تاریخ انتشار: پنجشنبه 1401/07/28 - 00:08
کد خبر: 447541

شهادت یک جوان فلسطینی در شرق قدس

شهادت یک جوان فلسطینی در شرق قدس

منابع خبری عبری و عربی از شهادت جوان فلسطینی به نام «عدی التمیمی» در ورودی شهرک صهیونیست‌نشین «معالیه ادومیم» در شرق قدس اشغالی خبر دادند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، منابع خبری عبری و عربی از شهادت جوان فلسطینی به نام «عدی التمیمی» در ورودی شهرک صهیونیست‌نشین «معالیه ادومیم» در شرق قدس اشغالی خبر دادند.

خبرگزاری سما به نقل از رادیو ارتش صهیونیستی گزارش داد، پس از یک هفته تعقیب این جوان فلسطینی، بالاخره امشب به شهادت رسید. رسانه‌های صهیونیستی می‌گویند که التمیمی عامل عملیات «شعفاط» بوده است.

این در حالی است که صهیونیستها مدعی هستند التمیمی ساعاتی پیش، یک نگهبان اسرائیلی را در ورودی معالیه ادومیم هدف گلوله قرار داد و آنان نیز به سمت وی تیراندازی کردند.

به گفته رادیو ارتش صهیونیستی، یک فلسطینی دیگر هم در این تیراندازی همراه التمیمی بوده است که موفق شد فرار کند و نظامیان اسرائیلی در حال حاضر، در تعقیب وی هستند.

منابع صهیونیستی همچنین می‌گویند که در جریان تیراندازی التمیمی، یک نگهبان صهیونیست زخمی شده است، ولی جراحات وارده به او عمیق نیست.

خبرگزاری شهاب هم گزارش داد که نظامیان صهیونیست پس از تیراندازی به التمیمی، اجازه ندادند آمبولانس وارد این منطقه شود و در نتیجه خونریزی شدید، شهید شد.

این در حالی است که «آویو  کوخاوی» رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی امروز به نیروهای خود دستور داد در سایه وضعیت امنیتی کنونی در کرانه باختری، بالاترین سطح هشدار و آمادگی را در این منطقه رعایت کنند.

کوخاوی از فرماندهان ارتش خواست به نیروهای تحت فرمان خود، ضرورت حفظ بالاترین درجه آمادگی و پاسخ به عملیات‌های مقاومتی را یادآورد شوند.

 این اظهارات کوخاوی پس از عملیات‌های مقاومتی انجام شده در نزدیکی «شعفاط» و «شافی شومرن» اعلام می‌شود، عملیات‌هایی که طی آن دو نظامی صهیونیست کشته شدند و عاملان عملیات‌ها موفق به فرار شدند.

عملیات‌های مقاومتی اخیرا در کرانه باختری بویژه دو شهر جنین و نابلس به شدت افزایش داشته است. این منطقه طی ماه سپتامبر شاهد ۸۳۳ عملیات مقاومت در تمامی انواع آن بوده اما مورد قابل توجه در مقاومت کنونی در کرانه باختری، ادغام رزمندگان وابسته به جهاد اسلامی و حماس با رزمندگان کتائب «شهداء الاقصی» وابسته به جنبش فتح است؛ از بارزترین گروه‌های مسلح مذکور «کتیبه جنین»، «عرین الاسود» و «مخیم بلاطه» هستند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
سفر پزشکیان به قطر/ از امضاء تفاهم‌نامه تا دیدار با هیئت عالی‌رتبه حماس
از حمله اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران حمایت نمی کنم
تصاویری از دیدار شهید عباس نیلفروشان با رهبر انقلاب
امضای ۶ سند همکاری مشترک بین ایران و قطر
دست مریزاد اندیشمند و روزنامه نگار جهان عرب به رهبر انقلاب
تعداد جان‌ باختگان حادثه معدن طبس افزایش یافت
آلمان و اتریش کاردار ایران را احضار کردند
عکس/ هلاکت ۸ نظامی صهیونیست در جنوب لبنان
یک مربی بزرگ خارجی استخدام می‌کنیم
امیر قطر، پزشکیان را به منزل شخصی خود برد
واکنش جالب پزشکیان به احتمال خطرناک بودن پروازش به قطر
آیت الله بهجت و حافظ قرآن نابینایی که می‌گفت: مگر کوری؟
استقبال رسمی امیر قطر از پزشکیان
اعضای شورای امنیت درباره پاسخ موشکی ایران به حملات اسرائیل چه گفتند؟
دولت لایحه اصلاح انتصاب افراد در مشاغل حساس را به مجلس فرستاد
اسرائیل پیشنهاد آتش‌بس آمریکا و فرانسه در لبنان را نپذیرفت
حکم جدید عراقچی
با دشمن کارکشته‌ای روبرو هستیم
در محل دیدار نخبگان با رهبر انقلاب چه حدیثی نصب شده بود؟ +عکس
عکس | اولین جلسه نتانیاهو با مقامات امنیتی و نظامی پس از پاسخ موشکی ایران
مخترعان دانشگاه علوم پزشکی شیراز ۵ نشان طلا و نقره گرفتند
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top