره های زیر تماس بگیرید

021-66170062 | 021-66170063 | 0912-6398961 | 0935-4020914

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
امام جمعه سابق دار فانی را وداع گفت
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top