تاریخ انتشار: یکشنبه 1401/07/10 - 13:13
کد خبر: 445538

چگونه آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ می‌توانند به رشد کسب و کار شما کمک کنند؟

چگونه آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ می‌توانند به رشد کسب و کار شما کمک کنند؟

وقتی یکی از این شرکت ها یا آژانس ها را استخدام می کنید، تمام تجربه متخصصان آنها همراهتان می شود و به مجموعه ای از خدمات متناسب با اهداف تجاری خود دسترسی پیدا می کنید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» استخدام یک تیم حرفه ای دیجیتال مارکتینگ برای شرکت های کوچک و متوسط غیرقابل انجام و برای شرکت های بزرگ هم هزینه بسیار زیادی دارد. تعداد کمی از کسب و کارها می توانند هزینه حقوق و دستمزد آنان را بپردازند و آنها را در سازمان خود نگه دارند.

اما تیم های حرفه ای مستقر در آژانس های دیجیتال مارکتینگ می توانند در حل این مشکل به شما کمک کنند و بخش مهمی از رشد کسب و کار شما در عصر دیجیتال باشند. خوشبختانه، آژانس های بسیار خوبی وجود دارند که همه کارها را با هزینه معقولی برای شما انجام می دهند.

وقتی یکی از این شرکت ها یا آژانس ها را استخدام می کنید، تمام تجربه متخصصان آنها همراهتان می شود و به مجموعه ای از خدمات متناسب با اهداف تجاری خود دسترسی پیدا می کنید.

 

لیست خدمات دیجیتال مارکتینگ eBgroup

برای اینکه بدانید آژانس های دیجیتال مارکتینگ eBgroup چه خدماتی را ارائه می دهد و متناسب ترین آنها را انتخاب کنید با ما همراه باشید.

 

آژانس های دیجیتال مارکتینگ چه خدماتی ارائه می دهند؟

  • بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO)
  • بازاریابی موتورهای جستجو (SEM)
  • استراتژی وب سایت
  • بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی
  • ارتباط با ایمیل
  • هدف گیری مجدد
  • تولید و بهینه سازی محتوا
  • لینک سازی با کیفیت
  • بازاریابی وابسته
  • استراتژی های یکپارچه بازاریابی آنلاین

 

1- سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو

سئو همیشه در صدر لیست خدمات آژانس بازاریابی دیجیتال eBgroup قرار دارد. به این دلیل که سئو بر تمام استراتژی های بازاریابی آنلاین شما تأثیر می گذارد. همانطورکه می دانید سئو برای اطمینان از نمایش وب سایت شما در جستجوهای آنلاین حیاتی است. بدون سئوی موثر، مشتریان بالقوه ممکن است هرگز هیچ یک از تلاش‌های بازاریابی دیجیتال شما را نبینند.

موتورهای جستجو انتخاب می کنند که وقتی افراد جستجوهای آنلاین انجام می دهند، کدام وب سایت ها نمایش داده شوند. موتورهای جستجو بر اساس الگوریتم‌های پیچیده‌ای تصمیم می‌گیرند و معیارهای متعددی را برای تعیین اینکه آیا وب‌سایت شما همان چیزی است که جستجوگر به دنبال آن است، می‌سنجند.

به عبارت ساده، سئو به معنای بهینه سازی تمام محتوای آنلاین شماست تا به راحتی توسط موتورهای جستجو قابل کشف باشد. به عنوان مثال، اگر شما جوراب می‌فروشید، باید زمانی که افراد «جوراب» را در نوار جستجوی خود تایپ می‌کنند، موتورهای جستجو وب‌سایت شما را معرفی کنند.

هزاران وب سایت اصطلاحی مانند "جوراب" دارند. به همین دلیل استفاده از خدمات سئو یک آژانس دیجیتال مارکتینگ برای کمک به شما در میان رقبا بسیار مهم است.

کارشناسان سئو با آخرین معیارهایی که وب سایت شما را در مقابل مشتریان مناسب قرار می دهد به روز هستند. آنها می دانند که چگونه تمام محتوای شما را با کلمات کلیدی مرتبط، بک لینک ها، لینک های داخلی و تاکتیک های بهینه سازی محلی بهینه کنند.

خدمات سئو ارائه شده توسط یک آژانس دیجیتال مارکتینگ می تواند هر جنبه از وب سایت شما را طوری تنظیم کند که مورد توجه موتورهای جستجو قرار گیرد.

 

2- بازاریابی موتورهای جستجو

بازاریابی موتورهای جستجو SEM و سئو هر دو به کلمات کلیدی متکی هستند. اما استراتژی های SEM تبلیغات پولی و PPC (پرداخت به ازای کلیک( برای قرار دادن وب سایت شما در مقابل مشتریان را شامل می شود.

با SEM، شما کلمات کلیدی مرتبط با محصولات و خدمات خود را انتخاب می کنید و موتورهای جستجو تبلیغاتی را نمایش می دهنند. این نوع تبلیغات را هنگام جستجوی آنلاین مشاهده کرده اید.

