تاریخ انتشار: یکشنبه 1401/10/11 - 16:09
کد خبر: 455988

سفر ضرغامی به ملایر امیدواری زیادی ایجاد کرد

سفر ضرغامی به ملایر امیدواری زیادی ایجاد کرد

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به بازدید مهندس ضرغامی از یخدان یا یخچال میرفتاح ، افزود: یخدان میرفتاح متاسفانه در سال های گذشته تخریب شد، اما با سفر وزیر میراث فرهنگی به ملایر مکاتباتی انجام شد و قول هایی برای پیگیری مرمت این بنای تاریخی ارائه شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از میراث آریا، حجت الاسلام احد آزادیخواه، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر یکروزه وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به شهرستان ملایر با بیان این که سفر مهندس ضرغامی به این شهرستان اتفاق بسیار مبارکی بود، گفت: با سفر وزیر میراث فرهنگی به ملایر هم بارقه هایی از امید به دل های مردم جامعه ایجاد شد و هم گفت وگوهای خوبی میان مدیران انجام شد.

او با بیان این که وقتی وزرا و تصمیم گیران به نقاط دور و نزدیک کشور سفر می کنند و در جریان امور قرار میگرند، در مردم نوعی احساس دلگرمی، رضایت و امیدواری نسبت به آینده ایجاد می شود، افزود: مهندس ضرغامی هم در این سفر ضمن حضور در میان مردم و گفت وگو با آنها از مجموعه پارک مینی ورلد ملایر، نمایشگاه مبل و منبت، بازار سنتی و حمام حاج اقا تراب نهاوند بازدید کرد و مجموعه دستکند زیر زمینی سامن ملایر را نیز افتتاح کرد.

آزادی خواه با بیان این که مهندس ضرغامی پس از بازدید از مجموعه جهان کوچک یا مینی ورلد ملایر به وجد آمد، ادامه داد: وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از این که چنین ظرفیت های جذاب گردشگری در شهرستان های مختلف کشور وجود دارد احساس رضایت کرد و این جاذبه ها را نقاط قوت کشور در حوزه جذب گردشگر دانست.

نماینده مردم ملایر با بیان این که تصمیمات خوبی در خصوص کمک به توسعه و تکمیل مجموعه مینی ورلد اتخاذ شد، اظهار کرد: در ادامه سفر مهندس ضرغامی از بازار مبل و منبت این شهرستان بازدید کرد و با ظرفیت های هنری صنعتگران و منبت گران از نزدیک آشنا شد.

او با بیان این که مهندس ضرغامی به پای صحبت های صنعتگران و منبت کاران بازار مبل ملایر نیز نشست، اظهار کرد: از آن جایی که حدود  ۱۰ هزار نفر به صورت مستقیم در صنعت چوب و منبت این شهرستان مشغول به کار هستند، وزیر میراث فرهنگی این بازار را ظرفیت خوبی برای اشتغال جامعه دانست و به توسعه آن را نیز با اهمیت تلقی کرد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به بازدید مهندس ضرغامی از یخدان یا یخچال میرفتاح ، افزود: یخدان میرفتاح متاسفانه در سال های گذشته تخریب شد، اما با سفر وزیر میراث فرهنگی به ملایر مکاتباتی انجام شد و قول هایی برای پیگیری مرمت این بنای تاریخی ارائه شد.

آزادی خواه همچنین با اشاره به افتتاح دستکند زیرزمینی سامن و پیگیری هایی برای بیمه هنرمندان، اظهار کرد: حضور مهندس ضرغامی  در جمع صنعتگران و اعضای شورای اداری شهرستان و صحبت هایش در میان آن ها بسیار نوید بخش بود و فضای تعاملی مناسبی را ایجاد کرد و قطعا تاثیرات مثبت این سفر را در بین مدیران شاهد خواهیم بود.

نماینده مردم ملایر در مجلس در پایان با تاکید بر این که وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی وزارتخانه ای سه جانبه است و سه ماموریت متنوع، متراکم و مهم را بر عهده دارد، افزود: بنابراین نمایندگان تلاش می کنند تا در فصل بودجه اعتبارات حوزه فرهنگ و هنر و مخصوصا اشتغالِ صنعت محور عرصه صنایع دستی را بیشتر از گذشته در نظر بگیرند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
اتفاقی تلخ برای والیبال ایران
واکنش وزیر ورزش به تغییر نام استقلال
تصویب افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
نقش بی‌بدیل اساتید در مردمی‌سازی ارزش‌های سلامت محور
نکته اخلاقی آیت‌الله جاودان درباره گناه
واکنش رهبر انقلاب به نحوه رفتار آمریکا در مسئله غزه +فیلم
مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور تمدید شد
کلید اولیه نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ منتشر شد
۱۷۰ دانشجوی نخبه امروز به عمره مفرده اعزام می‌شوند
آمادگی ۴ حزب برای دور دوم انتخابات
۵ بازیکن پرسپولیس در مسیر جدایی!
الاخبار متن پیشنهادی اسرائیل به حماس را منتشر کرد
روند صدور درخواست کارت سوخت تغییر می کند
رهبر انقلاب: غزه امروز مسئله اول دنیا است +فیلم
وظایف معاونت پرورشی در بیان رهبر انقلاب +فیلم
دلیل تشکر از معلم از زبان رهبر انقلاب +فیلم
کنایه سنگین رحیم‌پور ازغدی به بسیج دانشجویی کشور!
گزارش تصویری همایش اعزام دانشگاهیان به عمره مفرده +عکس
تعرض مرد رمال به زنان به بهانه بخت گشایی
انتخاب عجیب تراکتور برای بازی با استقلال
افزایش ۳۰ درصدی نرخ عوارض آزادراه‌های کشور
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top