تاریخ انتشار: چهارشنبه 1401/06/02 - 20:20
کد خبر: 442029

لاپید: توافق فعلی با ایران بد است

لاپید: توافق فعلی با ایران بد است

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه لفاظی ها علیه ایران که ناشی از شدت هراس از توافق احتمالی برای لغو تحریم ها است، مدعی شد که مخالف توافق با ایران نیست ولی توافق کنونی، بد است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از الجزیره، «یائیر لاپید» نخست وزیر رژیم صهیونیستی بار دیگر یاوه گوئی های خود را علیه برنامه هسته‌ای و مذاکرات لغو تحریم‌های ایران تکرار کرد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی که در نشستی خبری با حضور خبرنگاران خارجی علیه ایران لفاظی می‌کرد، گفت: ما مخالف توافق با ایران نیستیم اما مخالف توافق فعلی هستیم، زیرا این توافق بد است و استانداردهای تعیین شده توسط خود جو بایدن رئیس جمهور آمریکا را ندارد.

لاپید که نخست وزیر تنها دارنده سلاح هسته‌ای در خاورمیانه است، افزود: اگر توافقی که با تهران آماده می‌کنند امضا شود، اسرائیل به آن پایبند نخواهد بود و ما برای جلوگیری از تبدیل شدن ایران به یک کشور هسته‌ای تلاش خواهیم کرد.

نخست وزیر رژیم موقت صهیونیستی که به انجام اقدامات تروریستی و جنایتکارانه علیه ملت فلسطین و بی ثبات کردن منطقه شهرت دارد، مدعی شد: توافقی که اکنون مطرح است، سالانه ۱۰۰ میلیارد دلار را در اختیار ایران قرار خواهد تا از آن برای بی ثبات کردن خاورمیانه استفاده کند. برداشتن فراگیر تحریم‌ها علیه ایران در همه بخش‌ها مثل بانک‌ها و سایر نهادهای مالی مندرج در فهرست حامیان مالی تروریسم، یعنی ایران در زمینه پولشوئی دیگر هیچ گونه مشکلی نخواهد داشت و به این ترتیب به سایر کشورها برای دور زدن تحریم‌هایشان کمک خواهد کرد.

این اظهارات لاپید در حالی است که تحرکات مقامات رژیم صهیونیستی در روزهای اخیر علیه برنامه هسته‌ای و مذاکرات لغو تحریم‌های ایران شدت گرفته است و در همین راستا، وزیر جنگ این رژیم به آمریکا سفر کرده است تا در مسیر توافق احتمالی با ایران سنگ اندازی کند.

رسانه‌های صهیونیست گزارش دادند که سفر گانتز همزمان با نزدیک بودن اعلام تصمیم آمریکا درباره توافق هسته‌ای با ایران انجام می‌شود که انتظار می‌رود طی روزهای آتی اعلام شود.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top