تاریخ انتشار: سه شنبه 1401/08/10 - 12:40
کد خبر: 448947

بهترین مقاصد گردشگری شرق آسیا و اروپا کجاست؟

بهترین مقاصد گردشگری شرق آسیا و اروپا کجاست؟

برای اینکه عاشق بارسلونا شوید، باید بیایید و آن را حس کنید، مردم آن را ملاقات کنید، در خیابان های آن زندگی کنید و حال و هوای محلی را به دست آورید. تور بارسلون، به شما این امکان را می دهد که به یکی از بی نظیر ترین مقاصد گردشگری جهان دسترسی پیدا کنید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، بانکوک، چندین دهه است که سالانه میلیون ها بازدید کننده را به خود جذب می کند و تجربه باور نکردنی از سنت فرهنگی را به گردشگران ارائه می دهد. تور بانکوک بهترین غذا در سطح جهانی، بناهای تاریخی خیره کننده و برخی از بهترین مهمان نوازی ها در سراسر جهان به شما ارائه می دهد. پاتایا، شهری کوچک واقع در ساحل شرقی تایلند و به عنوان مرکز صنایع سنگین و واحدهای تولیدی، بزرگترین مقصد گردشگری شرق آسیا است. تور پاتایا، تجربه بی نیری را به شما ارائه خواهد داد ؛ از سواحل بی نظیر گرفته تا جزایر بکر و درست نخورده. اغلب افراد بارسلونا را دوست دارند و این، احساسی است که قابل توصیف نیست. برای اینکه عاشق بارسلونا شوید، باید بیایید و آن را حس کنید، مردم آن را ملاقات کنید، در خیابان های آن زندگی کنید و حال و هوای محلی را به دست آورید. تور بارسلون، به شما این امکان را می دهد که به یکی از بی نظیر ترین مقاصد گردشگری جهان دسترسی پیدا کنید.

 

آشنایی با جذابیت های فرهنگ کاتالان با رزرو تور بارسلون

برای اینکه مثل یک بارسلونی زندگی کنید، فقط باید استراحت کنید و از چیزهای کوچک لذت ببرید ؛ از نمایشگاه های مد روز گرفته تا آبجو سرد و جشنواره های فولکلور. یکی از بهترین چیزهای اسپانیا این است که فرهنگ بسیار غنی و متنوعی دارد. هر منطقه از این شهر، سنت های خاص خود را دارد که آنها را در کشور و جهان منحصر به فرد می کند. عادات کاتالانی بسیار ریشه دار هستند و مردم محلی نسبت به آن احساس غرور می کنند. برای خو گرفتن با فرهنگ کاتالان ها و زندگی با آنها، حتما باید تور بارسلون را امتحان کنید. کاتالان‌ ها زبان خاص خود را دارند. اصطلاح کاتالانی، منجر به توسعه ادبیات، هنر و سنت‌ ها، فیلم‌ ها، نمایش‌ های تئاتر، گروه‌ های موسیقی و بسیاری موارد دیگر شده است. بهترین راه برای شناخت و احساس همه آنها، رزرو تور بارسلون است. با مراجعه به وب سایت navidgasht.com و مشاهده انواع تور های بی نظیر، مقصد بعدی خود را مشخص کنید.

شب های پاتایا چه جذابیتی دارد؟

پاتایا، چیزی فراتر از یک مقصد گردشگری است و آن‌‌ را در میان علاقه مندان، بسیار محبوب کرده است. هر توریستی که از تایلند بازدید می کند باید برای بازدید از پاتایا وقت بگذارد ؛ چرا که جذابیت های این مکان تمام نشدنی بوده و همچنین جاذبه های خانوادگی فراوانی دارد. یکی از بهترین دلایل برای سفر به پاتایا، لذت بردن از زندگی شبانه دیوانه کننده آن است. با غروب خورشید، این مکان به مقصدی رویایی برای دوستداران به پارتی و مهمانی تبدیل می شود. فضای سرزنده ای که در شب اتفاق می افتد، دلیل مهمی است که مسافران زیادی از این مکان دیدن می کنند. با پیوستن به تور پاتایا، فضای سر زنده، شاد و جذابی را تجربه خواهید کرد. استراحتگاه های زیادی وجود دارند که رستوران های لذیذ و نوشیدنی های لذیذی را می فروشند که ارزان و بسیار در دسترس هستند. برای سرگرمی های خانوادگی، مجموعه ای از بارهای شبانه و ایستگاه های کارائوکه در پاتایا وجود دارد که می توانید به همراه فرزندان خود به آنجا بروید.

