تاریخ انتشار: یکشنبه 1401/07/24 - 16:14
کد خبر: 447058

اخذ پاسپورت دومینیکا از نمایندگی رسمی کشور دومینیکا

اخذ پاسپورت دومینیکا از نمایندگی رسمی کشور دومینیکا

در آخرین مرحله گواهی تابعیت صادر شده و متقاضی پاسپورت دومینیکا را دریافت خواهد کرد. ایجنت گواهی تابعیت و پاسپورت را به دست شما می‌رساند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، کشور دومینیکا قدیمی‌ترین و موفق‌ترین برنامه اخذ شهروندی از طریق سرمایه‌گذاری را دارد. مزایای پاسپورت دوم و اعتبار بالای پاسپورت دومینیکا باعث شده که اخذ پاسپورت دومینیکا بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرید. طبق برنامه اخذ شهروندی از طریق سرمایه‌گذاری، متقاضیانی که در توسعه دومینیکا یا در بخش املاک و مستغلات مشارکت کنند، پاسپورت دومینیکا را دریافت می‌کنند. البته یک موضوع مهم این وسط وجود دارد. امکان مکاتبه مستقیم متقاضیان اخذ پاسپورت دومینیکا با دولت دومینیکا وجود ندارد و باید از طریق نمایندگی رسمی کشور دومینیکا این کار انجام شود. به همین دلیل تأکید می‌کنیم که قبل از انتخاب شرکت مهاجرتی از صحت رسمی بودن آن اطمینان حاصل کنید.

شرکت کنکاش نماینده رسمی کشور دومینیکا در ایران است که از اول تا آخر مراحل اخذ پاسپورت دومینیکا را برای متقاضیان انجام می‌دهد. ایجنت‌های مورد تأیید دولت دومینیکا امکان مکاتبه و اخذ پاسپورت دومینیکا را دارند. اگر شما هم از متقاضیان اخذ پاسپورت دومینیکا هستید، اما از مراحل و هزینه‌ها اطلاعی ندارید، ادامه مطلب را از دست ندهید.

روش های اخذ پاسپورت دومینیکا

دولت دومینیکا ۲ برنامه متفاوت برای اخذ پاسپورت دومینیکا از طریق سرمایه‌گذاری دارد. متقاضیان از ۲ طریق زیر می‌توانند پاسپورت دومینیکا را دریافت کنند:

۱ ـ کمک بلاعوض به دولت دومینیکا

۲ ـ سرمایه‌گذاری در پروژه‌های مورد تأیید دولت دومینیکا

برنامه اخذ شهروندی دومینیکا در سال ۲۰۲۲ برای ششمین سال متوالی بهترین برنامه اخذ شهروندی در سراسر دنیا شناخته شده است. این موضوع نشان می‌دهد که تا چه اندازه دولت دومینیکا به اهمیت جذب سرمایه‌های بین‌المللی در توسعه و پیشرفت دومینیکا واقف است و هرساله مزایای زیادی در برای سرمایه‌گذاران در نظر می‌گیرد.

 

هزینه اخذ پاسپورت دومینیکا

هزینه اخذ پاسپورت دومینیکا به انتخاب گزینه انتخابی و تعداد افراد وابسته متقاضی اصلی بستگی دارد. متقاضیان اخذ پاسپورت دومینیکا می‌توانند برای اعضای خانواده خود نیز درخواست پاسپورت بدهند. به همین دلیل است که پیشنهاد می‌کنیم برای انتخاب نوع سرمایه‌گذاری با نمایندگان رسمی کشور دومینیکا مشورت کنید. آنها با توجه به بودجه و شرایط شما بهترین گزینه را پیشنهاد می‌دهند. هزینه متفاوت اخذ پاسپورت دومینیکا در هر ۲ برنامه به‌صورت زیر است:

  • هزینه کمک بلاعوض به دولت دومینیکا: ۱۰۰ هزار دلار آمریکا
  • هزینه سرمایه‌گذاری در بخش املاک و مستغلات: حداقل ۲۲۰ هزار دلار آمریکا

این هزینه‌ها بدون درنظرگرفتن میزان هزینه برای هر فرد وابسته است.

