تاریخ انتشار: دوشنبه 1401/09/14 - 14:04
کد خبر: 452849

معرفی انواع پمپ موتوژن

معرفی انواع پمپ موتوژن

نمونه دیگری از الکتروپمپ های تولیدی شرکت موتوژن شامل الکتروپمپ های تکفاز است. مدل های تک فاز را با نام پمپ خانگی نیز می شناسند. این مدل هایی القایی خود به انواع مختلفی طبقه بندی می شوند. الکتروموتور تک فاز به عنوان کاربردی ترین موتور الکتریکی برای مصارف خانگی و تجاری است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، آیا میدانید معرفی انواع پمپ موتوژن به چه منظوری است؟ در رابطه با پمپ های موتوژن، بهترین برند های آن و همچنین عملکرد این دستگاه تا چه حد اطلاعات دارید؟ موتوژن به عنوان یکی از انواع پمپ های بی نظیر بازار است. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با انواع پمپ موتوژن و قیمت پمپ موتوژن در ادامه توضیحات کامل تری را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

 

شرکت سازنده پمپ موتوژن

از بی نظیر ترین پمپ های موجود در بازار می توان به پمپ موتوژن اشاره کرد. این نوع پمپ ها نیز همانند سایر انواع پمپ ها با طراحی خاصی روانه بازار شده اند. این برند از جمله رقبا پمپ کف کش توان هستند. با این وجود برندهای بسیار زیادی از انواع پمپ ها در بازار وجود دارد. اما موتوژن به عنوان یکی از برند های بی نظیر در جهان است. پمپ های تولیدی این شرکت با رعایت استانداردها و اصول دقیق توسط دستگاه های سی ان سی ماشین کاری میشوند. بهترین پمپ موتوژن ها با کمک پروانه های پلاستیکی و پره های مخصوصی کار می کنند.

شرکت موتوژن نیز همانند دیگر شرکت ها پمپ های آن تنوع بسیار زیادی دارد. قطعاً که معرفی انواع پمپ موتوژن جهت آشنایی شما عزیزان با مدل های مختلف این دستگاه است. تمامی پمپ های موجود در بازار همگی بر اساس نوع کاربرد و شرایط موجود با مشخصات مختلفی طراحی می شوند.

این شرکت به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های تولیدی انواع پمپ در جهان است. هم اکنون محصولات این مجموعه با کیفیت باورنکردنی در بازار وجود دارد. موتوژن محصولات خود را توسط نمایندگی های برتر خود به دست کاربران می رساند. این شرکت بزرگترین شرکت خاورمیانه است که از سال ۱۳۵۲ شروع به کار کرد. هم اکنون الکتروموتورهای مختلف این مجموعه با کیفیت بالایی در بازار توزیع می شوند. این شرکت هم اکنون با نیم قرن تجربه و با بهره مندی از ماشین آلات پیشرفته دنیا، آزمایشگاه های مدرن و خط کنترل کیفی پیشرفته توانسته به چنین قدرتی دست یابد. شرکت موتوژن علاوه بر نیاز داخلی نیاز برخی از کشورهای خارجی اروپایی را نیز برطرف می کند‌. در واقع سطح محصولات این مجموعه به اندازه ای بالا است که به رقابت با دیگر شرکت‌های خارجی می پردازد. به کارگیری استانداردهای جهان و علم روز از مهمترین پارامترهای پیشرفته این مجموعه بزرگ به شمار می رود.

لیست قیمت موتوژن

معرفی انواع پمپ موتوژن

معرفی انواع پمپ موتوژن

موتوژن به عنوان یکی از برندهای بی نظیر در بازار است‌. این مجموعه در زمینه ساخت انواع الکتروپمپ فعالیت می کند. الکتروپمپ های تولید این شرکت با کیفیت بالایی هم اکنون در بازار وجود دارد. معمولا پروانه این دستگاه ها از جنس پلی آمید است که مقاومت بسیار بالایی در برابر شرایط مختلف خواهد داشت. عملکرد موتوژن ها خواص بوده و جریان هوا با کمک چرخش پروانه از قسمت پشت الکتروموتور به سمت جلو و روی بدنه کشیده می شود. این دستگاه ها با فرکانس ۵۰ هرتز و منبع تغذیه ۶۰ هرتز طراحی شده اند. این دستگاه محل اتصال زمین دارد که داخل یکی از آن ها پایه الکتروموتور قرار می گیرد. این دستگاه ها پس از رسیدن به یک دمای نرمال و یک استاندارد خاصی قابلیت تحمل جریان اضافی یک و نیم برابر جریان نامی به مدت ۲ دقیقه را دارند.

