تاریخ انتشار: دوشنبه 1401/06/14 - 02:11
کد خبر: 443169

مهران‌پور:

شکست برزیل دور از ذهن نیست

شکست برزیل دور از ذهن نیست

مدیر فنی پیشین تیم ملی والیبال گفت: تیم ایران با نسل طلایی خود، برزیل را در خاک این کشور شکست داده و ممکن است باز هم این اتفاق بیفتد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، حسین‌علی مهران‌پور در مورد عملکرد تیم ملی والیبال ایران در مسابقات قهرمانی جهان اظهار داشت: بعضی مواقع، تک ستاره‌ها کارهایی می‌کنند که قابل پیش‌بینی نیست و برخی اوقات، بازیکنان ایران هم طوری بازی می‌کنند که کسی انتظار ندارد. البته این مسائل برای همه تیم‌ها وجود دارد و اجتناب ناپذیر است.

مدیر فنی پیشین تیم ملی والیبال درباره شکست 3 بر یک ایران در آخرین بازی مرحله گروهی مقابل هلند گفت: نیمیر عبدالعزیز ستاره تیم والیبال هلند است، ولی تنها این بازیکن عامل پیروزی تیمش نبود. او در واقع با کسب بیشترین امتیاز، نقاط ضعف هم‌تیمی‌هایش را پوشش می‌داد. اسماعیل‌نژاد در لیگ ملت‌ها، همین کار را برای تیم ایران انجام می‌داد، ولی وقتی برای حریفان شناخته شد و به خوبی مورد آنالیز قرار گرفت، تا حدودی مهار شد.

مهران‌پور تصریح کرد:‌ در تیم ملی ایران، شاهد بهتر شدن دریافت‌ها هستیم، ولی توپ‌گیری و دفاع روی تور به اندازه دریافت، پیشرفت نکرده است. به همین دلیل بود که در بازی با هلند، موفق به مهار نیمیر نشدیم.

وی ادامه داد: در ست چهارم بازی مقابل هلند، شش امتیاز یا بیشتر از حریف پیش بودیم و حتی بدبین‌ترین آدم هم فکرش را نمی‌کرد ببازیم، ولی این برتری فقط در نیمه نخست ست بود و در نیمه بعدی، نتیجه را واگذار کردیم. کاری که هلند با ایران کرد، درست مثل همان کاری بود که تیم ملی ایران با آرژانتین انجام داد. تیم ایران، نتایج بدی در اسلوونی نگرفت ولی کسب نتایج بهتر هم غیرممکن نبود. اگر هلند را شکست می‌دادیم، کارمان در مرحله یک هشتم نهایی، آسان‌تر بود.

پیشکسوت والیبال ایران راجع به بازی با برزیل در مرحله یک هشتم نهایی پیکارهای جهانی گفت: تیم ایران با نسل طلایی خود، برزیل را در خاک این کشور شکست داده و ممکن است باز هم این اتفاق بیفتد. دیدار با برزیل سخت است، ولی شکست دادن این تیم دور از ذهن نیست.

مهران‌پور در مورد کادر فنی تیم ملی ایران اظهار داشت: اعضای کادر فنی تیم ملی به ویژه بهروز عطایی به‌عنوان سرمربی، تحت فشار زیادی هستند. در این وضعیت اعضای کادر فنی باید طوری تقسیم وظایف کنند که عطایی مجبور نباشد همه مشکلات را خودش حل و در همه موارد، شخصاً ورود کند. مربیگری کار سختی است که تحمل بالایی را از سوی مربی می‌طلبد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
چرا زنان بیشتر از مردان عمر می‌کنند؟
افزایش اعتبار بن دانشجویی در نمایشگاه کتاب
ارتقای کیفیت آموزش و پیشرفت علمی با جذب دانشجویان بین الملل
پیام تسلیت رییس دانشگاه تهران در پی درگذشت دانشجوی نخبه
اجرای دو پویش ملی سلامت در برنامه وزارت بهداشت
اوج گیری انتقادات از اسرائیل در واکنش به بسته شدن دفتر الجزیره
هشدار سیلابی شدن مسیل‌ها در استان تهران
رژیم اسرائیل در دو راهی تسلیم و شکست
اذعان ارتش اسرائیل به شلیک ۶۵ موشک توسط حزب الله
کاهش قیمت دلار و سکه در معاملات امروز بازار
نشریات دانشجویی روایت‌گر جنبش‌های دانشجویی در حمایت از غزه باشند
کاریکاتور| پشت پرده مضحکه افشاگری پر از گاف بی‌بی‌سی درباره فوت نیکا شاکرمی
دسته عزاداری شهادت امام جعفر صادق(ع) در یزد +عکس
کاریکاتور| خلیج فارس بخشی‌ از هویت تاریخی و فرهنگی ایران
حفاظت از کودکان اینترنت در کشور‌ها با وضع قوانین سختگیرانه
پذیرش دانشجو در شعبه نجف دانشگاه تهران از سال تحصیلی آینده
تعجب رئیس دیوان عالی کشور از آمار پرونده‌های خانواده
هنیه: خواهان توافقی برای تضمین خروج اشغالگران از غزه هستیم
طالبان: بازداشت دانشجویان در آمریکا سرکوب دموکراسی است
محرز شدن قصور برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت ‌
بازگشت بسکتبال ۳ به ۳ دانشگاه آزاد به لیگ برتر
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top