تاریخ انتشار: دوشنبه 1401/09/07 - 23:25
کد خبر: 452156

تن آلیسون بکر در قطر به زمین نخورده!

تن آلیسون بکر در قطر به زمین نخورده!

برزیل در یک مسابقه حساس و نزدیک، موفق شد با نتیجه یک بر صفر از سد سوئیس عبور کند. سلسائو در این بازی حساس و مهیج، یک گل توسط وینیسیوس به ثمر رساند که به دلیل حضور ریچارلیسون در شرایط آفساید رد شد و در نهایت با شلیک تمام کننده کاسمیرو، برنده از زمین خارج شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از "ورزش سه"، برزیل در یک مسابقه حساس و نزدیک، موفق شد با نتیجه یک بر صفر از سد سوئیس عبور کند. سلسائو در این بازی حساس و مهیج، یک گل توسط وینیسیوس به ثمر رساند که به دلیل حضور ریچارلیسون در شرایط آفساید رد شد و در نهایت با شلیک تمام کننده کاسمیرو، برنده از زمین خارج شد.

نکته جالب در این بازی، ناتوانی بازیکنان سوئیس در ایجاد موقعیت خطرناک به روی دروازه برزیل بود. شاگردان رناتو استفن در این بازی 4 بار برای گلزنی اقدام کردند که ضربات آنها همگی خارج از چارچوب بود. در این بازی هیچ شوتی نتوانست آلیسون بکر را به زحمت بیندازد و ضربات سوئیسی ها از دقت کافی برخوردار نبودند.

این برای دومین بار است که هیچ شوتی در چارچوب دروازه آلیسون بکر زده نمی شود. در دیدار اول شاگردان تیته برابر صربستان نیز دقیقا همین اتفاقات تکرار شد. صرب ها 4 مرتبه دروازه برزیل را با ضربات خود تهدید کردند که هیچ کدام آنها در چارچوب نبود تا آلیسون بکر طی 180 دقیقه در جام جهانی، مجبور به انجام هیچ واکنشی نباشد.

این برای دومین بار در تاریخ است که طی 2 دیدار ابتدایی یک تیم در رقابت های جام جهانی، هیچ شوتی به سمت دروازه آن تیم زده نمی شود و تیم های مقابل موفق به ثبت شوت در چارچوب نمی شوند. از سال 1966 تاکنون که دیتای کامل بازی های جام جهانی در دسترس است، تنها یک بار و در جام جهانی 1998 این اتفاق رخ داده بود و در 2 دیدار ابتدایی فرانسه، هیچ شوت در چارچوبی برای فابیان بارتز به ثبت نرسید.

آلیسون بکر که 2 مورد از بی دردسرترین کلین شیت های خود در تیم ملی برزیل را به ثبت رسانده است، توانست در برابر سوئیس، برای چهل و یکمین بار دروازه اش را بسته نگه دارد. او این رکورد را طی فقط 59 بازی برای سلسائو به ثبت رسانده که آمار شگفت انگیزی محسوب می شود، او در 70 درصد بازی های ملی خود، کلین شیت کرده است.

با این رکورد، آلیسون بکر پس از تافارل، دیدا، لیائو و ژولیو سزار، در رده پنجم بهترین گلرهای تاریخ برزیل از لحاظ تعداد کلین شیت قرار گرفت. او فرصت بسیار خوبی برای گذر از تمامی از سنگربان های افسانه ای کشورش را دارد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top