تاریخ انتشار: پنجشنبه 1401/05/27 - 11:31
کد خبر: 441395

بهترین کابینت ساز تهران کیست؟

بهترین کابینت ساز تهران کیست؟

شاید این سوال شما هم باشد که بهترین کابینت ساز در تهران کیست؟ یا بهترین شرکت کابینت سازی در تهران کجاست؟ اینکه چگونه در تهران کابینت ساز خوب پیدا کنیم و

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» شاید این سوال شما هم باشد که بهترین کابینت ساز در تهران کیست؟ یا بهترین شرکت کابینت سازی در تهران کجاست؟ اینکه چگونه در تهران کابینت ساز خوب پیدا کنیم و ...

خرید کابینت، اعتماد به یک کابینت کار یا شرکت کابینتی مسئله هایی هستند، که همه افرادی که قصد تغییر دکوراسیون منزل، بازسازی و نوسازی را دارند با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. در این مقاله قصد معرفی فرد خاصی را نداریم. سعی داریم به دور از قضاوت به بررسی عواملی که در انتخاب کابینت کار باید در نظر بگیرید، بپردازیم. در انتها به برخی بورس های کابینت و شرکت و شوروم های مطرح هم اشاره ای می کنیم.

برای خرید کابینت به چه شخص یا شرکتی اعتماد کنیم؟

کابینت از آن دست مشاغلی است که شمار تامین کنندگان آن بسیار زیاد است. چراکه ساخت و نوسازی هیچگاه متوقف نمی‌شود، پس همیشه نیاز به کابینت در هر خانه‌ای وجود دارد. اما با افزایش تامین کنندگان این حوزه، همیشه با خریدارانی سردرگم که زمان زیادی برای انتخاب صرف کرده اما به نتیجه ای نرسیده اند، مواجه می‌شویم.

برای حل این مسئله، باید بدانید که فرد یا شرکت معتمد شما، باید از چه ویژگی هایی برخوردار باشد. این مسئله کلی است. برای پیدا کردن بهترین کابینت ساز در تهران نیز باید این موارد را لحاظ کنید:

  • از سابقه فروشنده و نمونه کارهای او آگاه شوید.
  • به طرح و طراحی های قبلی او دقت کنید.
  • در صورت امکان از مشتریان قبلی کابینت سازِ مورد نظر استعلام بگیرید و از کیفیت کار مطمئن شوید.

توجه کنید که حتما

  • فروشنده یک تیم اجرای متخصص برای اجرا و نصب داشته باشد.
  • کیفیت کار را پس از نصب و اتمام تضمین کند.
  • سر موعد کار کابینت را به شما تحویل دهد.
  • صداقت داشته باشند.
  • قراردادی قابل اتکا و کامل به شما ارائه دهد.

این موارد را هر شخص و شرکتی که قصد خرید کابینت از او را دارید باید داشته باشد.

اگر از آن دسته افرادی که هنگام خرید هر چیزی عجول هستید، یا در خرید های خود سخت نمیگرید، هنگام خرید کابینت لطفا وسواس بیشتری به خرج دهید و حداقل به موارد بالا اهمیت بیشتری بدهید. کیفیت کابینت به دلیل ثابت بودن و تعویض در طولانی مدت(شاید هیچ وقت!) بسیار با اهمیت است. اگر کابینت‌کار شما از اصول و استاندارد ساخت و اجرای کابینت فاصله بگیرد، ممکن است شما را با هزینه های بسیار گزاف مواجه کند.

بهترین کابینت سازهای تهران

تهران از نظر اکیپ های اجرایی در دکوراسیون داخلی واقعا غنی است. در عین حال گروه ها و شرکت های منفعت طلبی هم هستند که برای نفع شخصی و بدون داشتن تخصص لازم این کار، در این صنعت فعالیت می‌کنند.

اما شرکت ها و فروشگاه هایی هستند که سابقه خیلی طولانی در این صنعت دارند و عمده مشتریان آنها، از کیفیت کارشان راضی هستند. اما این نباید شمارا به اشتباه بیندازد. بسیار افراد منصف و کاربلدی در این حرفه هستند که شاید نام آنها معروف و بر سرزبان ها نباشد، اما کیفیت کار بسیار بالا و مطلوبی دارند.

در اینجا ما صرفا نام آنهایی را آورده‌ایم که میشناسیم و کیفیت کارشان با توجه به مشتریانشان تایید می کنیم.

