تاریخ انتشار: شنبه 1401/06/05 - 09:21
کد خبر: 442201

نکات مهم سفارش ساخت تیزر ویلا

نکات مهم سفارش ساخت تیزر ویلا

در هر صورت چه خریدار باشید چه فروشنده و یا اینکه بازاریاب املاک باشید؛ تفاوتی ندارد. حضور در بین مخاطبان هدف تنها چیزی است که در بازار رقابتی املاک اهمیت دارد. رقابت در صنعت املاک بسیار مهم بوده و بازاریابی درست و مؤثر تنها راه پیشی گرفتن از رقبا است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، یکی از اصلی‌ترین کارهایی که برای تبلیغات انواع محصولات، کالاها و خدمات انجام می‌شود، ساخت یک ویدئو یا رسانه تصویری است. در ویدئوی تبلیغاتی محصول یا خدمت مورد نظر به شکل خلاقانه به مخاطبان معرفی می‌شود. ساخت تیزر تبلیغاتی هر چه حرفه‌ای تر و خلاقانه‌تر باشد؛ اثرگذاری بهتری روی مخاطبان دارد. در ساخت تیزر تبلیغاتی فاکتورهای زیادی دخیل هستند و این فاکتورها و عوامل در جذابیت تیزر و قیمت آن اثر گذارند. یکی از مشاغلی که ساخت تیزر تبلیغاتی و حرفه‌ای به دیده شدن آن کمک می‌کند، املاک و مستغلات است. ساخت تیزر ویلا به خرید و فروش بهتر آن کمک می‌کند. در ادامه با ما همراه باشید تا درباره ساخت تیزر ویلا و املاک اطلاعات بیشتری را بیان کنیم.

چرا ساخت تیزر ویلا یا املاک مهم است؟

همان طور که گفتیم یکی از مشاغلی که به ساخت تیزر تبلیغاتی نیاز دارد، بخش املاک و مستغلات است. ساخت تیزر ویلا و ملک و مشاهده آن به مشتریان کمک می‌کند به راحتی بتوانند ویلا، زمین، باغ یا هر ملک دیگری را خریداری کنند و یا بتوانند برای خرید تصمیم درستی بگیرند. تیزر ویلا قابل انتشار در شبکه‌های اجتماعی بوده و بدین صورت در معرض دید افراد بیشتری قرار می‌گیرد. بنابراین مالکان ویلا و ساختمان‌ها می‌توانند از این طریق ملک خود را به فروش برسانند.

در هر صورت چه خریدار باشید چه فروشنده و یا اینکه بازاریاب املاک باشید؛ تفاوتی ندارد. حضور در بین مخاطبان هدف تنها چیزی است که در بازار رقابتی املاک اهمیت دارد. رقابت در صنعت املاک بسیار مهم بوده و بازاریابی درست و مؤثر تنها راه پیشی گرفتن از رقبا است.

نکات مهم برای ساخت تیزر ویلا

لازم است بدانید املاک و مستغلاتی که از بازاریابی ویدئویی استفاده می‌کنند، 403٪ بیشتر از آنهایی که ویدیو ندارند، مشتری جذب می‌کنند! با این حال، اگر شما تازه می‌خواهید وارد دنیای تیزر تبلیغاتی و ساخت تیزر ویلا شوید، احتمالا این موضوع برای شما ناشناخته است. اما در واقع ساخت تیزر ویلا کار سختی نیست و حتی می‌تواند سرگرم کننده باشد؛ اگر شما با نکات لازم برای ساخت تیزر ویلا آشنایی داشته باشید. همچنین ساخت تیزر ویلا می‌تواند کسب و کار شما را به سطح بالاتری برساند. در اینجا هشت نکته را بیان می‌کنیم که به شما کمک می‌کند ویلاهای بیشتری را با استفاده از ویدیو بفروشید و ساخت تیزر ویلایی حرفه‌ای‌تری داشته باشید.

نکته 1: بودجه مناسب را در نظر بگیرید

اولین قدم برای موفقیت در بازاریابی ویدیویی و ساخت تیزر ویلا این است که مطمئن شوید ویدیوهای با کیفیتی تهیه می‌کنید. ممکن است شما تشویق شده باشید که فقط یک ویدئو بسازید و نگران کیفیت تولید آن نباشید. اما برای صنعت املاک و مستغلات مهم است که ویدیوهای بازاریابی شما صیقلی و کامل به نظر برسند. در حقیقت صنعت املاک و مستغلات تماماً در مورد زیبایی شناسی است.

یعنی اگر ملکی از نظر بصری خوشایند به نظر نرسد، پس شانس زیادی برای فروش آن در بازار وجود نخواهد داشت. بنابراین مهم است از دوربین‌های فیلمبرداری پیشرفته و فیلمبردار‌های حرفه‌ای برای ساخت تیزر تبلیغاتی ویلا استفاده شود. همچنین مهم است فراموش نکنید که باید بودجه‌ای را برای تبلیغ ویدیوهای خود در پلتفرم‌هایی مانند گوگل، اینستاگرام و فیس‌بوک کنار بگذارید، بنابراین هنگام سفارش ساخت تیزر ویلا این مورد را در نظر داشته باشید.

