تاریخ انتشار: یکشنبه 1401/09/13 - 15:06
کد خبر: 452712

گردهمایی ۳۰۰ بانوی فعال فرهنگی در «صبرا»

گردهمایی ۳۰۰ بانوی فعال فرهنگی در  «صبرا»

مشاور امور بانوان اداره کل امور مبلغین سازمان تبلیغات گفت: گردهمایی «صبرا» ۲۳ آذرماه با حضور ۳۰۰ بانوی فعال فرهنگی به مدت ۳ روز در مجتمع آدینه تهران برگزار می‌‌شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، لیلا کشتکار مشاور امور بانوان اداره‌کل امور مبلغین سازمان تبلیغات و دبیر رویداد ملی صبرا در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: امروز بیش از هر زمان دیگر نیازمند حضور بانوان طلبه در میدان هستیم. صحنه کارزار و درگیری ما با دشمن، جنگ تبلیغاتی و جنگ روایت‌هاست و بانوان با توجه به قدرت عاطفی و جزیی‌نگری در دیدن واقعیت‌های جامعه، بهترین ظرفیت برای خلق و گسترش روایت‌های مؤثر در این جنگ تبلیغاتی هستند.

حمایت و ساماندهی بانوان طلبه فعال در میادین فرهنگی و تبلیغی

وی گفت: سهم بانوان طلبه در تحولات جامعه بر هیچ‌کس پوشیده نیست. بانوان طلبه با فهم سیاسی و بینش اجتماعی و آگاهی‌های سیاسی که دارند و با وجود تمام مشکلات جزء وفادارترین افراد به انقلاب هستند و ثابت کردند که یک زن مسلمان در سایه ایمان و آگاهی، می‌تواند نقش اساسی در تحولات تاریخی و جهانی داشته باشد. بر این اساس ما به دنبال حمایت و ساماندهی بانوان طلبه فعال در میادین فرهنگی و تبلیغی هستیم تا بتوانند مخاطبین خود را در این جنگ روایت‌ها فرماندهی و رهبری کنند.

نام «صبرا» به چه معناست؟

کشتکار با تأکید بر این‌ مسأله که امروز در این درگیری و تهاجم تبلیغاتی، مهم‌ترین راهبردی که ما به دنبالش هستیم، این است که از طریق بانوان طلبه، خانم‌ها و مخاطبین آنان را فعال و به میدان روایت امید بیاوریم افزود: بانوان طلبه ما باید با تأسی گرفتن از الگوی خود یعنی حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها به صحنه‌گردانی در میدان بپردازند، از این حیث عنوان صبرا را که صحنه گردانان بردبار روایت امید است، به عنوان هویت رسانه‌ای این رویداد انتخاب کردیم، تا الهام بخش برای بانوان فعال میادین تبلیغی باشد. 

مشاور امور بانوان  اداره کل امور مبلغین سازمان تبلیغات افزود: ما برای برون رفت از وضع موجود، مسیری جز ساماندهی، حمایت و توانمندسازی شبکه مبلغات نداریم؛ تبلیغ بانوان امروز برای نقش‌آفرینی مطلوب خود نیازمند برطرف کردن چند مشکل و مانع و آسیب جدی هستند.

به دنبال هویت بخشی به بانوان طلبه هستیم

وی ادامه داد: ضعف در هویت، نبود الگوهای مناسب تبلیغی در بین بانوان مبلغ، عدم حمایت‌های مادی و معنوی از بانوان فعال میادین و نبود بسترهای مناسب تبلیغی ویژه بانوان‌؛ ما را بر آن داشت که به هویت بخشی، الگوسازی، توانمندسازی و بسترسازی ویژه بانوان طلبه به صورت جدی فکر و برنامه‌ریزی کنیم.

کشتکار در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چه کسانی در این رویداد دعوت هستند پاسخ داد: ما در اولین گام، قصد داریم به سراغ بانوان فعال در میادین تبلیغی برویم و صحنه گردانان فرهنگی تبلیغی را که در محلات و مناطق مختلف کشور هستند، با شناسایی و هویت‌بخشی پشتیبانی کنیم، لذا بنا داریم در یک رویداد ملی با عنوان «صبرا» که از القاب حضرت زهرا سلام‌اللّه‌علیها الهام گرفته شده است، صحنه گردانان بردبار روایت امید را شناسایی و از آنان حمایت مالی و معنوی کنیم. در این گردهمایی ۳۰۰ نفر از بانوان فعال فرهنگی حضور خواهند داشت.

مشاور امور بانوان  اداره کل امور مبلغین سازمان تبلیغات در پایان خاطرنشان کرد: این رویداد ۲۳ آذرماه ۱۴۰۱ به مدت ۳ روز در مجتمع آدینه تهران برگزار می‌‌شود.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
اسلواکی: مخالف عضویت اوکراین در ناتو هستیم
سرهنگ ارتش آمریکا: پدافند هوایی اسرائیل قوی نیست
تقلای انگلیس برای تقویت روحیه نتانیاهو
تذکر جدی بی‌حجابی اثرگذاری اجتماعی فروانی دارد
فقط خودمان بودیم!
تصویر امروز ایران، در سخنان چهل سال پیش حضرت آقا
شعار جالب دانشجویان آمریکایی به زبان فارسی/ مرگ بر اسرائیل در دل دانشگاه‌های آمریکا +فیلم
انزوای اسرائیل در حال تعلیق است
اعتراف در خصوص حمله اسرائیل؛ باید منتظر پاسخ فوری ایران باشیم
شهادت عضو دیگر حزب‌الله در جنوب لبنان
واتساپ با قابلیتی کاربردی برای مدیریت بهتر چت‌ها آپدیت شد
شلیک ۱۵۰ موشک از جنوب لبنان به اراضی اشغالی
معاون رئیس جمهور: دولت بر استفاده از نیروهای مؤمن و انقلابی تاکید دارد
امیرعبداللهیان: «وعده صادق» تعریفی نو از موازنه قدرت غرب آسیا ارائه کرد
پرسپولیس به ۴ بانک و استقلال به هلدینگ خلیج فارس واگذار شد
تیم ملی کشتی فرنگی مقتدرانه قهرمان آسیا شد
سردار حاجی زاده روز ارتش را تبریک گفت
رئیس جمهور قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا را تبریک گفت
سند ملی «سبک پوشش اسلامی- ایرانی» تصویب شد
۹۵۰۰ فلسطینی در زندان‌های اسرائیل محبوس هستند
حزب‌الله شهرک‌ها و مواضع نظامی اسرائیل را موشک‌ باران کرد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top