تاریخ انتشار: شنبه 1401/05/29 - 22:26
کد خبر: 441546

راهنما خرید انواع تشک رویا

راهنما خرید انواع تشک رویا

تشک بونل رویا در اصل همان تشک هایی است که سالهای سال از آنها استفاده میکنیم. این تشک ها از فنرهای متصل استفاده میکنند و به دلیل قابلیت فنری که دارند، میتوانند همانند تشک اولترا با بدن انسان منطبق شوند. این نوع تشک برخلاف تشک اولترا از قابلیت عدم انتقال حرکت برخوردار نیست.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ در بازار ایران، در بخش محصولات خواب، چندین تولید کننده موفق وجود دارد. یکی از این موارد، شرکت با سابقه و صاحب نام رویا است. که در ادامه بهترین مدل تشک رویا را معرفی می نماییم. تیم مجرب و متخصص، در کنار دانش طراحی و متریال باکیفیت، رویا را به یکی از مناسب ترین سازنده های تشک تبدیل نموده است.

اولترا، مدیکال و بونل سه مدل اصلی در این مجموعه می‌باشد. هر کدام از این مدل ها چندین نوع را با تشابهات ساختاری و تفاوت جزئی در بر می‌گیرند. هر کدام به نحوی خاص طراحی شده و عملکردی به خصوص دارند. از بین این موارد، به نظر شما مناسب ترین گزینه کدام است؟ در واقع بهترین مدل تشک رویا کدام یک است؟ لازم است خصلت و ویژگی این مدل ها مقایسه شود. ضمن این که ویژگی های یک تشک خوب هم معرفی بشود. ادغام این دو مورد در یافتن بهترین، کمک کننده است.

معرفی انواع تشک رویا در ایران

تشک رویا در سه نوع تشک اولترا رویا، تشک بونل رویا و تشک مدیکال رویا تولید میشوند که این سه نوع در چند ویژگی با یکدیگر تفاوت دارند. دو نوع تشک اولترا رویا و تشک بونل رویا از نوع تشک های فنری هستند. تفاوت اساسی تشک اولترا با تشک بونل در فنر های به کار رفته در آنها میباشد. جهت خرید تشک رویا و ثبت خرید تشک رویا به سایت خوابکو مراجعه فرمایید.

در تشک اولترا که به تشک فنر منفصل نیز شناخته میشود، از فنرهای جداگانه ای استفاده شده است که به جز در قسمت میانی در هیچ قسمت دیگری از تشک با یکدیگر اتصال ندارند و به صورت کاملا مجزا کار میکنند. ویژگی مهمی که این نوع فنرها به تشک اولترا بخشیده اند این است که با حرکت یک فرد، فرد دیگر این حرکت را احساس نمیکند و آرامش او مختل نمیشود.

تشک بونل رویا در اصل همان تشک هایی است که سالهای سال از آنها استفاده میکنیم. این تشک ها از فنرهای متصل استفاده میکنند و به دلیل قابلیت فنری که دارند، میتوانند همانند تشک اولترا با بدن انسان منطبق شوند. این نوع تشک برخلاف تشک اولترا از قابلیت عدم انتقال حرکت برخوردار نیست.

سومین نوع تشک رویا، تشک های مدیکال یا طبی رویا هستند که برخلاف دو نوع قبل، از اسفنج برای ساخت آن استفاده میشود. این نوع تشک ارگچه که همانند دو نوع دیگر از فنر ساخته نشده است، اما همانند مدل اولترا مانع از انتقال حرکت یک قسمت تشک به تمامی قسمت های آن میشود و نمیگذارد آرامش فرد دیگر برهم بخورد.

فروشگاه اینترنتی خوابکو | خرید تشک

فروشگاه اینترنتی خوابکو در حال حاضر تخصصی ترین و کامل ترین فروشگاه اینترنتی تشک، تخت خواب و روتختی جهت بررسی؛ آشنایی و خرید جدید ترین محصولات در سرویس خواب برای تمامی گروه های سنی میباشد و میتواند نیاز تمامی مشتریان و کاربران با انواع سلیقه هارا برطرف کند.

فروشگاه اینترنتی خوابکو این امکان را برای شما فراهم کرده که به راحتی هر کجای ایران که باشید به بهترین شرکت های تشک از جمله تشک رویا, با قیمت مصوب شرکتی دسترسی پیداکنید و یک انتخاب مناسب با توجه به نیاز شما و حمل رایگان, پرداخت در محل, میتواند منجبر به یک خرید رضایت بخش باشد . با توجه به بازار متنوع و سردرگم کننده کالای خواب, خوابکو سعی در آشنایی مشتریان خود با کالاهای اصلی و با کیفیت دارد که دارای گارانتی معتبر و سطح کیفیت بالا باشد.

