تاریخ انتشار: سه شنبه 1401/10/13 - 11:53
کد خبر: 456247

بهترین برندهای ساعت مچی دنیا و لیست مارک‌های معروف ساعت

بهترین برندهای ساعت مچی دنیا و لیست مارک‌های معروف ساعت

ساعت‌ها نماد و امضای آخر هر شخص برای داشتن یک استایل شیک می‌باشد. انتخاب یک ساعت مناسب با آن چیزی که انتظار دارید، گویای سبک سلیقه و فکری شماست. ساعت مچی اورجینال، جزو اکسسوری قدیمی و با اصالت شناخته می‌شود که هرگز از مد نمی‌افتد. چرا بر روی اورجینال بودن آن تاکید داریم؟

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، با تغییر سبک زندگی مردم و ورود تکنولوژی، شاید امروز شما استفاده از ساعت مچی را برای نمایش زمان لازم ندانید. اما در واقع کسانی خرید ساعت مچی را ترجیح میدهند و به بودن ساعت در استایلشان اهمیت میدهند، که انتظاری بیشتر از نمایش زمان دارند. در واقع ساعت‌ها جزو اکسسوری‌هایی هستند که در ماهیت آنها اصالت و نمادی از شیک پوشی است. به همین خاطر است که استفاده از ساعت مچی اورجینال، اهمیت پیدا می‌کند.

چرا از ساعت اورجینال استفاده می‌کنیم؟

ساعت‌ها نماد و امضای آخر هر شخص برای داشتن یک استایل شیک می‌باشد. انتخاب یک ساعت مناسب با آن چیزی که انتظار دارید، گویای سبک سلیقه و فکری شماست. ساعت مچی اورجینال، جزو اکسسوری قدیمی و با اصالت شناخته می‌شود که هرگز از مد نمی‌افتد. چرا بر روی اورجینال بودن آن تاکید داریم؟ بخاطر اینکه این اصالت ساعت است که به آن هویت و ارزشی با ماندگاری بالا میدهد. اکثر کلکسیونرهای ساعت مچی، خرید ساعت اورجینال از یک برند مطرح و سرشناس را ترجیح میدهند. بعضی از کلکسیونرها هم هدف خاص‌تری مانند جمع آوری ساعت‌ با یک طرح و مدل مشخصی را دنبال می‌کنند. اما دلیل اصلی که تمام عاشقان ساعت دارند (چه کلکسیونرها و چه مردم عادی)، استفاده از ارزشی است که یک ساعت با اصالت به آنها میدهد. وگرنه همانطور که بالاتر هم اشاره کردیم، امروزه برای نمایش زمان از تکنولوژی‌هایی مانند تلفن همراه استفاده می‌شود. پس این ماهیت خود واقعی ساعت است که استفاده از آن را ارزشمند می‌کند.

 

بهترین مارک ساعت‌ها و تاثیر کشور سازنده آنها

قبل از اینکه بخواهیم بهترین برندهای ساعت مچی را بر اساس پرفروش بودن و محبوبیت بین مردم به شما معرفی کنیم، باید بدانید کشور سازنده آنها نقش مهمی دارند. از ابتدای ساخت ساعت مچی، سوئیس مهد و قطب صنعت ساعت سازی دنیا بود. ساعت‌های سوئیسی از قدیم تا به حال به خاطر قدمت تاریخچه غنی این کشور بیشتر مورد استقبال قرار می‌گیرند. بعد از ساعت‌های سوئیسی، ساعت‌های ژاپنی با ورودشان به این صنعت، فضای رقابتی شدیدی را ایجاد کردند. شاید در خیلی از نمایشگاه‌های بزرگ که برندهای مطرح سوئیسی برای معرفی محصولات جدید‌شان حضور دارند، ردی از برندهای ژاپنی نبینید. اما بی شک این ساعت سازان ژاپنی بودند که با تولید فناوری‌های جدیدی مانند ساعت کوارتز، ساعت سولار و … فضای رقابتی جدیدی ساختند. بسیاری از برند‌های ژاپنی با توجه به تاریخچه و فعالیت‌های حرفه‌ای که داشتند از بعضی برندهای سوئیسی بالاتر هستند. و بعضی از کشورها مانند آمریکا، فرانسه، آلمان و … شاید چندان در این فضای رقابتی بین سوئیسی‌ها و ژاپنی‌ها دیده نشوند. اما لازم است بدانید که این کشور‌ها بیشتر در تولید ساعت مچی با طراحی‌های نوآورانه معروف شدند.