برای اینکه تبلیغات خود را در نقاط اصلی موتورهای جستجو قرار دهید، باید برای کلمات کلیدی انتخابی خود پیشنهاد قیمت بدهید. هر بار که شخصی یک عبارت جستجو را وارد می کند، موتور جستجو تصمیم می گیرد که کدام تبلیغات را به او نشان دهد. آنها این کار را با استفاده از فرمول پیچیده ای انجام می دهند که مربوط به میزان پیشنهاد شما برای یک کلمه کلیدی و امتیاز کیفیت تبلیغ شما است.

تبلیغات گوگل یا Google Adsیکی از این مدل ها است، هر بار که Google تبلیغ شما را نمایش می دهد، مبلغ پیشنهادی خود را پرداخت می کنید. در تبلیغات پرداخت به ازای کلیک، تنها زمانی پرداخت می کنید که شخصی روی تبلیغ شما کلیک کند.

برای یافتن و انتخاب کلمات کلیدی مناسب، نحوه ایجاد کمپین تبلیغات با کیفیت و میزان پیشنهاد به کمک متخصص نیاز دارید. همکاری با یک آژانس دیجیتال مارکتینگ بهترین راه برای اطمینان از موفقیت بازاریابی موتورهای جستجو است.

یک کمپین SEM که به خوبی برنامه ریزی شده باشد می تواند در چند روز پاداش خالص به دست آورد.

 

3- طراحی وب سایت

وب سایت ویترین کسب و کار شما است. به همین دلیل طراحی حرفه ای وب سایت مهم ترین بخش از تلاش های بازاریابی آنلاین شما است. موارد زیادی در مورد طراحی سایت وجود دارد که می تواند به سئو و اعتبار آنلاین شما آسیب برساند.

تگ های H1، تصاویر، سرعت بارگذاری و لینک های کاربردی تنها تعدادی از مواردی هستند که به سایت شما ارزش می بخشند. یک آژانس دیجیتال مارکتینگ خوب، وب سایت شما را با دقت بررسی می کند و اطمینان حاصل می کند که هر جنبه ای از آن به دقت طراحی شده است.

یکی از مهمترین اهداف هر وب سایت افزایش فروش است. یک آژانس دیجیتال مارکتینگ می تواند کاری کند که مشتریان به طور یکپارچه به سمت خرید کالاها و خدمات شما هدایت می شوند.

 

4- خدمات بازاریابی شبکه های اجتماعی

برای موفقیت در شبکه های اجتماعی، به دانش کاملی از هر پلتفرمی که استفاده می کنید نیاز دارید. شبکه‌های مختلف رسانه‌های اجتماعی برای مخاطبان مختلف جذابیت دارند، بنابراین می‌توانید با مشتریان دقیقی مطابق با اهداف تجاری خود تماس بگیرید.

حدود 3 میلیارد کاربر شبکه های اجتماعی در سراسر جهان وجود دارد، که مخاطبان زیادی برای کالاها و خدمات شما هستند. بازاریابی شبکه های اجتماعی شامل افزایش آگاهی از برند شما از طریق به اشتراک گذاری محتوا و تعامل با این مخاطبان است.

چگونه آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ می‌توانند به رشد کسب و کار شما کمک کنند؟

 

یک آژانس بازاریابی شبکه های اجتماعی به شما کمک می کند که محتوای مناسب تولید کنید تا برای جمعیتی که می خواهید هدف قرار دهید جذاب باشد. همچنین به شما کمک می کنند تا تبلیغات تان را هدفمند کنید .

 

5- ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی ایمیلی

ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی ایمیلی یکی از قدیمی ترین استراتژی های بازاریابی دیجیتال است، اما هنوز هم یکی از بهترین راه ها برای ایجاد سرنخ است.

مدیریت لیست تماس های ایمیلی، شخصی سازی ایمیل و پیشنهادات محصول هدفمند بخش ضروری بازاریابی ایمیلی است. همچنین زمان بر و پیچیده است.

یک آژانس دیجیتال مارکتینگ این مهارت را دارد که تمام این جنبه ها را به راحتی مدیریت کند. آنها به رشد لیست ایمیل شما کمک می کنند، کمپین های جذابی را ایجاد می کنند که باعث ایجاد تبدیل می شوند.

 

6- کمپین ریتارگتینگ یا هدف گذاری مجدد

ریتارگتینگ یا هدف گذاری مجدد به شما فرصتی دوباره می دهد تا با افرادی که از وب سایت شما بازدید کرده اند و سپس بدون خرید چیزی آن را ترک کرده اند، درگیر شوید.

شما یک قطعه کد کوچک را در وب سایت خود قرار می دهید که یک کوکی را روی رایانه هر کسی که از سایت شما بازدید می کند می گذارد. هر بار که آنها وب را مرور می کنند، این کوکی از ارائه دهنده ریتارگتینگ می خواهد که تبلیغات شما را نمایش دهد.

این یک راه خوب برای یادآوری مشتریان بالقوه در مورد محصولات یا خدمات شما است و می تواند آنها را در زمانی که آماده خرج کردن هستند به سایت شما بازگرداند.