بهترین کابینت ساز تهران کیست؟

سلام ساختمان

همه برند هایی که در بالا ذکر شد، در دسته بندی لوکس و لاکچری هستند. اما اگر به دنبال کابینت با قیمتی منطقی در تهران و حتی دیگر شهرها میگردید، پیشنهاد اول ما به شما، سلام ساختمان است. شاید سوال باشد که چرا هم تهران و هم دیگر شهرها. سلام ساختمان، یک تولید کننده یا طراح کابینت نیست. این برند، برای رفع نیاز مشتریان کابینت، اقدام به راه اندازی پلتفرمی کرده که خیالتان را از بابت خرید کابینت و دیگر اجزای دکوراسیون راحت کند.

سلام ساختمان، راهکاری برای پیداکردن یک کابینت ساز، کار بلد، با توجه به نیاز شما ایجاد کرده است. در این سایت شما تمامی برند هایی که در این حوزه با سلام ساختمان همکاری میکنند را میبینید. از کیفیت کار و قیمتشان آگاهی پیدا می‌کنید و در نهایت بعد از مطمئن شدن از همه موارد، می‌توانید اقدام به خرید کنید.

در واقع سلام ساختمان بهترین کابینت ساز در تهران را برایتان پیدا کرده، قرارداد را منعقد کرده، بر کارش نظارت کرده و در نهایت کار را به شما تحویل می دهد.

کابینت یاکس

شرکتی قدرتمند، با ظرفیت تولید بالا و جزو تولیدکنندگان لوکس محسوب می‌شود. عمده تولیدات شرکت یاکس، در سبک مدرن است.

کابینت انزو

این برند، با وارد کردن مدل انزو از برند zentique در ایران معروف شد. در ابتدا تمرکز اصلی این برند، بر روی تولید کابینت با رنگ پولیشی بود. به طوری که در ایران همه کابینت پولیشی را با نام انزو میشناسند. اما تمرکز تولید این برند در حال حاضر بیشتر روی سبک های نئوکلاسیک و مدرن است.

انزو، از نظر کلاس قیمتی، در رده گران و لوکس قرار میگیرد.

کابینت آشپزخانه ایگال

ایگال از شرکت های جدیدی است که تمرکز اصلی آنها بر تولید کابینت مدرن و بیشتر با رنگ نئوکلاسیک است. طراحی های ایگال بسیار جذاب و متفاوت از سایر برندها است. به نحوی که اگر در این صنعت فعالیت کنید، با دیدن کارهای ایگال به راحتی متوجه می‌شوید که این طراحی متعلق به برند ایگال است.

ایگال معمولا به کابینت با رنگ های تیره‌اش معروف است.

کابینت بنکست

بنکست برندی است که از دید خیلی از فعالین این حوزه، غایب و نا آشنا است. اما اگر مسیرتان به برج ها و بناهای معروف در تهران بخورد یا قصد خرید چنین خانه هایی داشته باشید، امکان برخورد با این برند در آشپزحانه آنجا بسیار زیاد است.

بنکست، فقط طراحی مدرن انجام می‌دهد و واقعا در این سبک طراحی صاحب سبک است.

کابینت فیوره

اگر از خیابان فرشته در تهران گذر کرده باشید، قطعا شوروم کابینت با عظمتی در این خیابان توجه شمارا به خود جلب کرده است. فیوره برندی قدیمی و آشنا در میان سازندگان شمال تهران است. این برند نیز مانند سایر برند های بالا در رده کابینت لاکچری و گران قرار گرفته است.

کابینت مینیاتور

مینیاتور جزو اولین کابینت ساز های مطرح تهران است. در حال حاضر این شرکت، کارخانه تولیدی بسیار بزرگ با ظرفیت تولید بالا در تهران دارد.

بورس های کابینت تهران

اگر باز هم نیاز به تحقیق بیشتر در بازار کابینت دارید، پیشنهاد میکنم حتما به بازار های کابینت در تهران مراجعه کنید. تعداد شوروم های کابینتی در ایران و تهران بسیار زیاد است، اما چند بورس و تجمع معروف در تهران دارند که در زیر آنهارا آورده‌ایم.

بازار کابینت سهروردی مرکز تهران

سهروردی از قدیم، به مغازه های کابینت فروشی معروف است. سابقه بعضی برند های این خیابان حتی به بالای 20 سال می‌رسد. از نام بردن برند های خوب خیابان سهروردی صرف نظر میکنیم. اما با گشتن در بین نمایشگاه های این خیابان، قطعا می‌توانید شخص یا شرکت مورد نظر خود را پیدا کنید. اما در هر بازاری که قدم بگذارید، خوب و بد در کنار هم کاسبی می‌کنند. پس در خرید خود دقت کنید.

از نظر قیمتی، تقریبا متوسط و رقابتی هستند. اما برند های گران و لوکس هم در این میان وجود دارند.