خرید ساعت مچی لاکچری یا معمولی؟

خرید ساعت مچی برند و اورجینال، یک نوع سرمایه گذاری است. حالا ممکن است قصد شما از این سرمایه گذاری، خرید ساعت با کیفیت از یک برند قدرتمند و با دوام باشد یا اینکه با خرید و فروش ساعت از هزینه‌ای که کردید سود ببرید. بسیاری از عاشقان ساعت به دنبال خرید ساعت مچی جدید در بازار میروند. یک مدت از آن ساعت استفاده می‌کنند و با ورود یک مدل جدیدتر، ساعت قبلی را می‌فروشند تا ساعت جدید را خریداری کنند. البته برندهای معدودی هستند که ارزش سرمایه گذاری و خرید و فروش داشته باشند. برای مثال این برندها میتوانیم به ساعت رولکس، ساعت امگا، پتک فیلیپ، جاکوب اند کو و … اشاره کنیم. این برندها در رده ساعت‌های لاکچری قرار می‌گیرند و کسانی هم که در زمان خرید ساعت لاکچری به دنبال سرمایه گذاری مالی هستند، بیشتر به سمت چنین برندهایی میروند. جدا از اینکه این برندها دارای کیفیت و متریال بسیار مرغوبی هم می‌باشند.

اما اگر هدف شما از خرید ساعت برند، صرفا سرمایه گذاری بر اساس کیفیت و طول عمر آن باشد، و هزینه آن بابت خرید و فروش اهمیتی ندارد، می‌توانید به دنبال برندهای معمولی اما قدرتمند بروید.

بهترین برندهای ساعت مچی دنیا و لیست مارک‌های معروف ساعت

بهترین برندهای ساعت سوئیسی

ذکر این نکته خالی از لطف نیست که در این مقاله برند‌های نام برده شده، بر اساس پرفروش بودن و محبوبیتی است که بین مردم دارند. و در لیست ساعت‌های سوئیسی، برندهای زیادی هستند که در سطح جهان معروف‌اند. اما ما برندهایی را به شما معرفی میکنیم که از وجود نمایندگی‌های معتبر آنها داخل ایران مطمئن هستیم. همچنین برای هر کشور چند نمونه خیلی کم را مثال میزنیم. میتوانید برای خرید ساعت برند با توجه به سلیقه‌تان از مشاوران حرفه‌ای سایت ایران تایمر، راهنمایی بگیرید تا برندهای بیشتری را به شما معرفی کنند.

1. ساعت رولکس

برند ساعت لاکچری و سوئیسی که به تولید ساعت‌هایی از جنس طلا و با طراحی منحصر به فرد خود معروف شده‌است. یک عامل دیگر که باعث معروفیت رولکس شد، تلاش این برند برای دست آوردن گواهینامه دقت کرونومتریک در سال 1910 از مرکز رسمی‌ رتبه‌بندی ساعت در شهر Bienne سوئیس است. خرید ساعت رولکس اورجینال گرچه رنج قیمت بالایی دارد، اما به نوعی سرمایه گذاری مالی و کیفیتی برای مصرف کننده محسوب می‌شود.

2. ساعت فردریک کنستانت

یک برند با تاریخچه غنی از سرزمین سوئیس. فردریک کنستانت به عنوان برند سازنده ساعت مچی لوکس شناخته می‌شود. ساعت‌های لوکس این برند با قدرتمندترین موتورها و جدیدترین سبک‌های طراحی همیشه مورد توجه ساعت دوستان بوده و خواهد ماند.

3. ساعت جگوار

برند محبوب جگوار از سرزمین سوئیس در رده تولید کننده ساعت‌های غیر لاکچری است. اما اگر منصفانه به کیفیت و ساخت ساعت‌های برند جگوار نگاه کنیم این برند دست کمی از برندهای لوکس ندارد. مخصوصا سری جدید ساعت هوشمند در این برند، بسیار بیشتر مورد توجه علاقه‌مندان ساعت‌های هوشمند قرار گرفته‌است.

بهترین برندهای ساعت ژاپنی

1. ساعت سیکو

کمپانی ساعت سازی سیکو، از قدیمی‌ترین برندهای ژاپنی با تاریخچه‌ای غنی است. حتما در بین افراد قدیمی خانوادتان دیده‌اید که حداقل یک ساعت سیکو داشتند. سیکو بخاطر ایجاد تغییرات زیاد در فناوری‌های دنیای ساعت، به مشهوریت رسید. تولید ساعت کنتیک سیکو یکی از آن دسته فضاهای رقابتی است که این کمپانی ایجاد کرده. با خرید ساعت سیکو دیگر نگرانی نخواهید داشت، چون یک ساعت با عمر طولانی مدت را خریداری کرده‌اید.

