تاریخ انتشار: یکشنبه 1401/08/01 - 07:39
کد خبر: 447782

ارزان‌ترین یخچال فریزر ایرانی در بازار

ارزان‌ترین یخچال فریزر ایرانی در بازار

از جمله ارزان ترین یخچال فریزر های تولید شده توسط برند پاک شوما می توان به یخچال و فریزر ساید بای ساید پاک شوما مدل P۱۹۰S و یخچال و فریزر پاک شوما مدل P۲۳۰S اجازه کرد. البته که این برند محصولات دیگری را نیز تولید کرده است. ولی بر اساس نظر و رای مشتریان، محصولات معرفی شده هم از نظر سطح قیمتی و هم از نظر سطح کیفیتی در بهترین حد ممکن قرار گرفته اند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، آیا شما هم به دنبال خرید ارزان ترین یخچال فریزر در بازار های داخلی ایران هستید؟ حتما می دانید که امروزه برند های تولید کننده بسیار زیادی در سراسر ایران در زمینه طراحی و ساخت انواع یخچال فعالیت می کنند.

امروزه خیلی از افرادی به دنبال خرید بهترین یخچال را دارند، انتخاب اول خود را یخچال فریزر های ایرانی قرار می دهند چرا که هم تولید ملی می باشد و همچنین از نظر قطعات بتوان آن ها را به راحتی پیدا کرد و تعمیر کرد و هم نسبت به سایر برند های خارجی قیمت مناسب تری دارند. اگر به دنبال ارزان ترین یخچال فریزر ایرانی در بازار فعلی هستید در ادامه ی این مقاله از آزمایش همراه باشید چرا که در ادامه قصد داریم به بررسی بهترین برند ونکات مهم در این باره بپردازیم تا بهترین محصول را با بهترین قیمت تهیه کنید.

این برند ها محصولات و خدماتشان را با تعرفه های متنوعی نیز در اختیار مشتریان قرار می دهند. برای خرید بهترین و قوی ترین مدل های یخچال موجود در بازار، توجه به برند اهمیت زیادی دارد. برند ها نه تنها قیمت نهایی را تحت تاثیر خود قرار می دهند، بلکه می توانند بر روی کیفیت هم موثر باشند. هرچه برند مورد نظر شما خدمات بهتری داشته باشد، تعرفه پرداختی شما هم بهینه تر خواهد شد. امروز ما قصد داریم تا در مورد ارزان ترین یخچال فریزر موجود در بازار ایران با شما صحبت کنیم. پس با ما همراه باشید.

قیمت یخچال فریزر ایرانی با کیفیت و به صرفه چقدره ؟

ابتدا به یکی از مهم ترین سوال های متداول شما که در طی چند وقت اخیر به صورت مکرر از کارشناسان آزمایش پرسیده شده است بپردازیم و پاسخ آن را بیابیم . براساس آخرین بررسی های انجام شده قیمت یخچال و فریزر ایرانی خوب براساس مدل و برندی که آن را انتخاب می کنید و ویژگی هایی که دارد افزایش و یا کاهش می یابد. حدودی می شود گفت که پرفروش ترین یخچال و فریزر های ایرانی در بازار در محدوده قیمتی برابر با 4 میلیون تا 20 میلیون تومان قرار دارد و همانطور که در قبل تر گفتیم براساس برندی که انتخاب می کنید ، مدل و ویژگی هایی که دارد قیمت آن افزایش و یا کاهش پیدا می کند.

البته با توجه به نوسانات بازار و موجودی ها و توان خرید مردم در دوره های مختلف ممکن است این قیمت ها جابجا شوند پس برای هر زمان یک قیمت مشخص وجود دارد و نمی توان یک قیم ثابت برای همه ی زمان ها گفت.

بررسی انواع یخچال برای یک خرید بی ضرر

قبل از اینکه بگوییم چه یخچال ایرانی برای خرید مناسب است بهتر است با انواع دسته بندی یخچال فریزر ها آشنا شوید:

یخچال معمولی ( دیفراست ، نوفراست )

  • یخچال فریزر درب بالا
  • یخچال فریزر درب پایین
  • ساید باید ساید
  • یخچال فریزر دوقلو
  • صنعتی
  • صندوقی
  • ایستاده
  • درب فرانسوی
  • آبریزدار
  • توکار

ارزان‌ترین یخچال فریزر ایرانی در بازار

نقاط قوت برای انتخاب برندهای ایرانی یخچال

  • بعضی از یخچال فریزرهای ایرانی از لحاظ ظاهر ، فیزیک و ابعاد دست کمی از یخچال های خارجی ندارند.
  • یخچال های ایرانی طول عمر قابل توجهی دارند.
  • یخچال های ایرانی از لحاظ قیمت مقرون به صرفه می باشند.
  • قطعات یخچال های ایرانی برای تعمیرات ، راحت تر از همتای خارجی خود در دسترس می باشد.
  • خدمات پس از فروش واقعی و در دسترس دارد.