خیابان ملاصدرا و شیراز جنوبی واقع در غرب تهران

تعدد مغازه های کابینت در خیابان شیراز با سهروردی و دیگر بورس های کابینت برابری نمیکند و بسیار کمتر از آنها است. اما معمولا برند های معروف و با کیفیت بسیار بالایی در این خیابان پیدا میکنید.

نمایشگاه اصلی شرکت کابینت مینیاتور نیز در این خیابان واقع شده است.

خیابان دلاوران و تکاوران واقع در شرق تهران

دلاوران سابقه طولانی در نمایشگاه های مبلمان در تهران و حتی ایران دارد. به نحوی که اکثرا برای خرید مبل و دکوراسیون اولین جایی که در لیست خود قرار میدهند، خیابان دلاوران است.

در چند قدمی دلاوران خیابان های تکاوران و دلواری قرار دارند. با گذشتن از این خیابان متوجه هیاهوی کارگاه های زیاد تولید کابینت خواهید شد. بسیاری از آنها علاوه بر ساخت کابینت، طراحی و اجرا هم انجام می‌دهند.

بهترین کابینت ساز تهران کیست؟

دیگر بورس کابینت که در شرق تهران واقع شده، بلوار ابوذر در پیروزی است.

به غیر از مواردی که در بالا نام بردیم، سایت چوب خاوران در اتوبان امام رضا، شرق تهران تجمع انواع محصولات چوبی و کابینت است. بیشتر سوله های سایت چوب، فروشندگان مواد اولیه هستند. اما کارگاه های کابینت بسیاری نیز در این سایت وجود دارد. احمد آباد مستوفی و چهاردانگه در غرب و جنوب غربی تهران، دیگر تولید کنندگان کابینت را در خود جای داده‌اند.

اما برای تاکید بیشتر، دوباره این مسئله تکرار میکنیم که شاید کابینت کاری که به شما معرفی می‌شود، در هیچکدام از دسته بندی های بالا قرار نداشته باشد. اما هم در کار خود حرفه‌ای باشد هم اخلاق کاری خوبی داشته باشد. چنین افرادی معمولا به دلیل داشتن مشتری های ثابت و همیشگی، دنبال دردسر بیشتر نیستند. شاید همین امر دلیلی برای گمنامی آنها باشد. و مهمترین عاملی که شاید تاکید زیادی در این مقاله روی آن نداشتیم، تیم نصب و اجرای کابینت ساز است.

 

شاید کابینت‌کار شما در طراحی و ساخت، بسیار حرفه‌ای باشد. اما تیم نصب قوی و متخصص نداشته باشد. باید بگوییم که تمام زحمات و مزایای کابینت‌ساز شما زیرسوال می‌رود.نصب اصولی و تمیز است که به کابینت شما معنی می‌دهد. پس اهمیت نصاب و اکیپ اجرایی اگر بیشتر از کابینت‌ساز نباشد، قطعا کمتر از آن هم نیست.

بنابراین قبل از خرید حتما و حتما نمونه های نصب شده قبلی را ببینید و از وجود یک تیم متخصص در نصب مطمئن شوید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
زهره
1401/06/06 - 10:15

سلام
ممنون بابت مطلب خوبتون

چطور میتونیم قیمت روز کابینت های مختلف رو با هم مقایسه کنیم تا بهتر تصمیم بگیریم؟
تورهای مسافرتی آفری
اینفوگرافیک/ قوانین جدید دریافت گواهینامه در سال ۱۴۰۳
دانشگاه امیرکبیر حرکت شجاعانه دانشگاهیان آمریکا و اروپا در حمایت از مردم غزه را ستود
نگرانی شدید تل‌آویو از همکاری‌های دفاعی ایران و روسیه
تصویر متفاوت از اعتراضات دانشجویی آمریکا
بازداشت‌ها در جنبش دانشجویی حامی فلسطین به روایت آمار
سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور»
سفر برنامه‌ریزی‌شده «اردوغان» به آمریکا لغو شد
ورزشکاران زن ایرانی افتخار آفریدند
اکثر آمریکایی‌ها به نتانیاهو اعتماد ندارند
دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد
عمره‌گزاران ایرانی احرام پوشیدند
بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
قهرمان سابق جودوی آسیا درگذشت
طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد
اینجا دانشگاه است
حواشی جدید سریال «پایتخت»
ورود پلیس ضد شورش برای متفرق کردن دانشجویان در پاریس +فیلم
رئیسی: تحریم‌ ایران به نتیجه نخواهد رسید
مهلت انتخاب رشته دکتری امروز به پایان می‌رسد
داستانی از نجات یک کسب و کار با پنل پیامکی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top