تاریخ انتشار: جمعه 1401/06/25 - 17:43
کد خبر: 444134

چاقوکشی بیخ گوش تابوت ملکه

چاقوکشی بیخ گوش تابوت ملکه

حدود ساعت شش صبح امروز جمعه به وقت لندن، مردی چاقو به دست در میدان لستر لندن به نیروهای پلیس حمله کرد و دو نفر از افسران پلیس را با ضربات چاقو هدف قرار داد. این دو افسر پلیس به بیمارستان منتقل شده و در حال مداوا هستند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، پلیس انگلیس اعلام کرد که دو افسر در اولین ساعات بامداد امروز جمعه در میدان «لستر» لندن، پایتخت این کشور مورد ضربات چاقو قرار گرفتند. این در حالی است که پایتخت انگلیس به علت برگزاری مراسم تشییع ملکه این کشور تحت تدابیر شدید امنیتی قرار دارد.

سخنگوی پلیس لندن با صدور بیانیه‌ای درباره این حادثه اعلام کرد: حدود ساعت شش صبح امروز جمعه به وقت لندن، مردی چاقو به دست در میدان لستر لندن به نیروهای پلیس حمله کرد و دو نفر از افسران پلیس را با ضربات چاقو هدف قرار داد. این دو افسر پلیس به بیمارستان منتقل شده و در حال مداوا هستند.

وی از دستگیری مردی مظنون به این حمله خبر داد و افزود: تحقیقات در خصوص چگونگی وقوع این حادثه ادامه دارد. سپس پلیس اعلام کرد که این حادثه انگیزه‌های تروریستی نداشته است.

قابل ذکر است که منطقه «هایمارکت» Haymarket جایی که افسران در آن زخمی شدند، تنها چند دقیقه با محلی که بازدیدکنندگان ساعت‌ها برای دیدن تابوت ملکه الیزابت دوم صف می‌کشند، فاصله دارد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top