تاریخ انتشار: یکشنبه 1401/08/15 - 12:04
کد خبر: 449454

رونمایی ازجدیدترین و ارزان ترین گوشی تاشو هواوی

 رونمایی ازجدیدترین و ارزان ترین گوشی تاشو هواوی

نمایشگر داخلی گوشی مجهز به یک پنل اولد ۶.۹ اینچی با رزولوشن ۲۷۹۰×۱۱۸۸ پیکسل است. این نمایشگر از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی، مدولاسیون پهنای پالس ۱۴۴۰ هرتزی و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۳۰۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند. تراشه مورد استفاده در این اسمارت‌فون از نوع اسنپ‌دراگون ۷۷۸G ساخت کوالکام بوده و تنها از اتصال LTE پشتیبانی خواهد کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ این مدل هواوی Pocket S نامگذاری شده و در مقایسه با هواوی P50 Pocket از قیمت‌گذاری ارزان‌‌تری برخوردار است. بعلاوه گوشی تاشو جدید هواوی برخی ویژگی‌های P50 Pocket را به ارث برده است؛ اما در عین‌حال از تراشه و دوربین‌های ضعیف‌تری استفاده می‌کند.

نمایشگر داخلی گوشی مجهز به یک پنل اولد 6.9 اینچی با رزولوشن 2790×1188 پیکسل است. این نمایشگر از نرخ نوسازی 120 هرتزی، مدولاسیون پهنای پالس 1440 هرتزی و نرخ نمونه‌برداری لمسی 300 هرتزی پشتیبانی می‌کند. تراشه مورد استفاده در این اسمارت‌فون از نوع اسنپ‌دراگون 778G ساخت کوالکام بوده و تنها از اتصال LTE پشتیبانی خواهد کرد.

دوربین سلفی درون یک حفره کروی‌شکل قرار گرفته و همانند هواوی P50 Pocket از یک سنسور 10.7 مگاپیکسلی استفاده می‌کند. نمایشگر ثانویه دایروی‌شکل روی پنل پشتی گوشی و دقیقا پایین‌تر از دوربین‌ها تعبیه شده و مجهز به یک پنل اولد 1.04 اینچی با رزولوشن 340×340 پیکسل است.

پیکره‌بندی دوربین دوگانه روی پنل پشتی دستگاه شامل سنسور اصلی 40 مگاپیکسلی از نوع RYYB و لنزی با گشودگی دیافراگم f/1.8 در کنار ماژول فوق‌عریض 13 مگاپیکسلی است. سنسور 32 مگاپیکسلی هواوی P50 Pocket با حسگر مخصوص فوکوس خودکار لیزری جایگزین شده است.

هواوی برای گوشی جدید خود از رابط کاربری HarmonyOS 3.0 بهره گرفته است. این تصمیم چندان جای تعجب ندارد؛ چرا که این اسمارت‌فون در وهله نخست در بازار چین عرضه می‌شود. این سیستم‌عامل در کنار تعداد زیادی اپلیکیشن از پیش نصب شده در اختیار کاربران محلی قرار می‌گیرد. همچنین صفحه‌نمایش خارجی هواوی Pocket S از قابلیت نمایشگر همیشه روشن پشتیبانی نموده و هواوی گزینه‌های شخصی‌سازی مخصوص این نمایشگر را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

هواوی به منظور بهبود قابلیت‌های سامانه خنک‌کننده Pocket S از یک ورقه گرافیتی بسیار باریک و انعطاف‌پذیر بهره گرفته است. انرژی مورد نیاز گوشی از طریق یک باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 40 واتی تامین می‌شود. کمپانی چینی اعلام کرده که به منظور اطمینان از دوام بالای ساختار لولایی هواوی Pocket S تستی شامل 400 هزار نوبت باز و بسته شدن گوشی را روی آن اجرا نموده است.

هواوی Pocket S با 5 مدل رنگی مختلف که همگی دارای ظاهری ساده هستند روانه بازار می‌شود. این در حالیست که هواوی P50 Pocket از الگوها و سایه‌های رنگی فانتزی استفاده می‌کند. کاربران می‌توانند این گوشی تاشو را در مدل‌های رنگی سبز (Mint Green)، زرد (Gold Yellow)، صورتی (Rose Pink)، آبی (Ice Crystal Blue) و مشکی (Black) خریداری نمایند.

مدل پایه این اسمارت‌فون با حافظه داخلی 128 گیگابایتی 5988 یوان (820 دلار/ 830 یورو) قیمت‌گذاری شده است؛ در حالی‌که ورژن 256 گیگابایتی با برچسب قیمتی 6488 یوانی (890 دلاری/ 900 یورویی) در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. فروش این 2 مدل از روز 10 نوامبر (19 آبان ماه) آغاز خواهد شد؛ در حالی‌که سومین مدل با حافظه داخلی 512 گیگابایتی و قیمت‌گذاری 7488 یوان (1028 دلار/ 1040 یورو) در ماه دسامبر به بازار عرضه خواهد شد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
هزاران معترض اسرائیلی خواستار برکناری نتانیاهو شدند
سفر ۲ روزه بلینکن به عربستان با محوریت ایران و غزه
گشایش‌های ارزی با سفر رئیس بانک مرکزی به عربستان در راه است؟
۲۶ کارگر نمونه توسط رئیس جمهور تقدیر می‌شوند
پذیرفته‌شدگان چندبرابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش برای تحویل مدارک چه کنند؟
آتش سوزی در یک ساختمان اقامتی در محدوده میدان ولی‌عصر
تلاش مافیای خودرو برای ممانعت از ورود خودروهای برقی به کشور
فرود هواپیمای اسرائیلی در عربستان
سرقت تلفن همراه پشت چراغ قرمز در کمتر از ۳۰ ثانیه +فیلم
کاریکاتور| کار گذاشتن ابزار جاسوسی در بدن داوطلبان کنکور توسط پزشک
افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران +عکس
قبض این مشترکان برق ۲۴ برابر می‌شود
کاریکاتور| ساعت به وقت غزه
اعلام حمایت دانشجویان اردبیلی از جنبش ضدصهیونیستی
دستگیری بیش از ۶۰۰ نفر در جنبش دانشجویی ایالات متحده
کاریکاتور| پاسخ مسخره!
قدردانی زلفی‌گل از دست‌اندرکاران حفظ سلامت کنکور
ایران جزو آسیب‌پذیرترین کشورها از بلایای طبیعی
زلفی گل: جوسازی‌های ایجادشده در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
نامه رئیس دانشگاه میبد به رئیس دانشگاه کلمبیا: به دانشجویان غیور خود فرصت اعتراض بدهید
دیپلمات ایرانی: جنبش دانشجویی در خط مقدم اعتراض‌ به حامیان نسل‌کشی در غزه است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top