مزایای پاسپورت دومینیکا

چرا برنامه اخذ پاسپورت دومینیکا متقاضیان بی‌شماری در سراسر دنیا دارد؟ مهمترین پاسخ به این سؤال مزایای پاسپورت دومینیکا برای متقاضیان است. در زیر مهمترین مزایای پاسپورت دومینیکا را می‌بینید:

  • اعتبار بالای پاسپورت دومینیکا: با پاسپورت دومینیکا می‌توانید به بیش از ۱۴۴ کشور بدون ویزا سفر کنید.
  • اخذ پاسپورت بدون شرط حضور: متقاضی به اقامت در دومینیکا برای اخذ پاسپورت نیازی ندارد.
  • اخذ پاسپورت بدون مصاحبه: نیازی به مصاحبه‌های طولانی و استرس‌زای سفارت نیست.
  • اخذ پاسپورت بدون ارائه مدرک زبان: هیچ نوع مدرک زبانی از متقاضیان خواسته نمی‌شود.
  • هزینه مقرون‌به‌صرفه: ارزان‌ترین و محبوب‌ترین برنامه اخذ شهروندی در جهان است.
  • امکان اخذ پاسپورت برای خانواده: متقاضی می‌تواند همزمان برای اعضای خانواده درخواست پاسپورت بدهد.
  • مدت‌زمان کوتاه دریافت پاسپورت: در کمتر از ۶ ماه متقاضی صاحب پاسپورت دوم می‌شود.

دارندگان پاسپورت دومینیکا می‌توانند بدون ویزا به‌تمامی کشور‌های حوزه شنگن، انگلستان و بسیاری کشور‌های دیگر سفر کنند.

مراحل درخواست اخذ پاسپورت دومینیکا

کشور دومینیکا فقط از طریق نمایندگان رسمی و ایجنت‌های مورد تایید خود اقدام به صدور پاسپورت می‌کند. در نتیجه، متقاضیان اخذ پاسپورت دومینیکا باید از طریق نمایندگی رسمی کشور دومینیکا درخواست خود را ثبت کنند. خلاصه مراحل درخواست اخذ پاسپورت تا صدور پاسپورت دومینیکا به صورت زیر است:

مرحله 1: مراجعه به نمایندگی رسمی کشور دومینیکا

مراجعه به دفتر نمایندگی رسمی کشور دومینیکا و عقد قرارداد. در این مرحله ایجنت از شما می‌خواهد تا مدارک لازم برای اخذ پاسپورت را آماده کنید. سوال‌های خود درباره مدارک مورد نیاز را از نمایندگی رسمی مورد نظر خود بپرسید. آنها موظف هستند قبل از هرنوع قراردادی توضیحات کامل را به شما بدهند. همچنین ایجنت‌های رسمی دومینیکا باید به شما این اطمینان را بدهند که هر نوع اطلاعات یا اسناد و مدارکی در نزد آنها محرمانه باقی می‌ماند.

اخذ پاسپورت دومینیکا از نمایندگی رسمی کشور دومینیکا

 

مرحله 2: ثبت درخواست اخذ پاسپورت

هزینه خدمات نمایندگی برای بررسی دقیق پرونده متقاضی، هزینه ثبت نام و هزینه درخواست پاسپورت در این مرحله پرداخت می‌شود. ایجنت مورد تایید دولت دومینیکا پل ارتباطی بین متقاضی و دولت است. شما حتی نیازی نیست که در این مسیر به تنهایی یک قدم بردارید. ایجنت تمام این مراحل را به نمایندگی از شما مدیریت خواهد کرد. در این مرحله نماینده تمام اسناد و مدارک را به دقت بررسی کرده و از طرف متقاضی درخواستی در واحد اعطای شهروندی از طریق سرمایه‌گذاری (CBIU) ثبت می‌کند.