بهترین مقاصد گردشگری شرق آسیا و اروپا کجاست؟

چه چیزی مقاصد آسیای جنوب شرقی را منحصر به فرد می کند؟

بسیاری از فرهنگ آسیای جنوب شرقی، امروزه مستقیماً تحت تأثیر میراث استعماری است که مسئول ساختارهای دولتی مدرن، آموزش و همچنین جنبه هایی مانند آشپزی است ؛ اما بسیاری از جوامع نیز فرسایش فرهنگی چشمگیری را تجربه کردند. تاریخ ثابت تایلند، منجر به اصالت فرهنگی و گشودگی عمومی در میان تایلندی ها نسبت به فرهنگ های خارجی شده است که در بقیه مناطق یافت نمی شود. به عنوان مثال، بزرگترین محله چینی های جهان را در بانکوک مشاهده می کنید که به سادگی با فرهنگ بقیه افراد آمیخته شده است. بانکوک پر جنب و جوش و هیجان انگیز، شهری غنی از تاریخ و فرهنگ است. پایتخت تایلند برای مردم محلی به عنوان Krung Thep، “شهر فرشتگان” شناخته می شود. تور بانکوک، فرصتی است تا با فرهنگ اصیل شرقی و مردمان خونگرم و دوست داشتنی آشنا شوید. این شهر، شلوغی های خاص خود را دارد ؛ از ترافیک به ظاهر بی‌ قانون در جاده‌ ها گرفته تا قایق‌ های دم دراز در کنار رودخانه ها.

بهترین مقاصد گردشگری شرق آسیا و اروپا کجاست؟

ویژگی های بی نظیر تور بانکوک

چه بخواهید وقت خود را در بانکوک با بازدید از معابد معروف Wat Pho یا Wat Phra Kaew بگذرانید و یا در مسیر های کوچک در محله چینی ها بگردید ؛ تمامی این موارد را تنها در تور بانکوک پیدا خواهید کرد. بانکوک یکی از مقاصد عالی برای غذا خوردن در جهان است. وقتی نوبت به خوردن غذاهای عالی و تازه تایلندی می‌ رسد، از انتخاب خود غافلگیر خواهید شد. به یاد داشته باشید که در تایلند، بهترین غذاها همراه با عطر و چاشنی بی نظیر در خیابان یافت می شود. راهنما های ما در مجموعه نوید گشت، به شما کمک می‌ کند تا گزینه مناسبی را برای مقصد بعدی خود انتخاب کنید. برخی از بهترین غذاهایی را که در کافه‌ ها، بازار ها و غرفه‌ های غذای خیابانی سرو می‌ شود را امتحان کنید و و تجربه جدید غذایی را بدست آورید. بر اساس تجربیات امضا شده توسط مسافرین ما، طعم واقعی بهترین غذای پیشنهادی را در تور بانکوک و تور پاتایا تجربه خواهید کرد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تجاوزات دشمن صهیونیستی به جنوب لبنان مقاومت را نمی‌ترساند/ دوران دفاع مقدس بزرگ‌ترین پشتوانه جبهه مقاومت در مصاف با دشمنان است
همچنان دفاع مقدس
غرب از رقابت در حوزه انرژی می‌ترسد
سرهنگ رحیمی فرمانده انتظامی لاهیجان شد
اعلام ترکیب تیم ملی فوتسال ایران مقابل مراکش
واکنش رسمی وزارت امور خارجه به ادعای تهدید مقامات سابق آمریکا توسط ایران
آخرین خبر از ناپدید شدن دختر وزنه‌بردار ایران در اسپانیا
طرح «من شهردارم» به مدارس می‌رود
دستگیری عاملان قتل یک زن در شب عروسی
رسانه‌ صهیونیستی: حزب‌الله «تله مرگ» برای اسرائیل آماده کرده است
اجرای موفق مانورهای مداری ماهواره چمران ۱
فوری| جواد نکونام استعفا داد
گوگل و مایکروسافت به جان هم افتادند
محسن رضایی: اسرائیل اصلا جرات حمله به ایران را ندارد
اعلام شماره حساب‌های هلال‌احمر برای کمک به غزه، لبنان و یمن
روابط ایران با بانک سرمایه‌گذاری زیر ساخت آسیا تقویت می‌شود
قرارداد ۸۰ میلیاردی مجیدی
صرف سالانه ۱۵ میلیارد دلار واردات محصولات کشاورزی
۳۴۰ نظامی اوکراینی دیگر در یک روز کشته شدند
ساخت۳ بزرگراه در انتهای یادگار، بروجردی و شوشتری
تخفیف در برج میلاد در هفته گردشگری
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top