تاریخ انتشار: چهارشنبه 1401/08/25 - 13:21
کد خبر: 450694

بهترین شهرهای قبرس شمالی برای سفر کدام اند

بهترین شهرهای قبرس شمالی برای سفر کدام اند

اگر علاقه‌مند به سفر به قبرس شمالی هستید، انتخاب‌های مختلف برای ورود به شهر‌های این کشور دارید که ما در این مقاله سعی کردیم تا شما عزیزان راه به بهترین نحو ممکن راهنمایی کنیم. البته استفاده از تور‌های مسافرتی قبرس شمالی نیز می‌توانند کمک‌کننده باشند که توصیه می‌کنیم از مراکز مجاز و البته معتبر در این زمینه درخواست مشورت کنید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، سفر کردن همیشه جذاب و خاطره‌انگیز است اما به شرطی که بهترین مکان را برای سفر انتخاب کنیم. ما در این مقاله قصد داریم درباره‌ی سفر به قبرس شمالی مطالب ارزشمندی را به شما عزیزان بازگو کنیم و در واقع می‌خواهیم بهترین شهر‌هایی که مناسب سفر کردن هستند را به علاقه‌مندان معرفی کنیم. همانطور که حتماً اطلاع دارید، قبرس شمالی از جمله شگفت‌آورترین کشور‌های جهان شناخته می‌شود که توریست‌های زیادی مخصوصاً ایرانیان را جذب کرده است. منطقه‌ای بسیار خوش آب و هوا و با امنیت‌ایده‌آل که شرایط مناسبی را برای سفر به قبرس شمالی مهیا کرده است. حال اگر در حال حاضر قصد سفر خارجه را دارید اما نمی‌دانید که باید به کدام کشور سفر کنید، پیشنهاد می‌کنیم به بررسی شهر‌های قبرس شمالی بپردازید.

 

بررسی شهر کایرنیا

گردشگری در شهر فوق‌العاده کایرنیا که مرکز فرهنگی و اقتصادی قبرس شمالی به حساب می‌آید، فرصت بی‌نظری است که حتی دانشجویان نیز می‌توانند از آن نهایت استفاده را ببرند. گفتنی است که این شهر از جمله شهر‌های ساحلی قبرس بوده و دارای مکان‌های جذاب مختلفی است که از جمله می‌توان به هتل‌های مجلل، قلعه‌های تاریخی و البته یک بندر شکل نعل اسب است که به جذابیت‌های سفر به قبرس شمالی افزوده است. ضمناً ناگفته نماند که در این شهر یک کلیسای فوق‌العاده قدیمی وجود دارد که همه‌ی توریست‌ها با استفاده از تور قبرس شمالی برای دیدن این منطقه ذوق فراوانی دارند.

بررسی شهر نیکوزیا

این شهر پایتخت قبرس شمالی است و هیچ‌گونه سواحل قبرس شمالی در این منطقه دیده نمی‌شود. بنابراین اگر برای زندگی یا حتی گردشگری علاقه‌مند به سواحل جذاب این کشور هستید، انتخاب این شهر گزینه‌ی مناسبی نخواهد بود. البته خرید ملک در قبرس شمالی در شهر نیکوزیا در حال افزایش است چرا که حال و هوای سکوت و آرامشی که این شهر دارد در دیگر نقاط قبرس شمالی دیده نمی‌شود. به طور کلی ابتدا باید هدف‌تان را از سفر به قبرس شمالی مشخص کنید و سپس به انتخاب شهر موردنظرتان بپردازید. همچنین گفتنی است که خدمات ارائه شده در این منطقه مانند رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌ها و... افزایش قیمتی در طول سال ندارند که می‌توان گفت از نظر هزینه نیز نیکوزیا شهر مناسبی برای زندگی است.

شهر فاماگوستا

این شهر در فاصله‌ی ۵۵ کیلومتری شهر نیکوزیا قرار دارد و در حال حاضر از بزرگ‌ترین شهر‌های قبرس شمالی به حساب می‌آید که ترکیب بافت قدیمی و مدرن این شهر از جمله جاذبه‌های گردشگری است که علاقه‌مندان را برای گردش و حتی سرمایه‌گذاری به این شهر جذب کرده است. ناگفته نماند که در شهر فاماگوستا بندر فوق‌العاده‌ای وجود دارد که امکان عبور کشتی‌های بزرگ را فراهم کرده است که این موضوع ارزش سفر به قبرس شمالی مخصوصاً شهر فاماگوستا را افزایش داده است. به طور کلی برای مشاهده‌ی سواحل زیبای این منطقه می‌توانید تور قبرس شمالی را انتخاب کنید و به این سر بزنید.

بهترین شهرهای قبرس شمالی برای سفر کدام اند

بررسی شهر لفکه

مهم‌ترین نکته در انتخاب یک شهر از شهر‌های قبرس شمالی، آب و هوا است که شهر لفکه از بهترین آب و هوا در این منطقه برخوردار است. ضمن اینکه این شهر دارای جاذبه‌های ارزشمند تاریخی است که از جمله می‌توان به کاخ لوونی اشاره کرد. همچنین وجود سد‌های قابل توجه در این شهر، سبب بهبود وضعیت کشاورزان شده است که باغ‌های جذابی را مشاهده خواهید کرد. همچنین اگر به غذا‌های دریایی علاقه‌مند هستید پس از سفر به قبرس شمالی و ورود به شهر لفکه به راحتی می‌توانید به انواع غذا‌های دریایی این شهر دسترسی داشته باشید. ضمناً پارک آتاتورک که در مرکز این شهر واقع شده است فوق‌العاده جذاب و دیدنی است که می‌توانید از آن لذت ببرید.

