تاریخ انتشار: 20 دی 1388 - 00:00:00
کد خبر: 4530

م‍ژده به اس ام اس بازها

امیرحسین بینا امروز در اصفهان با بیان اینکه موفق به کسب مقام دومی یک دوره از رقابت‌های مخترعان در استرالیا شدم، افزود: دراین مرحله حدود 12 کشور با هم به رقابت پرداختند، ایران نیز با سه نماینده در این رقابت‌ها شرکت کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»به نقل از فارس، دستگاه اس ام اس گویا به زبان‌های انگلیسی و فارسی توسط یک جوان اصفهانی اختراع شد.

وی ادامه داد: در این مرحله با شش اختراع ویژه شرکت کردم که از این اختراعات می‌توان هورمون سبز، نرم‌افزار تبدیل صوت به تصویر، ساخت دوربین‌های میکرو، ‌شامپوی کنار، اس ام اس گویا و تولید گل محمدی با استفاده از اشعه گاما است.

اخترع جوان اصفهانی با بیان اینکه هورمون سبز از زیر پوست قورباغه سبز آفریقایی به دست می‌آید، بیان داشت: این هورمون از بزاق دهان این قورباغه در هنگام جفت‌گیری گرفته شده است، در واقع این هورمون از سه محلول است که با یکدیگر ترکیب شده و محصول نهایی که ماده‌ای سبز رنگ است، حاصل می‌شود، در انتها با استفاده از DNA نوترکیب حاصل شده و با استفاده از مراحل ژنتیکی به انسان تزریق می‌‌شود.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون در حال ساخت پماد آن هستیم، در مورد کاربرد این هورمون اظهار داشت: این هورمون حدود 20 دقیقه بعد از تزریق تمام زخم‌ها را از بین برده و می‌توان از این پماد در زمان جنگ برای رفع هرگونه زخم و جراحت استفاده کرد، همچنین در بیماران دیابتی که به انواع زخم‌ها دچار می‌شوند، قابل استفاده بوده و می‌تواند زخم آنان را به سرعت بهبود دهد.

بینا در مورد نحوه کار با نرم‌افزار تبدیل صوت به تصویر تصریح کرد: این نرم‌افزار قادر است از طریق هوش‌مصنوعی و فاز منطقی در پلیس آگاهی 110 برای چهره‌گاری به کار رود.

وی ادامه داد: این نرم‌افزار با اتصال به تلفن و در صورت شماره‌گیری فرد مورد نظر به دستگاه ضبط صدا وصل شده و در صورت تغییر صدای فرد آن را تشخیص داده و صدای اصلی فرد را مشخص کرده و در نهایت به نرم‌افزار چهره‌نگاری متصل می‌شود و چهره فرد را تشخیص می‌دهد، همچنین این نرم‌افزار قادر است افراد سابقه‌دار را جستجو کند و اسم و فامیل فرد را به طور کامل گزارش دهد.

مخترع جوان اصفهانی با بیان اینکه با پیوند دوربین‌های میکرو با قابلیت زوم 800 برابر با مردمک و DNA نقطه کور در مگس سرکه یا پشه و هدایت آن توسط میکروسکوپ‌های الکترونیکی از مراکز مهم تصویربرداری و پس از پردازش آن را ضبط می‌کنیم، این مگس‌ها برای وزارت دفاع کاربرد زیادی دارند.

وی در مورد شامپوی «کنار» بیان داشت: این شامپو از کوهان شتر و میوه کنارتهیه شده و از آن برای شستشو و همچنین پروتز استفاده می‌شود، این شامپو ویژه موهای چرب بوده و روی 61 نفر آزمایش شد و تمام این آزمایشات مثبت بوده است.

بینا در مورد چگونگی کار با دستگاه اس ام اس گویا اظهار داشت: این دستگاه در هنگام رانندگی کاربرد زیادی داشته و با استفاده از هندزفری یا بلوتوث گفتار را به اس ام اس تبدیل می‌کند، این نرم‌افزار قابلیت تبدیل لهجه به اس ام اس را داشته و به دو زبان فارسی و انگلیسی کاربرد دارد.

وی اضافه کرد: با استفاده از اشعه گاما با فرکانس 30، 40 و 50 مگاهرتز و تابش آن به ریشه گیاه گل محمدی می‌توان به رشد آن کمک کرد، در واقع با تابش این امواج در زمان‌های متفاوت، تعداد ریشه‌های گیاه به شش عدد رسیده و تعداد گل محمدی به 20 عدد در هر ساقه می‌رسد، این کار در افزایش گل محمدی مفید بوده و نیاز بازار گلاب‌گیری را تامین خواهد کرد.

در ضمن این اختراع با شماره ثبت بین‌المللی 51335 به ثبت رسیده است.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
اینفوگرافیک/ قوانین جدید دریافت گواهینامه در سال ۱۴۰۳
دانشگاه امیرکبیر حرکت شجاعانه دانشگاهیان آمریکا و اروپا در حمایت از مردم غزه را ستود
نگرانی شدید تل‌آویو از همکاری‌های دفاعی ایران و روسیه
تصویر متفاوت از اعتراضات دانشجویی آمریکا
بازداشت‌ها در جنبش دانشجویی حامی فلسطین به روایت آمار
سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور»
سفر برنامه‌ریزی‌شده «اردوغان» به آمریکا لغو شد
ورزشکاران زن ایرانی افتخار آفریدند
اکثر آمریکایی‌ها به نتانیاهو اعتماد ندارند
دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد
عمره‌گزاران ایرانی احرام پوشیدند
بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
قهرمان سابق جودوی آسیا درگذشت
طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد
اینجا دانشگاه است
حواشی جدید سریال «پایتخت»
ورود پلیس ضد شورش برای متفرق کردن دانشجویان در پاریس +فیلم
رئیسی: تحریم‌ ایران به نتیجه نخواهد رسید
مهلت انتخاب رشته دکتری امروز به پایان می‌رسد
داستانی از نجات یک کسب و کار با پنل پیامکی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top