تاریخ انتشار: پنجشنبه 1401/08/12 - 14:46
کد خبر: 449235

باران و کاهش دما در برخی شهرها

 باران و کاهش دما در برخی شهرها

بارش باران و وزش باد شدید در چندین استان را شاهد خواهیم بود و روز جمعه ۱۳ آبان سامانه بارشی فقط در شرق کشور فعال است و به تدریج خارج می‌شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، درباره آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: امروز در برخی نقاط جنوب، جنوب‌غرب و جنوب شرق کشور رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید، همچنین تگرگ و در ارتفاعات بارش برف داریم که کاهش نسبی دما هم پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: امروز در بخش‌هایی از خوزستان، فارس، بوشهر،‌ اصفهان، کرمان، یزد، سمنان، کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری بارش باران و وزش باد شدید داریم.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: روز جمعه 13 آبان سامانه بارشی فقط در شرق کشور فعال است و به تدریج از کشور خارج می‌شود.

وی گفت: روز شنبه 14 آبان با گذر موج تراز میانی جو از شمال‌شرق کشور در خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سمنان و ارتفاعات شرقی البرز همچنین در ارتفاعات هرمزگان، کرمان و شمال سیستان و بلوچستان وزش باد و بارش پراکنده داریم.

ضیائیان اضافه کرد:‌ روز یکشنبه 15 آبان در نوار شرقی کشور بارش پراکنده و وزش باد داریم و به تدریج کاهش نسبی دما و بارش در شرق اردبیل و گیلان همچنین مازندران آغاز می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی  ادامه داد: روز دوشنبه 16 آبان فقط در جنوب سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان رگبار پراکنده داریم و بارش در سواحل شمالی کشور ادامه دارد که با گذر متناوب امواج تراز میانی جو، از نوار شمالی کشور در شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و ارتفاعات البرز مرکزی بارش باران و در ارتفاعات بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت:‌ سه‌شنبه هفته آینده بارش باران گاهی رعد و برق، در گیلان، شرق اردبیل، شمال‌غرب کشور، دامنه‌های زاگرس در غرب، دامنه‌های جنوبی البرز در قزوین و البرز داریم.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی  درباره وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران فردا صاف تا کمی ابری گاهی غبار صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود. بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت 20 و 9 درجه خواهد بود.

وی افزود: روز آینده بندرعباس با بیشینه دمای 31 درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و شهرکرد با کمینه دمای 2 درجه زیر صفر سردترین مرکز استان خواهد بود.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
اکثر آمریکایی‌ها به نتانیاهو اعتماد ندارند
دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد
عمره‌گزاران ایرانی احرام پوشیدند
بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
قهرمان سابق جودوی آسیا درگذشت
طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد
اینجا دانشگاه است
حواشی جدید سریال «پایتخت»
ورود پلیس ضد شورش برای متفرق کردن دانشجویان در پاریس +فیلم
رئیسی: تحریم‌ ایران به نتیجه نخواهد رسید
مهلت انتخاب رشته دکتری امروز به پایان می‌رسد
داستانی از نجات یک کسب و کار با پنل پیامکی
بازی‌های بلاک‌چینی: گالا (Gala) پیشگام سرگرمی‌های آینده
بیش از ۳۰ مدل ایده عکاسی طبیعت (پسرانه و دخترانه)
گزارشی از زنده به گورشدن ۲۰ نفر در غزه + جزئیات
دستور مهم رئیسی برای دیوارکشی مرزهای ایران
تجمع دانشجویان حامی فلسطین در نزدیکی کاخ سفید+فیلم
تفاوت چاپ مش و چاپ استیکر در چیست؟
بعد از ژل لب چکار کنیم؟/ تا نخوانده اید تزریق ژل لب انجام ندهید!
ایران برای ایجاد یک پایگاه دائمی در دریای سرخ تلاش می‌کند
چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مهم است؟
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top