ضعف اکثر یخچال های ایرانی

یخچال های ایرانی از لحاظ موتور و دینام به مانند همتای خارجی خود نمی باشند.

برندهای آسیایی مطرح یخچال که در ایران پیدا می کنید:

  • سامسونگ
  • الجی
  • دوو
  • هیتاچی
  • گلداستار
  • ناسیونال

نکات مهم برای خرید ارزان ترین یخچال فریزر ایرانی بازار

حتما شما هم می دانید که در حال حاضر مدل های بسیار زیادی از انواع یخچال فریزر ارزان در بازار های داخلی ایران موجود بوده و هر کدام از این مدل ها و ساختار ها، یک سری ویژگی های خاص و کلیدی را در خود جای داده اند. در هنگام انتخاب و خرید ارزان ترین یخچال فریزر ایرانی شما باید به یک سری نکات خاص توجه داشته باشید. اولین نکته مهم مربوط به کیفیت است. خیلی از محصولات ارزان قیمت موجود در ایران لزوما سطح کیفیتی بالایی را در خود جای نداده اند. بی شک این مسئله در آینده مشکلات خاصی را برای شما ایجاد خواهد کرد. چرا که محصولات ایرانی ارزان قیمت گاهی اوقات سطح کیفیتی پایینی داشته و پس از مدت زمان کوتاهی خراب می شوند.

پس، جدا از قیمت یخچال فریزر، بهتر است که به کیفیت و برند سازنده آن هم نگاهی بیندازید. از آنجایی که برند های زیادی در این زمینه فعالیت می کنند، ما سعی کردیم تا محبوب ترین و شناخته شده ترین برند های فعال در زمینه فروش یخچال فریزر را به شما معرفی کنیم. محصولات تولید شده توسط این برند ها همگی از سطح کیفیتی بالایی برخوردار بوده و شما با خیال راحت می توانید آنها را در موقعیت های مختلفی مورد استفاده قرار دهید. البته که انتخاب یک محصول خوب و مناسب بر اساس اطلاعات منتشر شده در این صفحه، بر عهده خود شما است. برند هایی همچون شرکت تولید لوازم خانگی آزمایش، هم از نظر کیفیتی و هم از نظر قیمتی در بهترین سطح قرار گرفته اند. با خرید محصولات این شرکت ها شما به راحتی می توانید کیفیت لوازم خانگی خود را افزایش دهید.

 

یخچال فریزر آزمایش

آخرین و بهترین برندی که در زمینه تولید ارزان ترین یخچال فریزر فعالیت می کند، آزمایش است. آزمایش را می توان به عنوان محبوب ترین و شناخته شده ترین برند ایرانی فعال در زمینه تولید لوازم خانگی شناسایی کرد که محصولات فوق العاده قوی و با کیفیتی را در اختیار مشتریان قرار می دهد. محصولات آزمایش از نظر کیفی در سطح بالایی قرار گرفته اند. این محصولات نه تنها طول عمر مناسبی دارند، بلکه با خدمات پس از فروش مطلوبی هم در اختیار مشتریان قرار می گیرند. آزمایش تنوع محصولی زیادی دارد. این شرکت همواره به دنبال تولید محصولات بهینه تر و بهتر برای مشتریانی است که بودجه محدودی دارند. شما با هر سطح بودجه ای به راحتی می توانید خدمات کلی و جامع تیم آزمایش را مورد استفاده قرار دهید. از جمله محبوب ترین محصولات تولید شده توسط برند ایرانی آزمایش می توان به یخچال فریزر دوقلو AZRF2366 و یخچال فریزر دوقلو مدل Royal T یا Royal N اشاره کرد.

