تاریخ انتشار: دوشنبه 1401/06/28 - 11:11
کد خبر: 444324

بابافون: معتبرترین سایت خرید شارژر اصلی سامسونگ

بابافون: معتبرترین سایت خرید شارژر اصلی سامسونگ

روش‌هایی وجود دارد که به کمک آن می‌توان شارژر اصلی سامسونگ را تشخیص داد. در این قسمت، به تعدادی از این روش‌ها اشاره می‌شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، شارژر، یکی از مهم‌ترین تجهیزات مورد نیاز گوشی است. استفاده از شارژرهای اصلی باعث افزایش طول عمر گوشی نیز می‌شود و باتری آن را از صدمات بسیاری در امان نگه می‌دارد. با خرید شارژر اصلی سامسونگ، می‌توان مدت زمان بیشتری از گوشی استفاده کرد؛ بدون این‌که آسیبی به باتری آن وارد شود. یکی از دلایل خراب شدن باتری گوشی‌ها، استفاده از شارژری به جز شارژر خود موبایل است که آسیب جدی به آن وارد خواهد کرد. تا آخر این گزارش همراه ما باشید تا معتبرترین سایت خرید شارژر اصلی سامسونگ را به شما معرفی کنیم. با خرید از این سایت، خیالتان از اصل بودن اجناس راحت خواهد بود.

 

علت خراب شدن شارژر سامسونگ

سامسونگ یکی از برندهای معروف و محبوبی است که استفاده از خدمات این برند، روزبه‌روز رواج پیدا می‌کند. همین علت، باعث تولید قطعات تقلبی برای آن شده است. با خرید شارژر اصلی سامسونگ، خراب شدن معنایی نخواهد داشت. زمانی شارژر خیلی سریع خراب می‌شود که فیک و تقلبی باشد. متاسفانه تعداد این شارژرهای تقلبی در بازار، کم نیست و باید با دقت کافی خرید انجام شود. در حالت کلی، می‌توان گفت که علت خراب شدن شارژر سامسونگ، تقلبی بودن آن است. با خرید از فروشگاه‌های معتبر، نگرانی از بابت تقلبی بودن محصول، کاهش خواهد یافت.

استفاده از شارژر تقلبی سامسونگ چه ضررهایی دارد؟

استفاده از شارژر تقلبی به گوشی و باتری آن صدمات جبران‌ناپذیری وارد می‌کند که در این قسمت به تعدادی از آن‌ها اشاره می‌شود:

  • استفاده از شارژر تقلبی باعث آتش‌سوزی الکتریکی خواهد شد.

  • با توجه به این‌که استانداردهای لازم در تولید آن‌ها رعایت نشده و دارای کیفیت نامطلوبی هستند؛ همین موضوع باعث آسیب دیدن کابل می‌شود.

  • کابل شارژرهای تقلبی، شکننده هستند و امکان شکستن آن در داخل گوشی وجود دارد.

  • داغ شدن بیش از حد کابل، باعث آتش‌سوزی می‌شود.

  • بسیاری از این شارژرها توانایی همگام‌سازی موبایل با کامپیوتر را ندارند.

  • چفت نشدن کابل تقلبی با آدابتور یا گوشی نیز ممکن است باعث کندتر شارژ شدن موبایل شود.

با توجه به موارد مذکور، با خرید شارژر اصلی سامسونگ، گوشی خود را از آسیب‌های احتمالی محفوظ نگه دارید و طول عمر آن را افزایش دهید.

چگونه می‌توان شارژر اصلی و تقلبی را از هم تشخیص داد؟

روش‌هایی وجود دارد که به کمک آن می‌توان شارژر اصلی سامسونگ را تشخیص داد. در این قسمت، به تعدادی از این روش‌ها اشاره می‌شود.

پایین بودن کیفیت ظاهری شارژر

شارژرهای تقلبی با استفاده از دستگاه‌های نامطلوب و بدون رعایت استانداردهای لازم، تولید می‌شوند. ظاهر این شارژرها گویای تقلبی بودن آن‌ها خواهد بود. بعضی از نشانه‌ها در ظاهر این شارژرها دیده می‌شود که به‌راحتی تقلبی بودن آن را نمایان می‌کند. نشانه‌هایی مثل نامتقارن بودن شکل ظاهری، بیرون‌زدگی‌ها، نامنظمی، کجی‌ها و ناصافی‌ها را می‌توان به‌عنوان علائم ظاهری تقلبی بودن شارژر در نظر گرفت. شارژر اصلی سامسونگ هیچ کدام از این نشانه‌ها را ندارد؛ بنابراین با کمی دقت، می‌توان شارژر اصلی را از تقلبی تشخیص داد. یکی دیگر از نشانه‌های ظاهری شارژرها که باعث تشخیص شارژرها از هم می‌شود؛ مات یا براق بودن آن است. شارژر اصلی سامسونگ، مات و یکنواخت است؛ اما شارژر تقلبی، ظاهر براقی دارد.