بهترین منطقه خرید ملک در قبرس شمالی

ممکن است به فکر مهاجرت به قبرس شمالی باشید که در این صورت لازم است که به فکر سرمایه‌گذاری و خرید ملک در این کشور باشید. اما احتمالاً از نحوه سرمایه‌گذاری در شهر‌های قبرس شمالی بی‌اطلاع هستید که ما در این بخش قصد داریم به بهترین منطقه از این کشور برای این منظور اشاره کنیم. در واقع منطقه لانگ بیچ از مهم‌ترین مراکز خرید ملک در قبرس شمالی محسوب می‌شود که حتی در سال ۲۰۲۱ بعنوان بهترین مکان خرید ملک در دنیا معرفی شده است. بنابراین اگر قصد سرمایه‌گذاری و زندگی در این کشور را دارید، حتماً توصیه می‌کنیم که برای خرید ملک در قبرس شمالی منطقه لانگ بیچ را مورد بررسی قرار دهید.

بررسی هزینه‌های سفر و زندگی در قبرس شمالی

تا به اینجای مقاله سعی کردیم تا شما عزیزان را با شهر‌های مناسب سفر به قبرس شمالی آشنا کنیم. اما احتمالاً با این دغدغه مواجه شده‌اید که هزینه‌های سفر به این کشور به چه صورت است که باید عرض کنیم به طور کلی سفر و زندگی در کشور قبرس شمالی هزینه‌های فوق‌العاده کمتری نسبت به کشور‌هایی مانند اسپانیا، ایتالیا، ترکیه و حتی قبرس جنوبی دارد. برای نمونه هزینه استفاده از رستوران در این کشور ۲۵ لیر، هزینه نگهداری از منزل (پرداخت قبوض و... ) ۲۰۰ لیر، هزینه تفریح ۱۲۰ لیر، هزینه بکارگیری از لوازم نقلیه ۴۵ لیر است که کاملاً متناسب با کشور قبرس شمالی است.

به طور کلی این کشور از جمله بهترین کشور‌ها برای گردشگری و سفر است که در حال حاضر بسیاری از افراد سعی بر خرید ملک و سرمایه‌گذاری نیز داشته‌اند. البته توصیه می‌کنیم که اگر شما عزیزان نیز قصد سفر به قبرس شمالی را دارید، حتماً از بهترین تور قبرس شمالی استفاده کنید و برای سرمایه‌گذاری نیز از مراکز معتبر در این خصوص درخواست راهنمایی نمایید.

بهترین شهرهای قبرس شمالی برای سفر کدام اند

جمع‌بندی

اگر علاقه‌مند به سفر به قبرس شمالی هستید، انتخاب‌های مختلف برای ورود به شهر‌های این کشور دارید که ما در این مقاله سعی کردیم تا شما عزیزان راه به بهترین نحو ممکن راهنمایی کنیم. البته استفاده از تور‌های مسافرتی قبرس شمالی نیز می‌توانند کمک‌کننده باشند که توصیه می‌کنیم از مراکز مجاز و البته معتبر در این زمینه درخواست مشورت کنید. به طور کلی در حال حاضر سفر کردن به قبرس شمالی از جمله بهترین انتخاب‌های افراد است که برای بهبود شرایط‌شان می‌توانند از آن بهره‌مند شوند. ضمناً سرمایه‌گذاری و خرید ملک و زندگی در آینده نیز از جمله اهداف سفر به این کشور بوده که رفته رفته در حال افزایش است.

 

برگرفته شده از : شرکت سرمایه گذاری بارزگان

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
سرکوب دانشجویان دانشگاه کلمبیا در نیویورک / برگزاری ۹۰ رویداد در نود سالگی دانشگاه تهران /آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
اولین تمرین پرسپولیس بعد از حذف از جام حذفی برگزار شد
حمایت دانشگاهیان از خیزش دانشجویان در آمریکا
تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری
مخبر در دیدار نخست وزیر بورکینافاسو: ایران آمادگی دارد دستاوردهای خود را در اختیار کشورها قرار دهد
مخبر در دیدار معاون رئیس جمهور زیمباوه: تعاملات تهران با کشورهای دوست و جهان براساس راهبرد برد-برد است
پیشنهادهای وزیر دفاع ایران در اجلاس شانگهای چه بود؟
هزاران معترض اسرائیلی خواستار برکناری نتانیاهو شدند
سفر ۲ روزه بلینکن به عربستان با محوریت ایران و غزه
گشایش‌های ارزی با سفر رئیس بانک مرکزی به عربستان در راه است؟
۲۶ کارگر نمونه توسط رئیس جمهور تقدیر می‌شوند
پذیرفته‌شدگان چندبرابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش برای تحویل مدارک چه کنند؟
آتش سوزی در یک ساختمان اقامتی در محدوده میدان ولی‌عصر
تلاش مافیای خودرو برای ممانعت از ورود خودروهای برقی به کشور
فرود هواپیمای اسرائیلی در عربستان
سرقت تلفن همراه پشت چراغ قرمز در کمتر از ۳۰ ثانیه +فیلم
کاریکاتور| کار گذاشتن ابزار جاسوسی در بدن داوطلبان کنکور توسط پزشک
افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران +عکس
قبض این مشترکان برق ۲۴ برابر می‌شود
کاریکاتور| ساعت به وقت غزه
اعلام حمایت دانشجویان اردبیلی از جنبش ضدصهیونیستی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top