نکته 2: از قبل برنامه ریزی کنید

بازاریابی ویدئویی فقط یک استراتژی غیرمجاز برای کنار هم قرار دادن ویدئوها و اجرای سریع آن نیست. برنامه ریزی برای انواع ویدیوهایی که می‌خواهید بسازید، نحوه فیلمبرداری و ویرایش ویدیوها، محل قرار دادن آنها و غیره زمان می‌برد. بنابراین قبل از گرفتن ویدئو باید زمانی را برای پیدا کردن استراتژی اختصاصی‌تان در نظر بگیرید. ویدیوهای مورد نظر و مورد نیاز خود را شناسایی کنید. سپس نحوه اولویت بندی تولید آن‌ها را بیابید. در انتها نیز یک طرح دقیق برای نحوه تبلیغ ویدیوها ایجاد کنید.

فرآیند تولید ویدئو به خودی خود می‌تواند شامل مراحل زیادی باشد، مانند یافتن بازیگران، فیلمنامه، وسایل، نورپردازی، صدا و ویرایش.

برنامه ریزی کردن به شما کمک می‌کند بتوانید در یک بازه زمانی معقول همه این کارها را انجام دهید. کمی تحقیق کنید و همه عوامل را کنار هم جمع کنید.

نکته 3: ویدیوهای خود را انسانی کنید!

خرید (یا فروش) خانه یک تجربه شخصی است. این فرآیند نه تنها از نظر مالی مهم است، بلکه از نظر احساسی نیز اهمیت دارد و جالب است بدانید مردم اغلب با احساسات خود رفتار می‌کنند. مردم همچنین با انسان‌ها تعامل بهتری برقرار می‌کنند و به شنیدن داستان علاقه بیشتری دارند. بنابراین داشتن جذابیت عاطفی تا حد زیادی مؤثرترین راهبرد برای به دست آوردن قلب مشتری است. کافیست ویدئویی بسازید که در آن بتوانید احساسات قدرتمند را بروز دهید.

نکته 4: از قدرت ویدیوی 360 استفاده کنید

وقتی چیزی ملموس را به صورت آنلاین می‌فروشید، نمایش زیبایی محصول روی یک سطح صاف دو بعدی به شکل تصویر کار دشواری است. در این مواقع است که ساخت ویدئو و تیزر تبلیغاتی اهمیت پیدا می‌کند. صنعت املاک و مستغلات نیاز به نمایش فضاهای بزرگ و چند منظوره دارد. به همین دلیل ساخت ویدئوی استاندارد اغلب برای این صعنت کافی نیست. اینجاست که ویدیوی 360 وارد عمل می‌شود! این تجربه ویدیویی به مخاطبان شما این امکان را می‌دهد که حس بودن در محیط را داشته باشند بدون اینکه از منزل خود تکان بخورند.

نکته 5: علاوه بر ملک، سبک زندگی و مکان آن را نیز نشان دهید

برای بازاریابان املاک و مستغلات مهم و حیاتی است که علاوه بر آپارتمان یا ویلا بتوانند محیط بیرون، سبک زندگی در آن شهر یا منطقه را نیز به نمایش بگذارند. بنابراین بهتر است ویدئویی بسازید که در کنار فروش یک ویلا، سبک زندگی در یک منطقه یا شهر و همچنین مناظر اطراف آن را نیز به نمایش می‌گذارد.

نکته شماره 6: با توصیه ها اعتماد ایجاد کنید

اعتماد یک جزء چالش برانگیز در این صنعت است. خرید املاک و مستغلات نه تنها از نظر مالی مهم است، بلکه خرید ملک به معنای انتخاب یک سبک زندگی جدید است که می‌تواند در زندگی روزمزه اثرگذار باشد. بهترین راه برای بازاریابان املاک و مستغلات برای القای اعتماد به شما این است که اجازه بدهید شخص دیگری به جای شما صحبت کند. صاحب‌خانه‌های خوشبخت قبلی که از شما ملک خریداری کرده‌اند، همان کسانی هستند که قبلا این روند را طی کرده‌اند.

امیدواریم در زمان کسب و کار شرکت شما مشتریان راضی وجود داشته باشند که با شما کار کرده‌اند. با این افراد تماس بگیرید تا ببینید که آیا مایل به فیلمبرداری یک ویدیوی توصیفی سریع هستند که تجربه مثبت آنها را توصیف می‌کند. دریافت این نوع تأیید از یک شخص واقعی به افراد جدید کمک می‌کند تا ببینند که سازمان شما ارزش همکاری را دارد.

