تاریخ انتشار: دوشنبه 1401/06/14 - 02:11
کد خبر: 443169

مهران‌پور:

شکست برزیل دور از ذهن نیست

شکست برزیل دور از ذهن نیست

مدیر فنی پیشین تیم ملی والیبال گفت: تیم ایران با نسل طلایی خود، برزیل را در خاک این کشور شکست داده و ممکن است باز هم این اتفاق بیفتد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، حسین‌علی مهران‌پور در مورد عملکرد تیم ملی والیبال ایران در مسابقات قهرمانی جهان اظهار داشت: بعضی مواقع، تک ستاره‌ها کارهایی می‌کنند که قابل پیش‌بینی نیست و برخی اوقات، بازیکنان ایران هم طوری بازی می‌کنند که کسی انتظار ندارد. البته این مسائل برای همه تیم‌ها وجود دارد و اجتناب ناپذیر است.

مدیر فنی پیشین تیم ملی والیبال درباره شکست 3 بر یک ایران در آخرین بازی مرحله گروهی مقابل هلند گفت: نیمیر عبدالعزیز ستاره تیم والیبال هلند است، ولی تنها این بازیکن عامل پیروزی تیمش نبود. او در واقع با کسب بیشترین امتیاز، نقاط ضعف هم‌تیمی‌هایش را پوشش می‌داد. اسماعیل‌نژاد در لیگ ملت‌ها، همین کار را برای تیم ایران انجام می‌داد، ولی وقتی برای حریفان شناخته شد و به خوبی مورد آنالیز قرار گرفت، تا حدودی مهار شد.

مهران‌پور تصریح کرد:‌ در تیم ملی ایران، شاهد بهتر شدن دریافت‌ها هستیم، ولی توپ‌گیری و دفاع روی تور به اندازه دریافت، پیشرفت نکرده است. به همین دلیل بود که در بازی با هلند، موفق به مهار نیمیر نشدیم.

وی ادامه داد: در ست چهارم بازی مقابل هلند، شش امتیاز یا بیشتر از حریف پیش بودیم و حتی بدبین‌ترین آدم هم فکرش را نمی‌کرد ببازیم، ولی این برتری فقط در نیمه نخست ست بود و در نیمه بعدی، نتیجه را واگذار کردیم. کاری که هلند با ایران کرد، درست مثل همان کاری بود که تیم ملی ایران با آرژانتین انجام داد. تیم ایران، نتایج بدی در اسلوونی نگرفت ولی کسب نتایج بهتر هم غیرممکن نبود. اگر هلند را شکست می‌دادیم، کارمان در مرحله یک هشتم نهایی، آسان‌تر بود.

پیشکسوت والیبال ایران راجع به بازی با برزیل در مرحله یک هشتم نهایی پیکارهای جهانی گفت: تیم ایران با نسل طلایی خود، برزیل را در خاک این کشور شکست داده و ممکن است باز هم این اتفاق بیفتد. دیدار با برزیل سخت است، ولی شکست دادن این تیم دور از ذهن نیست.

مهران‌پور در مورد کادر فنی تیم ملی ایران اظهار داشت: اعضای کادر فنی تیم ملی به ویژه بهروز عطایی به‌عنوان سرمربی، تحت فشار زیادی هستند. در این وضعیت اعضای کادر فنی باید طوری تقسیم وظایف کنند که عطایی مجبور نباشد همه مشکلات را خودش حل و در همه موارد، شخصاً ورود کند. مربیگری کار سختی است که تحمل بالایی را از سوی مربی می‌طلبد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تعداد بازداشتی های فساد در فوتبال به ۸ نفر رسید
مهم‌ترین مشکل چمن ورزشگاه تختی چیست؟
شاخص بورس تهران ۲۰ هزار واحد رشد کرد
افزایش ۱۷ درصدی درآمد پایدار بودجه در دولت سیزدهم
افزایش ۱۳.۷ درصد‌ی ‌سرمایه‌گذاری و رشد ۵ درصدی اقتصادی در دولت شهیدجمهور‌
تفاهم‌نامه گازی ایران و روسیه‌ امضا شد
امروز آخرین روز تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری است
وزیر ارشاد: مراسم چهلم شهید رئیسی فردا با سخنرانی «نصرالله» برگزار می‌شود
وزیر نفت: صادرات نفت کشور در شرایط تحریم ۲.۵ برابر شد
توضیحات مرتضوی درباره واریزی به حساب بازنشستگان
چرا مشارکت حداکثری در انتخابات مهم است؟
اجتماع حامیان سعید جلیلی در شیراز
مخبر: ساخت ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار مسکن در جریان است
زاکانی در دانشگاه تهران: قراردادهای نفتی و گازی که در زمان دولت اصلاحات بستند، فاجعه است
علی باقری: شهید رئیسی مسیر خنثی‌سازی تحریم ها و مذاکرات را دنبال کرد
افتتاح ۶۶ هزار و ۷۹۱ واحد مسکونی در سراسر کشور
حمایت حسن روحانی از مسعود پزشکیان
لاریجانی: پزشکیان توانمندی اداره دولت را ندارد +فیلم
چند نفر واجد شرایط رای دادن هستند؟
در چه صورتی انتخابات به مرحله دوم می‌رود؟ +فیلم
مهلت ثبت نام ترم تابستانی سال ۱۴۰۳ دانشجویان علوم پزشکی تمدید شد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top