وزن شارژر

وزن شارژر یکی دیگر از راه‌های تشخیص شارژر اصلی سامسونگ است. شارژرهای تقلبی با مواد اولیه نامرغوبی تولید می‌شوند. پلاستیک‌هایی که در ساخت آن به کار می‌رود؛ تراکم بالایی ندارند. این موضوع در پوک و سبک بودن این شارژرها نقش اساسی دارد. به هنگام خرید شارژر به وزن آن باید دقت شود. سبک بودن و داشتن وزن کم، دلیل بر فیک بودن آن است و نباید خریداری شود.

بررسی بخش کانکتور شارژر

کانکتور به آن بخش از شارژر گفته می‌شود که داخل گوشی قرار می‌گیرد. به هنگام خرید شارژر باید به این قسمت دقت کرد و به بررسی آن پرداخت. کانکتور شارژر اصلی سامسونگ دارای دو دندانه است که با فاصله کم از هم تولید می‌شوند. در شارژرهای فیک، تعداد دندانه بیشتری روی کانکتور وجود دارد و با ظرافت کمتری در کنار هم قرار می‌گیرند. یکی از بخش‌های مهمی که در شارژ کردن گوشی نقش دارد؛ همین دندانه‌های کوچک هستند. لازم به ذکر است که وجود هرگونه ایرادی در آن‌ها، به طور مستقیم در زمان شارژ شدن گوشی تاثیر خواهد گذاشت. قبل از خرید شارژر اصلی سامسونگ باید راه‌های تشخیص شارژر اصلی را یاد گرفت. داشتن اطلاعات کافی، امکان خطا و انتخاب نادرست را کاهش می‌دهد.

توجه به سایز رابط شارژر

شارژر اصلی سامسونگ دارای رابط USB کوتاه‌تری است. در تولید شارژرهای تقلبی به این نکته توجه نشده و رابط‌ها در اندازه بزرگ‌تری تولید می‌شود. یکی دیگر از تفاوت‌هایی که در رابط شارژرهای اصلی و تقلبی به چشم می‌خورد؛ فرورفتگی کوچکی روی آن است. در شارژرهای اصلی، این فرورفتگی وجود دارد؛ اما در تقلبی‌ها معمولا حذف می‌شود.

کیفیت چاپ

توجه به کیفیت چاپ نمادهای روی شارژر، یکی دیگر از راه‌های آسان تشخیص شارژر اصلی و تقلبی است. وجود نماد USB روی رابط، از نشانه‌های اصلی بودن شارژر سامسونگ است. این نماد با استفاده از لیزر و با رنگ خاکستری روشن روی شارژر حک می‌شود. یک سری از اطلاعات هم روی آدابتور وجود دارد که کیفیت چاپ آن بسیار زیاد بوده و به‌راحتی با شارژر تقلبی، قابل تشخیص است. اطلاعات نوشته شده روی شارژر با جوهرهای مخصوصی نوشته می‌شوند که مقاومت زیادی در برابر حرارت دارند و رنگ آن پخش نمی‌شود. در شارژرهای فیک، حتی اگر رنگ نوشته‌ها تیره باشد؛ با کمی دقت معلوم خواهد شد که این نوشته‌ها سطحی و یا به‌صورت برچسب هستند. برجسته بودن نوشته‌ها و حک شدن آن‌ها، از جمله نشانه‌های شارژر اصلی سامسونگ در نظر گرفته می‌شود.

علامت UL

وجود نماد UL که مخفف Underwriters Laboratories است؛ در شارژر، دلیل بر اصلی بودن آن است. در شارژر اصلی سامسونگ معمولا در کنار مشخصات آداپتور، این علامت دیده میشود. در شارژرهایی که این نماد وجئد ندارد؛ به طور قطعی نمیتوان آن شارژر را بهعنوان شارژر تقلبی معرفی کرد؛ اما بهتر است که استفاده نشود. یکی دیگر از نمادهایی که در شارژر تقلبی به چشم میخورد؛ علامت A+ است.

نشانه‌های دیگری هم وجود دارد که می‌توان به کمک آن، شارژر اصلی سامسونگ را از نمونه تقلبی تشخیص داد. روش‌های اشاره شده در این گزارش، نمونه‌هایی از روش‌های راحت و کاربردی هستند که در خرید شارژر اصلی سامسونگ باید مد نظر قرار گیرند.

بابافون؛ بهترین سایتی که می‌توان شارژر اصلی سامسونگ را از آن خرید!

بابافون یکی از فروشگاه‌های معتبر اینترنتی است که خدمات متنوعی را در اختیار کاربران خود قرار م‌یدهد. محصولات موجود در این فروشگاه، برای همه اقشار جامعه و تمام رده‌های سنی، مناسب است. بیشترین سهم فروش شارژر موبایل، مثل شارژر اصلی سامسونگ، آیفون و غیره به آن تعلق دارد. با خرید از این سایت، یک خرید اینترنتی لذت‌بخشی را تجربه خواهید کرد. زمانی‌که محصول مورد نظر خود را انتخاب کردید؛ نگران ارسال آن نباشید. یکی از مزیت‌های خرید شارژر اصلی سامسونگ از این مجموعه، ارسال سریع خرید شما است. لوازم جانبی مربوط به گوشی، قیمت‌های متفاوتی دارد. بابافون بهترین قیمت‌ها را به شما ارائه می‌دهد. ضمانت بهترین قیمت و اصل بودن کالا، اصولی هستند که این سایت به آن‌ها پایبند است.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top