 

7- تولید و بهینه سازی محتوا

بازاریابی محتوا از هنر قدیمی داستان سرایی برای افزایش آگاهی از برند استفاده می کند. هدف آن ایجاد روابط با مشتریان بالقوه و برندینگ شما به عنوان شریک در ارضای نیازهای آنهاست. این یک روش ظریف برای جلب مشتری بدون تبلیغات مستقیم است.

محتوای اطلاعاتی نوعی از بازاریابی محتوا است که هدف آن پاسخگویی به سوالاتی است که مشتریان بالقوه ممکن است داشته باشند. به این ترتیب شما خود را به عنوان یک متخصص در نظر آنها معرفی می کنید.

تمرکز اصلی بازاریابی محتوا ارائه ارزش به مشتریان و در عین حال ارائه خدمات شما به عنوان راه حلی برای سوالات آنهاست.

بازاریابی محتوا معمولاً به شکل ویدیوها، وبلاگ نویسی، اینفوگرافیک ها و پست های شبکه های اجتماعی هستند.

 

8- لینک بیلدینگ یا لینک سازی کیفیت

لینک بیلدینگ بخش مهمی از استراتژی سئو است و برای افراد ناآشنا کار خطرناکی است. گوگل برای لینک های هرز (خرید بک لینک) جریمه های شدیدی در نظر می گیرد و حتی می تواند وب سایت شما را در صورتی که مشکوک به نقض قوانین باشد، تعلیق کند.

وقتی سایر وب سایت ها به وب سایت شما لنک می زنند، به افزایش اعتبار شما نزد موتورهای جستجو و همچنین کاربران اینترنت کمک می کنند. سایت های خبری و صنعتی زیادی وجود دارند که به شما امکان می دهند اخبار جالبی در مورد شرکت یا محتوای اطلاعاتی خود در وب سایت خود منتشر کنید. آنها معمولاً به شما اجازه می دهند در صفحه خود به سایت خود لینک دهید.

مشکل اینجاست که اگر لینکی را از یک سایت اسپم یا نامربوط به سایت خود ارسال کنید، می تواند جریمه هایی را به دنبال داشته باشید. یک آژانس دیجیتال معتبر از سئو کلاه سفید استفاده می‌کند تا بهترین سایت ها را برای این نوع پست مهمان پیدا کنید.

 

9- استراتژی های بازاریابی آنلاین یکپارچه

اکثر آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ در استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال یکپارچه را انجام می‌دهند. این استراتژی به جای یک رویکرد همه جانبه، تضمین می کند که تمام تلاش های بازاریابی شما به طور دقیق هماهنگ و مکمل هستند.

به عنوان مثال، آنها یک پست وبلاگ عالی تولید می کنند و آن را در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارند، در مورد آن توییت می زنند، آن را در یک سایت پست مهمان معتبر تبلیغ می کنند و حتی آن را به یک ویدیو تبدیل می کنند.

به این ترتیب، از یک مفهوم واحد دسترسی بیشتری به دست می آورید و با مخاطبان خود در کانال مورد نظر آنها ارتباط برقرار می کنید.

به این ترتیب، از یک مفهوم واحد دسترسی بیشتری به دست می آورید و با مخاطبان خود در کانال مورد نظر آنها ارتباط برقرار می کنید.

هرگز نباید خدمات دیجیتال مارکتینگ را جدا از یکدیگر در نظر گرفت. در بیشتر موارد، ترکیبی از خدمات آژانس دیجیتال مارکتینگ eBgroup بهترین کارکرد را دارد.

 

بهترین راه حل های دیجیتال مارکتینگ

اگر می خواهید با یک آژانس بازاریابی دیجیتال معتبر همکاری کنید تا حداکثر سود را از استراتژی های بازاریابی آنلاین ببرید، نیازهای خود را از لیست خدمات بازاریابی دیجیتال تعریف کنید.

کارشناسان دیجیتال مارکتینگ eBgroup آماده اند برای ایجاد راه حل های سفارشی بازار و صنعت هدف تان با شما همکاری کنند و به کسب و کار شما در رونق در عصر دیجیتال کمک کنند. پس هم اکنون با شماره 44944206 021 تماس بگیرید.

مزایای کار با تیمی از متخصصان باتجربه بسیار بیشتر از هزینه هاست.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
زیباترین بازی سال / خداحافظی پرسپولیس با جام حذفی
دانشگاه‌های آمریکا یکپارچه بر علیه رژیم صهیونیستی +فیلم
دفتر بن‌گویر بیانیه داد
لحظه تصادف و واژگونی خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل +فیلم
زخمی شدن وزیر امنیت داخلی اسرائیل پس از واژگونی خودرو +فیلم
کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
وزیر تندروی اسرائیلی تصادف کرد +فیلم
وضعیت وزیر امنیت داخلی اسرائیل وخیم است +جزئیات
نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا +فیلم
حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس +فیلم
دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
پلیس آمریکا در حال پاکسازی خون حامیان فلسطین در محل درگیری با دانشجویان +فیلم
حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان +فیلم
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top