تاریخ انتشار: شنبه 1401/07/09 - 11:05
کد خبر: 445412

احتمال آغاز دور دوم سفرهای استانی از نیمه دوم مهرماه

معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه امیدواریم که از نیمه دوم مهر بتوانیم دور دوم سفرهای استانی را آغاز کنیم، گفت: محوری‌ترین مباحثی که در دور دوم سفرهای مورد عنایت دولت قرار خواهد گرفت اجرای مصوبات دولت در دور اول سفرها است. معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه امیدواریم که از نیمه دوم مهر بتوانیم دور دوم سفرهای استانی را آغاز کنیم، گفت: محوری‌ترین مباحثی که در دور دوم سفرهای مورد عنایت دولت قرار خواهد گرفت اجرای مصوبات دولت در دور اول سفرها است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور، درباره دور دوم سفرهای استانی رئیس جمهور گفت: ما هم اکنون در حال برنامه‌ریزی برای دور دوم سفرهای استانی هستیم اما هنوز این مسئله که سفرها از کدام استان شروع شود، قطعی نشده است.

وی افزود: امیدواریم که از نیمه دوم مهر بتوانیم دور دوم سفرهای استانی را آغاز کنیم. محوری‌ترین مباحثی که در دور دوم سفرهای مورد عنایت دولت قرار خواهد گرفت، اجرای وعده‌های دولت در دور اول سفرها است.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور با بیان اینکه وعده‌ها و مصوبات دور اول سفرهای استانی باید اجرایی و عملیاتی شود، اظهار کرد: ما استان به استان جلسه می‌گذاریم و رصد می‌کنیم تا ان‌شاءالله این مصوبات، وعده‌ها و دستورات آقای رئیس جمهور، عملیاتی شود.

مرتضوی با اشاره به اینکه دولت دو کار محوری را در دستور کار خود قرار داده است، گفت: بحث مسکن و بحث اشتغال به طور جد در دستور کار دولت است؛ این دو مسئله از محوری ترین دستوراتی است که در کنار اجرایی شدن برنامه‌های دور اول سفرهای استانی، در دور دوم سفرها پیگیری می‌شود.

وی ادامه داد: بحث عملیاتی شدن سالی یک میلیون واحد مسکونی و عملیاتی شدن اشتغال در کشور و کاهش نرخ بیکاری از موضوعات مهم در دستور کار دور دوم سفرهای استانی آقای رئیس جمهور قرار دارد.

معاون اجرایی رئیس جمهور در پایان خاطرنشان کرد: در دور دوم سفرهای استانی مصوبات و دستورات ویژه آقای رئیس‌جمهور در دور اول سفرها پیگیری می‌شود و امکان دارد برخی موارد مجزا از دور اول سفرها نیز در دستور کار قرار بگیرد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
عصر فناوری‌/ هوش مصنوعی چگونه آینده را تغییر می‌‍‌دهد؟
جشن برداشت زعفران در ایران
آموزش تیزهوشان نهم رایگان!
معرفی صرافی آبان تتر، نگاهی بر قابلیت ها و خدمات این صرافی ارز دیجیتال
راهنمای خرید ویپ از سایت ویپ دیاکو
پاپ اسمیر چیست؟ و بهترین زمان انجام آن
فرش ماشینی با فرش دستباف چه تفاوت‌هایی دارد؟
امیر تتلو در مدح امام علی (ع) شعر سرود + عکس
بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در خراسان شمالی کشف شد
آمریکا این بار با اف ۱۵ های جدید جیب عربستان را خالی می‌کند
امام‌ جمعه این شهر در اثر سانحه تصادف درگذشت
صدایی که دستور جنایت صادر کرد!
مرگ؛ ایستگاه پایانی دو قاتل
سرکوب آمریکایی‌ها توسط چماقداران ایرانی - یهودی
باران بهاری در راه ۱۸ استان
چند ساعت در شبانه‌روز بشینیم، بایستیم و بخوابیم؟
۳ روز مانده به بازگشایی نمایشگاه کتاب/ کارگران مشغول کارند
کمبود آب بلوچستان تا ۴ سال آینده رفع می شود
رونالدو و مسی هم تیم می‌شوند؟!
مورایس: برای آینده برنامه‌هایی دارم
پیروزی تماشایی و مهیج لیورپول مقابل تاتنهامی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top