تاریخ انتشار: یکشنبه 1401/08/15 - 13:03
کد خبر: 449480

تاج پادشاهی بهترین دوربین به زودی بر سر کدام گوشی خواهد نشست؟!

تاج پادشاهی بهترین دوربین به زودی بر سر کدام گوشی خواهد نشست؟!

گلکسی S۲۳ اولترا، پرچمدار جدید غول فناوری کره‌ای سامسونگ که مدتی است گزارش‌ها و گمانه‌زنی‌هایی را درباره آن می‌شنویم، احتمالاً در آینده نزدیک عنوان بهترین دوربین موبایل را تصاحب خواهد کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ گلکسی S۲۳ اولترا به محض ورود به بازار تاج پادشاهی بهترین دوربین موبایل را بر سر خواهد گذاشت.

بنا به شایعه‌ها و گزارش‌های منتشر شده تاکنون، سامسونگ گلکسی اس ۲۳ اولترا – Galaxy S۲۳ Ultra به زودی صاحب عنوان بهترین دوربین موبایل خواهد شد.

گلکسی S۲۳ اولترا، پرچمدار جدید غول فناوری کره‌ای سامسونگ که مدتی است گزارش‌ها و گمانه‌زنی‌هایی را درباره آن می‌شنویم، احتمالاً در آینده نزدیک عنوان بهترین دوربین موبایل را تصاحب خواهد کرد.

افشاگر خوش‌سابقه «یوگش برار» (Yogesh Brar) به تازگی اظهار داشته است که مدل اولترای گلکسی اس ۲۳ با ترکیب دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی اصلی، یک دوربین ۱۰ مگاپیکسلی (پریسکوپ تله، با زوم ۱۰ برابری)، یک دوربین ۱۰ مگاپیکسلی دیگر (تله، با زوم ۳ برابری) و یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید، «باید جذاب باشد».

ویژگی برجسته این گوشی پرچمدار سامسونگ، همان‌طور که احتمالاً شنیده‌اید، دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی آن است که نه تنها رکورد بیشترین رزولوشن بین همه گوشی‌های گلکسی تاکنون را در اختیار می‌گیرد، بلکه از قابلیت‌های پیشگامانه‌ای برخوردار است. جهت مقایسه باید گفت که گلکسی S22 اولترا از دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی 1/1.33 اینچی با اندازه پیکسل 0.8 میکرومتر و دیافراگم f/1.8 بهره می‌بُرد.از بقیه ویژگی‌های دوربین گلکسی S23 اولترا باید حالت ثابت‌ساز یا لرزش‌گیر آن را نام برد که نسخه سامسونگ از حالت Action Mode آیفون 14 تلقی می‌شود.

بر اساس شنیده‌ها، این حالت «Ultra Stabilization» نام دارد و در قالب افزونه‌ای بر حالت Super Steady و فقط برای Galaxy S23 Ultra در دسترس قرار خواهد گرفت. ضمناً نکته جالب توجه دیگر این است که سنسور 200 مگاپیکسلی جدید سامسونگ با قابلیت‌هایی نظیر «ادغام پیکسل‌ها» (Pixel binning) تصویربرداری در نور کم را بهبود خواهد بخشید و خروجی واضح‌تر و پرجزئیات‌تری را به دنبال خواهد آورد. اخیراً شاهد مقایسه خروجی مدل اولترای اس ۲۲ و اس ۲۳ در وضعیت کم‌نور بودیم.

نهایتاً لازم به ذکر است که اگر گمانه‌زنی‌ها درست از آب در بیایند، سامسونگ طی یک یا دو ماه آینده رسماً از سری گوشی‌های گلکسی S23 رونمایی خواهد کرد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
انهدام انبار مهمات ارتش اوکراین به دست روسها
تلسکوپ فضایی هابل به زندگی برگشت
وحیدی: آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی هستیم
اعلام برنامه دولت برای چگونگی تداوم طرح کالابرگ تا هفته آینده
فیلم/ روضه شهادت امام صادق حاج محمود کریمی
فیلم/ نماهنگ شهادت امام صادق
فیلم/ مداحی حاج مهدی رسولی در رثای شهادت امام صادق
ایرادات شورای نگهبان به جداول بودجه چه زمانی بررسی می‌شود؟
توافق‌نامه‌ای برای حمایت از صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان
دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران آرام گرفتند
حمله نظامیان صهیونیست به شمال طولکرم+فیلم
اعتصاب غذای دانشجویان دانشگاه پرینستون در همبستگی با غزه
آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۴ روز دیگر
دانشگاه ورمونت سخنرانی سفیر آمریکا در سازمان ملل را لغو کرد
در سفر رافائل گروسی به تهران موارد
انتقاد یک امام جمعه از مشروب‌خوری برخی پزشکان ایرانی
فوت دردناک نخبه کنکوری به همراه پدرش +جزِئیات
زشت است جمعیتی در یک صنف مقدس(پزشکان) با عادی انگاری، دسته جمعی مجلس گناه برپا کنند
بارش‌های باورنکردنی باران در یک استان غربی
شیعه جعفری
مقاومت اسلامی عراق برای اولین بار تل آویو را هدف قرار داد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top