برای اطمینان از اینکه مشتریان شما مایل به انجام این کار هستند، مطمئن شوید که حتی پس از امضای قرارداد با آنها مانند قبل رفتار می‌کنید. می‌توانید آنها را به یک رستوران دعوت کنید و یا برایشان هدیه‌ای بگیرید. اگر این کار را انجام دهید، وقتی از آنها بخواهید در یک ویدیوی کوتاه بازی کنند، نمی‌توانند درخواست شما را رد کنند.

نکته 7: ویدیوهای خود را به صورت استراتژیک تهیه کنید

ساخت ویدئوی استراتژیک و احساسی برای مشتریانی که در فرآیند خریدشان فعال هستند، آنها را تشویق می‌کند تا با اطمینان خاطر قرارداد خانه جدید خود را امضا کنند. اما اگر می‌خواهید برای شناخت کسب و کارتان تبلیغ ویدئویی داشته باشید، منطقی نیست که ویدئوی شما توصیفاتی باشد. در عوض می‌توانید ویدئویی در مورد موقعیت مکانی و خدمات خود ارائه دهید. ساخت ویدئوهای استراتژیک بخش مهمی از فرایند بازاریابی ویدئویی است. بنابراین زمانی را صرف برنامه ریزی استراتژی تبلیغاتی خود برای هر ویدیو کنید تا مطمئن شوید که مخاطب مناسب را با محتوای مناسب در زمان ایده آل هدف قرار می‌دهید.

نکته 8: ویدیوهای خود را کمتر از پنج دقیقه نگه دارید

در پایان نیز این نکته ساده را در نظر داشته باشید و ویدیوهای خود را کوتاه و شیرین نگه دارید! در نظر داشته باشید هر ثانیه که ویدئوی شما پخش می‌شود، بیننده‌ها کمتر می‌شوند. رفتار بیننده‌ها نشان داده است که تنها 37 درصد از آنها تا آخرین ثانیه ویدئوها را تماشا می‌کنند. همان طور که ویدئو پخش می‌شود در هر ثانیه بینندگان علاقه خود را به دیدن ادامه آن از دست می‌دهند. اما اگر بتوانید موارد جذاب را در تیزر تبلیغاتی خود بگنجانید، احتمالا ویدئوی شما توسط مخاطبان بیشتری دیده خواهد شد.

سخن آخر

همان طور که دیدید بازاریابی ویدئویی و ساخت تیزر تبلیغاتی اهمیت زیادی در خرید و فروش ویلا دارد. همچنین ساخت تیزر ویلا باعث می‌شود بتوانید مشتریان بیشتری را جذب کنید و در نتیجه شرکت املاک و مستغلات شما سود بیشتری خواهد برد. اگر به ساخت تیزر ویلا یا ساخت تیزر تبلیغاتی برای شرکت املاک خود علاقمند شده‌اید، می‌توانید همین الان با مشاوران ما در مجموعه مشاوره بازاریابی دیجیتال مارکت پیما تماس بگیرید و صفر تا صد ساخت تیزر را به ما بسپارید و در نهایت مشتریان بیشتر و سود بیشتری را جذب کنید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
سرکوب دانشجویان دانشگاه کلمبیا در نیویورک / برگزاری ۹۰ رویداد در نود سالگی دانشگاه تهران /آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
اولین تمرین پرسپولیس بعد از حذف از جام حذفی برگزار شد
حمایت دانشگاهیان از خیزش دانشجویان در آمریکا
تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری
مخبر در دیدار نخست وزیر بورکینافاسو: ایران آمادگی دارد دستاوردهای خود را در اختیار کشورها قرار دهد
مخبر در دیدار معاون رئیس جمهور زیمباوه: تعاملات تهران با کشورهای دوست و جهان براساس راهبرد برد-برد است
پیشنهادهای وزیر دفاع ایران در اجلاس شانگهای چه بود؟
هزاران معترض اسرائیلی خواستار برکناری نتانیاهو شدند
سفر ۲ روزه بلینکن به عربستان با محوریت ایران و غزه
گشایش‌های ارزی با سفر رئیس بانک مرکزی به عربستان در راه است؟
۲۶ کارگر نمونه توسط رئیس جمهور تقدیر می‌شوند
پذیرفته‌شدگان چندبرابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش برای تحویل مدارک چه کنند؟
آتش سوزی در یک ساختمان اقامتی در محدوده میدان ولی‌عصر
تلاش مافیای خودرو برای ممانعت از ورود خودروهای برقی به کشور
فرود هواپیمای اسرائیلی در عربستان
سرقت تلفن همراه پشت چراغ قرمز در کمتر از ۳۰ ثانیه +فیلم
کاریکاتور| کار گذاشتن ابزار جاسوسی در بدن داوطلبان کنکور توسط پزشک
افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران +عکس
قبض این مشترکان برق ۲۴ برابر می‌شود
کاریکاتور| ساعت به وقت غزه
اعلام حمایت دانشجویان اردبیلی از جنبش ضدصهیونیستی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top