خط قرمز برند تولید لوازم خانگی آزمایش، رضایت مشتری است. این برند همواره به دنبال ارتقا کیفی محصولات می باشد. همین مسئله هم به آن اجازه می دهد تا محصولات بهتر و قوی تری را تولید نماید. البته، لازم به ذکر است که آزمایش در زمینه فروش قسطی یخچال فریزر هم فعالیت می کند. در نتیجه، اگر شما بودجه محدودی دارید یا اینکه در حال حاضر توان مالی کافی برای خرید یخچال فریزر را ندارید، می توانید به صورت قسطی آن را تهیه کنید.

نظرات کاربران درباره یخچال آزمایش

  • طراحی زیبا
  • بسیار جادار
  • بی صدا
  • مصرف انرژی بسیار پایین
  • تازه نگه داشتن میوه ها و سبزیجات
  • کیفیت ساخت بالا
  • ترموستات عالی

یخچال فریزر های امرسان

اولین محصولی که در دسته بندی ارزان ترین یخچال فریزر بازار قرار می گیرد و ما قصد بررسی آن را داریم مربوط به امرسان می باشد. امرسان یکی از برند های ایرانی فعال در زمینه تولید یخچال فریزر به حساب می آید که محصولات و خدماتش را با تعرفه های متنوعی در اختیار مشتریان قرار می دهد. این برند محصولات متنوعی را تولید کرده و در اختیار مشتریان قرار داده است. از جمله محبوب ترین یخچال فریزر های تولید شده توسط این برند می توان به یخچال فریزر امرسان مدل TF16T329CLA و یخچال فریزر امرسان مدل BFN20D321 اشاره کرد. هر دو این مدل ها ویژگی های مطلوب زیادی را در خود جای داده اند.

جدا از همه این مزایا، برخی از کاربران عیب های خاصی را در محصولات تولید شده توسط امرسان پیدا کرده اند. طبق تجربه کاربران، طول عمر عملکردی این یخچال ها خیلی بالا نبوده و گاهی اوقات آنها بی دلیل با ارور کد های مختلفی مواجه می شوند. در چنین شرایطی، یخچال به تعمیر نیاز پیدا کرده و با خرابی های جدی مواجه خواهد شد. لازم به ذکر است که این برند ایرانی فعال در زمینه تولید یخچال فریزر، محصولاتش را با پشتیبانی نسبتا طولانی مدت در اختیار مشتریان قرار می دهد. پس، از این نظر هم شما با مشکلی مواجه نخواهید شد.

یخچال فریزر های پاک شوما

انواع یخچال فریزر پاک شوما را می توان به عنوان دیگر مدل از ارزان ترین یخچال فریزر ایرانی موجود در بازار شناسایی کرد. پاک شوما یکی از برند های کمتر شناخته شده فعال در زمینه تولید لوازم خانگی الکتریکی همچون یخچال به حساب می آید که محصولاتش یک سری ویژگی های خاص دارند. طبق اعلام کارشناسان محصولات پاک شوما از نظر ارزش خرید در سطوح بالایی قرار گرفته اند. با توجه به اینکه این محصولات کیفیت مطلوبی دارند، شما با خیال راحت می توانید آنها را برای موقعیت های متنوع تهیه نمایید. لازم به ذکر است که محصولات تولید شده توسط این برند قیمت مناسبی داشته و همراه با خدمات پس از فروش مناسبی هم در اختیار مشتریان قرار می گیرند.

از جمله ارزان ترین یخچال فریزر های تولید شده توسط برند پاک شوما می توان به یخچال و فریزر ساید بای ساید پاک شوما مدل P190S و یخچال و فریزر پاک شوما مدل P230S اجازه کرد. البته که این برند محصولات دیگری را نیز تولید کرده است. ولی بر اساس نظر و رای مشتریان، محصولات معرفی شده هم از نظر سطح قیمتی و هم از نظر سطح کیفیتی در بهترین حد ممکن قرار گرفته اند. در نتیجه، استفاده از آنها می تواند با مزایای زیادی برای شما همراه باشد. جدا از این مسئله، با خرید یخچال فریزر های پاک شوما، از تولید داخلی حمایت می کنید. همانطور که گفته شد، حمایت از تولید کنندگان داخلی به آنها کمک می کند تا محصولات بهتر و قوی تری را تولید نمایند.

