تاریخ انتشار: شنبه 1401/08/14 - 23:03
کد خبر: 449390

پشت پرده کانال به اصطلاح شورای صنفی +فیلم

برخی رسانه‌های معاند اخیرا با انتشار تصاویر و اخباری مدعی شدند که یکی از دانشجویان دانشگاه تهران با نام «محمدمعین پیریان» توسط نیروهای امنیتی بازداشت شده است، اما این دانشجو اخبار منتشر شده را تکذیب کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ در ادامه دروغ پردازی‌های رسانه‌ها و جریانات معاند، طی روزهای گذشته برخی شبکه های فارسی زبان خارج کشور مانند «من و تو» و همچنین برخی شبکه های مجازی داخلی، مدعی شدند که « محمدمعین پیریان» از دانشجویان دانشگاه تهران توسط نیروهای امنیتی بازداشت شده است.

ادعای این رسانه‌ها در حالی مطرح شد که پیریان، اخبار منتشر شده در این رسانه‌ها را تکذیب کرد و گفت که به هیچ وجه دستگیر یا بازداشت نشده است.

محمدمعین پیریان همچنین تاکید کرد: بعد از اینکه این اخبار نادرست منتشر شد در صفحه شخصی خود کذب بودن اخبار را اعلام کردم اما مجددا دیدم برخی رسانه های معاند همچنان این اخبار دروغ را بازنشر می کنند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top