مرحله 3: بررسی پرونده متقاضی و پرداخت هزینه

واحد اعطای شهروندی از طریق سرمایه‌گذاری (CBIU) پرونده متقاضی را بررسی می‌کند. پس از تایید درخواست توسط CBIU، نامه قبولی برای نماینده رسمی دومینیکا صادر می‌شود. در ادامه ایجنت به شما توضیحاتی برای پرداخت مبلغ سرمایه‌گذاری خواهد داد تا پرونده سریع‌تر به جریان بیفتد.

مرحله 4: تایید و پذیرش درخواست پاسپورت دومینیکا

CBIU باید تایید کند که مبلغ سرمایه‌گذاری تمام و کمال پرداخت شده است. بعد از تایید CBIU مبنی بر پرداخت کامل هزینه سرمایه‌گذاری، نامه‌ای برای تکمیل پرونده به وزارت امور خارجه، مهاجرت و کار فرستاده می‌شود. در تمام این مراحل متقاضی در پشت صحنه حضور دارد و این نماینده دولت دومینیکا است که تمامی مراحل را انجام می‌دهد. به همین دلیل اگر درباره روند درخواست پاسپورت دومینیکا و اخذ آن اطلاعاتی ندارید، نیازی به نگرانی نیست. ایجنت تمامی این مراحل را به نمایندگی از شما انجام خواهد داد.

مرحله 5 : صدور گواهی تابعیت و اخذ پاسپورت دومینیکا

در آخرین مرحله گواهی تابعیت صادر شده و متقاضی پاسپورت دومینیکا را دریافت خواهد کرد. ایجنت گواهی تابعیت و پاسپورت را به دست شما می‌رساند.

اخذ پاسپورت دومینیکا با کنکاش

شرکت کنکاش نماینده رسمی کشور دومینیکا در ایران است. علاوه بر این، کنکاش نماینده فروش پروژه هتل هیلتون دومینیکا در ایران است که متقاضیان می‌توانند از طریق سرمایه‌گذاری در این پروژه پاسپورت دومینیکا را دریافت کنند. اگر قصد اخذ پاسپورت دومینیکا از طریق سرمایه‌گذاری را دارید، تیم کنکاش در تمام مراحل اخذ پاسپورت دومینیکا همراه شما خواهد بود.

 

منبع : بلاگ کنکاش

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تاکید اردوغان بر گسترش روابط با ایران
ظریف: نباید منتظر دستور از تهران باشیم ؛ دستور از مردم می‌رسد
پیراهن قرن؛ امضای مسی تاریخی شد
خبری که سنوار به مادرش داد
نخستین زن فرماندار در کردستان منصوب شد
جانور منقرض شده به طبیعت بازگشت!
تهران سرد می شود
زلنسکی: یا دنبال سلاح اتمی می‌رویم یا ...
حرف‌های جالب حامد بهداد درباره دوران دانشجویی اش
واکنش فرهاد مجیدی به سرمربی جدید استقلال
حملات سنگین موشکی حزب الله به عکا
راهکار جدید بریکس برای دلار زدایی تحقق می‌یابد؟
داتیس پرو؛ مرجع اخبار و آموزش‌های تکنولوژی و فناوری اطلاعات
بررسی مزایا و معایب استفاده از فویل آلومینیوم در خانه
نصرتی ، رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها شد
نظارت بر تاکسی‌ها هوشمند می‌شود
ایرج طهماسب به تئاتر برگشت
لیلا حاتمی و محمدرضا فروتن در یک فیلم جدید
قاشق هخامنشی با طراحی پیچیده الهام‌گرفته از اساطیر کهن ایران!
تتلو و رفتارهای عجیب‌اش تا پیش از دستگیری
کاهش ۴۳ تومانی نرخ یورو در مرکز مبادله ایران
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top