تاریخ انتشار: سه شنبه 1401/10/13 - 10:34
کد خبر: 456228

موارد مهم درباره اجاره تخت بیمارستانی

موارد مهم درباره اجاره تخت بیمارستانی

تخت های بیمارستانی به صورت خارجی و یا داخلی به شکل پیشرفته و جدید می باشند. این تخت ها در مدل های هوشمند و مکانیزه برقی و یا مکانیکی می باشند. که شما می توانید بسته به نیاز و بودجه ی خود یکی از این مدل ها را تهیه کنید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، یکی از مواردی که برای نگهداری هر بیماری چه در خانه و چه در بیمارستان مورد نیاز است، تخت بیمارستانی می باشد. اگر شما قصد دارید که از بیمار خود در خانه نگهداری کنید، بایستی یا از اجاره تخت بیمارستانی و یا از خرید آن استفاده کنید. اما قبل از خرید و یا اجاره تخت بیمارستانی باید با انواع آن و همین طور یکسری نکات دقت کنید که در ادامه شما را با آنها آشنا خواهیم کرد، پس با ما همراه باشید.

تخت های بیمارستانی به صورت خارجی و یا داخلی به شکل پیشرفته و جدید می باشند. این تخت ها در مدل های هوشمند و مکانیزه برقی و یا مکانیکی می باشند. که شما می توانید بسته به نیاز و بودجه ی خود یکی از این مدل ها را تهیه کنید.

اما اجاره تخت بیمارستانی چیست و چه کاربردی دارد؟

این تخت های بیمارستانی در بازار با قیمت های بسیار مناسب قابل ارائه هستند و شما می توانید آنها را خریداری کنید. البته می توانید از اجاره تخت بیمارستانی استفاده کنید تا هم در هزینه ها صرفه جویی شود و هم در زمانی که دیگر به آن نیاز نداشتید نگران خالی کردن انباری و یا مکانی برای نگهداری آن نباشید. لازم است بدانید که جنس حفاظ ها و چرخ های تخت های برقی و پزشکی از نوع مرقوب ترین مواد موجود در بازار می باشند.

انواع تخت های بیمارستانی:

همانطور که گفتیم تخت های بیمارستانی دارای انواع مختلفی می باشند، که عبارتند از:

تخت بیمارستانی لگن دار

تخت بیمارستانی 3 شکن، 2 شکن

تخت بیمارستانی برقی

تخت بیمارستانی اتوماتیک

تخت بیمارستانی روانپزشکی و زنان و زایمان

مناسب برای اطفال و افراد سالمند

موارد مهم درباره اجاره تخت بیمارستانی

نکات کلیدی در خرید و یا اجاره تخت بیمارستانی:

یکسری نکات وجود دارد که شما باید قبل از خرید و یا اجاره تخت بیمارستانی به آن توجه کنید. تا بتوانید مناسب ترین تخت را برای بیمار خود تهیه کنید. این نکات عبارتند اند از:

قد بیمار

حتما به این مورد توجه داشته باشید که قد و قامت بیمار با تخت تناسب داشته باشد. هر چند تخت های بیمارستانی بر اساس سایز های استاندارد تولید می شوند، اما بهتر است قبل از خرید و یا اجاره تخت بیمارستانی به این مورد توجه کنید.

وزن بیمار

یکی دیگر از مواردی که بایستی قبل از خرید و یا اجاره تخت بیمارستانی به آن توجه کنید، وزن فرد بیمار می باشد. به عنوان مثال تختی که برای کودکان مناسب می باشد با تخت مخصوص سالمندان یا بزرگسال قطعا متفاوت می باشد.

جنس پایه های تخت

یکی دیگر از نکات مهمی که بهتر است قبل از خرید به آن توجه کنید، جنس پایه های تخت می باشد. چنانچه پایه ها از جنس آهن باشند قطعا در عمر مفید تخت ها تاثیر بهتری خواهد داشت.

جنس بدنه تخت

بدنه ی تخت اغلب از جنس آلومینیوم می باشد اما آن بدنه هایی که از جنس فلز می باشند خیلی بهتر هستند. پس در زمان خرید تخت بیمارستانی حتما به این موارد دقت کنید.

روکش تخت

تخت هایی که دارای روکش چرم می باشند بهتر هستند هر چند که مجدد بر روی آنها روکش های پارچه ای قرار می گیرد اما بهتر جنس آنها از چرم باشد.

 

تعداد شکن های تخت

نکته ی دیگری که در زمان خرید و یا اجاره تخت بیمارستانی باید با آن دقت کنید این است که چند شکن می باشند. ابتدا باید با پزشک معالج درباره ی تعداد شکن های تخت مشورت کنید و بنا بر تجویز پزشک مورد مناسب خود را خریداری کنید.

 

ضمانت نامه ها و گارانتی ها

بهتر است از مجموعه هایی خریداری کنید که دارای ضمانت و گارانتی هستند.

 

توجه به نوع درمان

بهتر است متناسب با نوع درمان بیمار تخت هایی با شکن های متفاوت انتخاب کنید.

 

ابر تخت

بهتر از ابر هایی که محکم تر هستند استفاده کنید زیرا هم برای دوام بهنر هستند و هم برای کمر مناسب تر می باشند.