چگونه کالای خواب رویا بخریم؟

  1. در هنگام خرید تشک رویا به کاتولوگ و توضیحات تکمیلی تشک دقت کنید از برند باکیفیت رویا اقدام به خرید نمایید.
  2. به وضعیت جسمانی خود دقت کنید و تشک رویا را انتخاب کنید تا با آناتومی بدن شما سازگار باشد. اگر کمردرد یا دیسک کمر دارید تشک طبی مدیکال رویا بخرید و اگر عدم ارتعاش ناشی از غلت زدن بر سطح تشک برای شما مهم است حتما به سراغ خرید تشک های فنر منفصل اولترا بروید و اگر استحکام و قیمت مناسب محصول مد نظر شماست تشک های فنر متصل بونل گزینه هایی مناسب هستند.
  3. وزن کاربر از اهمیت به سزایی برخوردار است هرچه وزن کاربر بالاتر باشد باید از مدل های با کیفیت تشک رویا که دارای اسفنج با چگالی بالا می باشد استفاده نماید.
  4. ابعاد دقیق تختخواب را اندازه بزنید تا تشک رویا کاملا قالب تختخواب باشد و خراب و دفرمه نشود.
  5. ارتفاع تشک رویا استاندارد می باشد تا هنگام نشستن در لبه تشک زانو در زاویه ۹۰ درجه قرار بگیرد.
  6. پارچه رویه تشک رویا به علت تماس مستقیم با پوست بدن از الیاف ضدحساسیت و ضد آلرژی تشکیل شده است.

ویژگی تشک رویا

  1. تمام مراحل تولید با دستگاه های پیشرفته و در خط تولید مکانیزه انجام می شود.
  2. تولید صفر تا صد مواد اولیه در خود کارخانه، قیمت نهایی و تمام شده تشک رویا را به حداقل خواهد رساند. و سود نهایی را برای مشتری به ارمغان خواهد آورد.
  3. کیفیت مواد اولیه طول عمر بالای تشک رویا را به دنبال خواهد داشت و کاربران این محصولات تا مدت زمان طولانی از دغدغه خرید تشک نو رهایی می یابند.
  4. خدمات پس از فروش تشک رویا در طول مدت گارانتی اشکالات احتمالی محصول را بیمه خواهد کرد.
  5. استفاده از دانش روز دنیا برای طراحی تشک رویامتناسب با آناتومی بدن هموطنان ایرانی و شرایط آب و هوایی ایران نتیجه مطلوب در تجربه خوابی راحت و دلنشین را خواهد داشت.
  6. تنوع در مدل ها ی تشک رویا با طراحی ساده و منحصر به فرد تمام سلایق را پوشش خواهد داد.

تشک سفارشی رویا

گاهی برخی از کاربران به صورت سفارشی اقدام به به تهیه تختخواب در ابعادی غیر استاندارد می نمایند یا به علت ناآگاهی در هنگام خرید تختخوابی غیر استاندارد را تهیه می نمایند بنابراین باید به دنبال مراکزی برای سفارش تشک در ابعاد مورد نظر باشند. تشک رویا بنابرسلیقه و نظر مشتری ساخت اینگونه ازتشک ها را از مدل تشک بونل به عهده می گیرند. قیمت این تشک ها بسته به سایز با توجه به قیمت تشک استاندارد نزدیک به آن بدون تخفیف محاسبه می شودو ۲۰ درصد به مبلغ بدون تخفیف جهت تهیه سفارشی آن در خط تولید اضافه خواهد شد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
حکم تتلو صادر شد
لحظه افتتاح سد قیز قعله‌سی باحضور رئیسی و علی‌اف +فیلم
پایان ماموریت سفیر ایران در آذربایجان
دیدار مهم رئیسی و علی اف روی تاج سد قیزقلعه‌سی
بازدید رئیس جمهور از پروژه کریدور ترانزیتی جاده‌ای و ریلی ارس
تصاویری از خوشامدگویی پیرمرد ترک‌زبان به رئیسی +فیلم
استقلال ۴۸۵میلیون تومان جریمه شد
VAR با ورود زنان به ورزشگاه در ارتباط است
نیما عالمیان با شکست نوشاد المپیکی شد
افشاگری رئیس پیشین موساد +جزئیات
جزئیات تازه از مذاکرات غیرمستقیم ایران و آمریکا
محکومیت ۴میلیاردی استقلال ازسوی شهباززاده
ندا شهسواری المپیکی شد
چراغ سبز ستاره پرسپولیسی به استقلال؟
آیا پارچه شانتون برای گلدوزی مناسب است؟
چگونه می‌توان با پودر ماشین فرش را شست و شو داد؟
فرش ۷۰۰ شانه بخریم یا ۱۲۰۰ شانه؟
نحوه کار با جک دنده ای و راهنمای استفاده از آن
قرارداد اوسمار به‌زودی امضا می‌شود
رونالدو قهرمان لیگ برتر را پیش بینی کرد
اعتراض روح الامین به دیوارنگاره ولیعصر
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top