تاریخ انتشار: جمعه 1401/05/28 - 08:51
کد خبر: 441426

تمجید نشریه پرتغالی از مهدی طارمی

تمجید نشریه پرتغالی از مهدی طارمی

نشریه اوجوگو نقش اصلی بازی کلاسیک و مهیج اسپورتینگ و پورتو را ستاره ایرانی دانست.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» بامداد یکشنبه در چارچوب هفته سوم لیگ پرتغال، پورتو در ورزشگاه دراگائو میزبان اسپورتینگ لیسبون خواهد بود. تیمی که در ۲ فصل گذشته بالاتر از بنفیکا اصلی‌ترین رقیب یاران طارمی بوده و کلی حواشی برای ستاره ایران ایجاد کرده است.

اسپورتینگ همواره در  انتقاد از طارمی به انتشار مطالب ساختگی و گاها سخیف پرداخته و داوران را تحت فشار گذاشته تا بر ضد او سوت بزنند. چندین کانال هواداری برای اسپورتینگ علیه طارمی در این ۲ سال شکل گرفته که داوران و ذهنیت عمومی را تحت فشار قرار دهند که او در محوطه جریمه تمارض می‌کند.

طارمی نیز بدون توجه به این حواشی، درخشش خود را تداوم داد و پس از مطلب جنجالی اسپورتینگ، یک هت‌تریک دیدنی مقابل پورتیموننزه به ثبت رسانید. تصویر او در حال ساکت کردن اسپورتینگ بسیار پخش شد و به سوژه بزرگ مطبوعات پرتغال نام گرفت.

طارمی فصل گذشته نیز مقابل اسپورتینگ درخشید و توانست نقش اصلی را در این مسابقه ایفا کند. فصل پیش پورتو ۳ بار با این تیم بازی کرد و ۲ برد و یک تساوی رسید. بازی آخر این تیم ۲ تیم در نیمه نهایی جام حذفی برگزار شد که پورتو با گلزنی تونی مارتینز به برتری بزرگ دست یافت.

ستاره کشورمان که حالا مهره اصلی پورتو و کونسیسائو نام گرفته ، مرد اول این مسابقه نیز خواهد بود. نشریه اوجوگو به دلیل درخشش ستاره تیم ملی ایران و حواشی که اسپورتینگ برای او ساخته، مهدی طارمی را به عنوان تهیه‌کننده این مسابقه دانست.

این نشریه پرتغالی نوشت: بازی کلاسیک پورتو و اسپورتینگ دستخوش تغییر شده چون حالا با تهیه‌کنندگی و نقش اصلی طارمی قرار است طراحی شود.

این مسابقه یکی از مهیج‌ترین و زیباترین دیدارهای تاریخ پرتغال است. دیداری که قدمت آن به یکصد سال پیش می‌رسد. در سال ۱۹۲۲ برای اولین بار پورتو در جام حذفی مقابل اسپورتینگ بازی کرد که ۲ بر یک پیروز شد و جشن قهرمانی گرفت. تاکنون ۲۴۳ بازی بین این ۲ تیم برگزار شده که سهم پورتو ۸۸ برد بوده و اسپورتینگ توانسته ۸۳ بار به پیروزی دست پیدا کند. پورتو ۳۲۴ گل زده در حالی که اسپورتینگ ۳۴۲ بار دروازه آنها را باز کرده است.

دیدار کلاسیک پورتو و اسپورتینگ به گفته نشریه اوجوگو با دستان طارمی دستخوش تغییر شده و ستاره ایرانی نقش اصلی این مسابقه را ایفا می‌کند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
چرا اسماعیلی‌فر آن حرکت را انجام داد؟
خانم بازیگر کارگردان شد و جایزه بین‌المللی گرفت
۳دستور ضربتی رئیسی برای کمک به مردم سیستان و بلوچستان
آمریکا و تجاوز به حق وتو !
برای جلوگیری از بستری‌های بی دلیل بیماران چه باید کرد؟
روایتی تکان‌دهنده از اوضاع وخیم اسرای اهل غزه
نظریه‌پرداز برجسته آمریکایی: اسرائیل از حمله ایران شوکه شد
کدام مراکز مجاز به ارائه خدمات زالو درمانی هستند؟
واکنش سفارت ایران در لندن به اتهامات بی دلیل به سپاه
سرکرده فروش کوکائین در فضای مجازی دستگیر شد
ایران مالک یک پهپاد سنگین و قدرتمند است
خط و نشان ترامپ برای حسین وفایی
۹۵۶ هزار نفر در نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳ ثبت‌نام کردند
درس اخلاق آیت‌الله جاودان درباره امان‌نامه +فیلم
یک سد دیگر سرریز شد
جزئیات برگزاری نوزدهمین حراج شمش طلا در مرکز مبادله
ابواسماعیل به هلاکت رسید؛ انهدام مخفیگاه گروهک زیرزمینی داعش + جزئیات
زائران حج عمره حتما این وسایل را همراهشان ببرند
هشدار درباره خطرات تنش نظامی در منطقه
آخرین خبرها از حمله هوایی به پایگاه الحشدالشعبی
اسم پدر هم از کارت ملی حذف می‌شود
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top