تاریخ انتشار: سه شنبه 1401/08/24 - 18:30
کد خبر: 450611

حضور خانواده‌های معظم شهدا در منزل شهید عجمیان

حضور خانواده‌های معظم شهدا در منزل شهید عجمیان

جمعی از خانواده معظم شهدا با حضور در منزل شهید روح‌الله عجمیان ضمن دیدار با خانواده شهید عجمیان برای آنها طلب صبر و اجر کردند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، جمعی از خانواده شهدا از جمله شهیدان شیرودی، تجلایی، مهدی باکری، مهدی زین‌الدین، رستمی، ابراهیم هادی و شهدای مدافع حرم روح‌الله قربانی، میثم میردوستی در منزل شهید روح‌الله عجمیان حاضر شدند و با خانواده شهید دیدار کردند.

در این دیدار خانواده شهید امنیت آرمان علی‌وردی و خانواده شهید امیراحمدی نیز حاضر شدند و به پدر و مادر شهید عجمیان گفتند: ما حال شما رو خوب می‌فهمیم و بدانید خانواده شهدا همیشه کنار هم از این نظام حمایت می‌کنند.

مادر آرمان علی‌وردی گفت: پسرهای ما عاقبت بخیر شدند و در راهی قدم گذاشتند که خودشان انتخاب کرده بودند.

خواهر شهید عجمیان نیز گفت: کسانی که امروز به بهانه‌های مختلف امنیت جامعه را بهم ریختند و جوانان این ملت را بی‌گناه به شهادت می‌رسانند بویی از انسانیت نبردند و ناجوانمردانه کشور را به اغتشاش کشانده‌اند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top