 

نحوه تبدیل تخت منزل به تخت بیمارستانی

 

یکی از رایج ترین وسیله هایی که افراد سالند و یا بیمار در زمان بستری بودن به آن نیاز دارند، تخت می باشد. در بعضی از شرایط ممکن است تخت خواب منزل برای بیماران و یا سالمندان مناسب نباشد و بهترین نوع تخت برای این افراد تخت بیمارستانی می باشد. زیرا همانطور که می دانید تخت بیمارستانی با تخت خواب بسیار متفاوت است. بنابراین اگر شما در خانه بیماری دارید که نیاز به بستری بر روی تخت را دارد، بهتر است از اجاره تخت بیمارستانی استفاده کنید. و یا می توانید با استفاده از روش هایی تخت منزل خود را به تخت بیمارستانی تبدیل کنید.

تخت های بیمارستانی دارای مدل های متفاوتی می باشد که دو مدل مکانیکی و برقی آن جزو پر کاربرد ترین آنها می باشد. علاوه بر این موارد تخت های بیمارستانی دارای تخت های یک شکن، دو شکن و سه شکن نیز می باشند. برای خرید تخت های بیمارستانی بایستی هزینه‌های زیادی را پرداخت کنید. به همین خاطر اگر توانایی خرید آنها را ندارید بهتر است این مطلب را تا انتها بخوانید تا با نحوه تبدیل کردن تخت های خانگی به تخت بیمارستانی آشنا شوید. زیرا در این مطلب قصد داریم شما را با روش های تبدیل کردن تخت منزل به تخت بیمارستانی آشنا کنیم تا بتوانید به راحتی و بدون پرداخت هزینه های زیاد یک تخت بیمارستانی داشته باشید. علاوه بر این مورد می توانید برای کمتر کردن هزینه ها از اجاره تخت بیمارستانی استفاده کنید.

موارد مهم درباره اجاره تخت بیمارستانی

چنانچه بیمارتان از وضعیت جسمانی حادی برخوردار است و یا این که از از بیماری خاصی رنج می برد و یا از اضافه وزن برخوردار است به شما پیشنهاد می کنیم که حتما به خرید یا اجاره تخت بیمارستانی بپردازید. انتخاب و تهیه یک تخت برای بیمار یک مسئله بسیار مهم می باشد. زیرا که بیمار بیشتر وقت خود را بر روی تخت برای استراحت سپری می‌کند. ولی در بعضی از مواقع احتمال دارد که مشکل بیمار به زودی برطرف شود و دوران نقاهت اش خیلی طولانی نباشد. در چنین شرایطی به شما توصیه می شود که تخت معمولی منزل خود را با چند روش موجود به تخت بیمارستانی تبدیل کنید و در هزینه ها صرفه جویی کنید.

زیرا در این شرایط بعد از بهبودی بیمار تخت بیمارستانی میتراطب که برای او تهیه کرده‌اید به یک کالای بی مصرف و بلا استفاده تبدیل خواهد شد. همین طور اگر شرایط بیمار بسیار حاد باشد و درصد زنده ماندن فرد بسیار پایین باشد و توسط پزشکان جواب شده باشد، خرید و تهیه تخت بیمارستانی توصیه نمی شود.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
نصب تابلوی "شهدای خدمت" بر سر در کوچه‌ها +عکس
تسلیت جمعی از مقامات و سفرای فعلی و پیشین وزارت امور خارجه برای شهادت شهیدان رئیسی و امیرعبداللهیان
«مادورو» در گفت‌وگو با مخبر: آیت‌الله رئیسی نماد یک انقلابی تمام‌عیار در عصر فعلی بود
خاطره شنیده نشده فرمانده کل ارتش از آیت‌الله رئیسی
رضایی: شهیدان آیت‌الله رئیسی و امیرعبداللهیان با اقدامات بزرگ دیپلماسی از فاجعه جلوگیری کردند
اعلام یک دقیقه سکوت در جلسه شورای امنیت سازمان ملل در پی شهادت آیت الله رئیسی
گفتگوی تلفنی وزیرخارجه عربستان با جانشین شهید امیرعبداللهیان
زمان‌بندی برگزاری تشییع شهید جمهور و همراهانشان / تبریز، قم، تهران، بیرجند و مشهد میزبان شهدای خدمت
کدامیک از ۴ اتوبان تهران به نام آیت الله رئیسی نامگذاری می‌شود؟
تسلیت شیطنت‌آمیز آمریکا در پی شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان
زمان‌بندی برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری مشخص شد
اعلام عزای عمومی در ترکیه
چهارشنبه در سراسر کشور تعطیل شد
صدور مجوز حرفه‌ای AFC برای ۸ باشگاه/ استقلال و پرسپولیس جریمه می‌شوند
ویژگی‌های یک کارت ویزیت حرفه‌ای چیست؟
نکات مهم در چاپ پلات
افتتاحیه مجلس خبرگان فردا برگزار می‌شود
برنامه سطوح مهاجرتی کانادا برای سال های ۲۰۲۴-۲۰۲۶
مهره پرچی چیست؟ کاربرد‌های مهره پرچی در صنعت
نامگذاری یک خیابان به نام شهید ابراهیم رئیسی در تهران
زمان تشییع و مکان تدفین پیکر شهید آیت الله رئیسی اعلام شد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top