بررسی قیمت یخچال فریزر پرفروش بست

مطمئنا تبلیغات برند بست را در تلویزیون یا بیلبورد های خیابان دیده اید. این برند که می شود گفت که نسبت به سایر برند های موجود در بازار به تازگی فعالیت خودش را شروع کرده است با تولید محصولاتی با کیفیت بالا قصد در جا انداختن این برند در میان مردم و جامعه امروزی دارد. قیمت یخچال فریزر ایرانی برند بست در بازار در محدوده قیمتی برابر 7 میلیون تومان تا 10 میلیون تومان قرار دارد و براساس مدلی که آن را خریداری می کنید و ویژگی هایی که دارد قیمت آن بیشتر و یا کمتر می شود. یخچال فریزر های ایرانی برند بست دارای گارانتی و خدمات پس از فروش را دارند.

شیک ترین و ارزان ترین یخچال و فریزر ایرانی برای خرید کدام است ؟

اگر به دنبال برندی می گردید که یخچال هایی با ظاهر شیک و زیبا و با کیفیت تولید و روانه ی بازار کند می توان به شما خرید یخچال های برند آزمایش را پیشنهاد داد که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشند و برای خرید بسیار مناسب می باشند. و همچنین علاوه بر کیفیت بالایی که دارد شما می توانید به صورت اقساط هم خرید کنید با کمترین سود و بدون هیچ ضامنی در کمترین زمان محصولتان به دستتان می رسد.

از نظر شما یک یخچال فریزر ایرانی چه ویژگی دارد؟

  • ارزان قیمت
  • گنجایش خوب نسبت به قیمت
  • تعداد طبقات مناسب
  • گارانتی
  • دارای فضای جادار
  • سیستم سرمایشی کاملا مجزا جهت یخچال و فریزر
  • نوار دور درب ۱۰۰٪ قابل شستشو و قابل تعویض
  • مصرف انرژی +A

ارزان‌ترین یخچال فریزر ایرانی در بازار

کلام آخر

همانطور که در مقاله امروز ما مشاهده کردید، شناسایی و خرید ارزان ترین یخچال فریزر ایرانی در بازار کار نسبتا دشواری است. با استفاده از اطلاعات منتشر شده در این صفحه، شما می توانید بهترین و قوی ترین محصولات موجود را تهیه کنید. همچنان توصیه ما به شما خرید از محصولات آزمایش است. شرکت آزمایش با استفاده از مجرب ترین مهندسان ایرانی، آماده ارائه خدمات به مشتریان گرامی می باشد.

این شرکت برای راحتی مشتریان خود جشنواره فروش اقساطی لوازم خانگی محصولات خود را آغاز کرده است و شما میتوانید با مراجعه به سایت آزمایش از شرایط آن مطلع شوید و به صورت آنلاین خرید کنید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تجاوزات دشمن صهیونیستی به جنوب لبنان مقاومت را نمی‌ترساند/ دوران دفاع مقدس بزرگ‌ترین پشتوانه جبهه مقاومت در مصاف با دشمنان است
همچنان دفاع مقدس
غرب از رقابت در حوزه انرژی می‌ترسد
سرهنگ رحیمی فرمانده انتظامی لاهیجان شد
اعلام ترکیب تیم ملی فوتسال ایران مقابل مراکش
واکنش رسمی وزارت امور خارجه به ادعای تهدید مقامات سابق آمریکا توسط ایران
آخرین خبر از ناپدید شدن دختر وزنه‌بردار ایران در اسپانیا
طرح «من شهردارم» به مدارس می‌رود
دستگیری عاملان قتل یک زن در شب عروسی
رسانه‌ صهیونیستی: حزب‌الله «تله مرگ» برای اسرائیل آماده کرده است
اجرای موفق مانورهای مداری ماهواره چمران ۱
فوری| جواد نکونام استعفا داد
گوگل و مایکروسافت به جان هم افتادند
محسن رضایی: اسرائیل اصلا جرات حمله به ایران را ندارد
اعلام شماره حساب‌های هلال‌احمر برای کمک به غزه، لبنان و یمن
روابط ایران با بانک سرمایه‌گذاری زیر ساخت آسیا تقویت می‌شود
قرارداد ۸۰ میلیاردی مجیدی
صرف سالانه ۱۵ میلیارد دلار واردات محصولات کشاورزی
۳۴۰ نظامی اوکراینی دیگر در یک روز کشته شدند
ساخت۳ بزرگراه در انتهای یادگار، بروجردی و شوشتری
تخفیف در برج میلاد در هفته گردشگری
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top