به طور کلی اگر بخواهیم به معرفی انواع پمپ موتوژن بپردازیم می ‌توان به پارامترهای زیر اشاره کرد:

• از الکتروپمپهای شرکت موتوژن الکتروپمپ ضد انفجار آن اشاره کرد‌. این دستگاه همانگونه که از نام آن پیداست در برابر انفجار مقاومت بسیار بالایی دارد. موتورهای ضد انفجار را با نام الکتروموتور ضد جرقه نیز می ‌شناسند که بیشتر برای محیط های خطرناک و احتمال انفجار مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه به عنوان بی‌ نظیرترین ساخت شرکت موتوژن است که خود در مدل های مختلفی طراحی می شود. به عنوان مثال، الکتروپمپ های ضد انفجاری وجود دارند که آنها را برای محیط های بسته مورد استفاده قرار می دهند. محمل هایی که بخار گاز قابل اشتعال در آنها زیاد بوده و امکان بروز جرقه در آنجا است. مدلهای ضد انفجار کیفیت و قدرت بیشتری در مقابل مدل‌های دیگر دارند. در واقع این کیفیت و قدرت در برابر محیط های خطرناک قابل اشتعال است.

انواع الکتروپمپ های موتوژن

س اگر بخواهیم به معرفی انواع پمپ موتوژن بپردازیم باید پمپهای سه فاز را نام ببریم. این پمپ ها مدل بسیار کاربردی پمپ های تولیدی شرکت موتوژن هستند. پمپ سه فاز به عنوان پمپ های پرقدرت و فشار قوی صنعتی هستند که برای کشاورزی و حتی چاه های عمیق از آن ها استفاده می شود. این پمپ همانگونه که از نام آن ها پیداست، مناسب استفاده برای مصارف برق صنعتی سه فاز هستند. قطعاً که موتور این دستگاه قدرت بیشتری در مقایسه با انواع الکتروموتورهای موجود در بازار دارد. این دستگاه توسط فرآیند القای الکترومغناطیسی کار می کند. مدل سه فاز به عنوان قویترین الکتروموتور شرکت موتوژن و الکتروموتور موجود در بازار است. این مدل خود از قسمت های بسیار مختلفی نظیر استاتور، روتور، هسته استاتور، بدنه و غیره تشکیل می شود. هر یک از این قسمت ها به صورت جداگانه فرآیند خاصی را انجام می دهند.

• نمونه دیگری از الکتروپمپ های تولیدی شرکت موتوژن شامل الکتروپمپ های تکفاز است. مدل های تک فاز را با نام پمپ خانگی نیز می شناسند. این مدل هایی القایی خود به انواع مختلفی طبقه بندی می شوند. الکتروموتور تک فاز به عنوان کاربردی ترین موتور الکتریکی برای مصارف خانگی و تجاری است. طراحی این پمپ ها به گونه ‌ای بوده که قابلیت تبدیل انرژی برق به انرژی مکانیکی را خواهند داشت. مدل های تک فاز قابل استفاده برای برق شهری بوده و بیشتر برای لوازم الکتریکی خانگی کاربرد دارند. الکتروموتورهای تکفاز خود شامل مدل های خازن دار، مدل های القایی، چاکدار، مدلهای دو خازنه و مدل های القایی شکسته هستند. هر یک از انواع الکتروموتورهای تکفاز خود با مشخصات خاصی برای مصارف خاص طراحی شده اند. مدل های تک فاز در قدرت های پایینی طراحی شده و کیفیت عملکرد یا طول عمر آن ها به قدرت انتخاب شما کاربر عزیز بستگی دارد.

نتیجه

معرفی انواع پمپ موتوژن به منظور آشنایی بیشتر شما عزیزان در رابطه با انواع الکتروپمپ های تولیدی شرکت موتوژن است. قطعا که هر یک از انواع این موتورها برای عملکردهای خاصی با مشخصات خاصی طراحی شده اند. شرکت ویژن پاور به عنوان نمایندگی شرکت های معتبری نظیر موتوژن است که محصولات این مجموعه را با کیفیت اصلی و قیمت زیر بازار به صورت آنلاین به دست شما مشتریان عزیز می رساند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
یک شرور با قمه‌ به خودروی پلیس حمله کرد
اصلاحیه قانون تاسیس و اداره مدارس غیردولتی ابلاغ شد
تکمیل ۴ ایستگاه‌ مترو اولویت شهرداری در خط ۶
سرانه سلامت تهران در وضعیت مطلوبی قرار ندارد
بانک مرکزی در حمایت از تولید نمره قبولی گرفت
VAR را از چین می‌آوریم
صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس تأیید شد
واکنش هیئت مدیره تراکتور به حمله هواداران به خودروی سرخپوشان
سامانه های پدافندی ایران در اصفهان در اثر حمله اسرائیل آسیب دید؟
انتخاب رشته دوره دکتری سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد آغاز شد
تایید صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس
بورس سبز ماند/ افزایش ۷۷ هزار و ۶۴۳ واحدی شاخص کل
کمک نظامی چین به روسیه + جزئیات
مدافع استقلال به تراکتور می‌رسد
جزئیات جدید از افزایش حقوق بازنشستگان
دستگیری شهردار و عضو شورای یک شهر + جزئیات
جریمه سنگین ۴سلبریتی زن در عربستان
روشی دائمی برای خلاصی از ورود حشرات
علائم ایمنی چقدر ضروری است؟
خرید عسل؛ فرق تقلبی و اصلی را به سرعت متوجه شوید!
آیا رای دادگاه تجدید نظر قابل اعتراض است؟ شکستن رای در تجدید نظر امکان دارد؟
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top