2. ساعت سیتیزن

یک برند بادوام، پیروی کننده از دنیای مد و خالق نوآوری در فناوری. اگر کمی اخبار دنیای صنعت ساعت سازی را دنبال کرده باشید، قطعا میدانید اولین بار سیتیزن بود که ساعت اکودرایو را تولید کرد. قدرت ساخت ساعت‌های خورشیدی یا همان اکو درایو در سیتیزن به وضوح دیده می‌شود. خیلی از دوستداران برندهای ژاپنی، سیکو و سیتیزن را 2 برند قدرتمند، هم سبک و رقیب جدی همدیگر میدانند.

3. ساعت کاسیو

بدون شک باید در لیست برندهای قدرتمند ژاپنی به دنبال اسم ساعت کاسیو اورجینال باشید. کاسیو به خصوص سری ساعت جی شاک، در بین همه مردم و در هر رده سنی محبوبیت ویژه‌ای دارد. اگر به دنبال یک ساعت مقاوم، ضد ضربه، ضد شوک، ضد آب و با دوام عمر بالا میگردید، بدون هیچ تحقیق اضافه‌تری خرید ساعت کاسیو اصل را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

بهترین برندهای ساعت مچی دنیا و لیست مارک‌های معروف ساعت

بهترین برندهای ساعت آمریکایی

1. ساعت گس

برند گس جزو آن برندهای آمریکایی است که در بین سنین جوان بسیار محبوب شد و همین عامل هم باعث مشهوریت جهانی گس بود. طراحی ساعت گس پیرو دنیای مدگرایانه است. بهتر است از برند گس برعکس برندهای ساعت ساز ژاپنی، انتظار تحولات زیاد در فناوری‌های به روز دنیای ساعت نداشته باشید. بلکه اگر قصد شما از خرید ساعت بیشتر ظاهرش است، میتوانید با خیال راحت ساعت گس را انتخاب کنید.

2. ساعت دیزل

ساعت‌های دیزل نمادی از سبک سلیقه جوانان هستند. طراحی این ساعت‌ها بیشتر بخاطر قاب‌های بزرگ (بیشتر از 44 میلی متر) و قابلیت نمایش چند زمانه معروف شده. ساعت‌های دیزل علاوه بر ظاهر مورد پسند، کیفیت و دوام عمر قابل قبولی هم دارند.

3. ساعت اینگرسول

اینگرسول یکی از برندهای قدیمی امریکایی است. ساعت‌های اینگرسول بخاطر حفظ سبک کلاسیک چه در طراحی ساعت مردانه و چه ساعت زنانه همیشه معروف ماندند. موتورهای مکانیکی دست‌ساز در اینگرسول بیشتر از هر چیز مورد توجه علاقه مندان ساعت مچی است.

بهترین برند ساعت اصل چه برندی است؟

جواب به این سوال به عوامل دیگری مانند سبک سلیقه و بودجه‌ای که در نظر گرفتید هم بستگی دارد. برای پیدا کردن بهترین برند ساعت مچی که مناسب شما باشد، سایت ساعت مچی ایران تایمر یک مرجع مطمئن برای شماست. ایران تایمر با بیش از یک دهه فعالیت حرفه‌ای در زمینه ساعت مچی اورجینال و با نمایندگی بیش از 120 برند مطرح جهانی می‌تواند در این زمینه شما را راهنمایی کند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
حمایت دانشگاهیان از خیزش دانشجویان در آمریکا
تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری
مخبر در دیدار نخست وزیر بورکینافاسو: ایران آمادگی دارد دستاوردهای خود را در اختیار کشورها قرار دهد
مخبر در دیدار معاون رئیس جمهور زیمباوه: تعاملات تهران با کشورهای دوست و جهان براساس راهبرد برد-برد است
پیشنهادهای وزیر دفاع ایران در اجلاس شانگهای چه بود؟
هزاران معترض اسرائیلی خواستار برکناری نتانیاهو شدند
سفر ۲ روزه بلینکن به عربستان با محوریت ایران و غزه
گشایش‌های ارزی با سفر رئیس بانک مرکزی به عربستان در راه است؟
۲۶ کارگر نمونه توسط رئیس جمهور تقدیر می‌شوند
پذیرفته‌شدگان چندبرابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش برای تحویل مدارک چه کنند؟
آتش سوزی در یک ساختمان اقامتی در محدوده میدان ولی‌عصر
تلاش مافیای خودرو برای ممانعت از ورود خودروهای برقی به کشور
فرود هواپیمای اسرائیلی در عربستان
سرقت تلفن همراه پشت چراغ قرمز در کمتر از ۳۰ ثانیه +فیلم
کاریکاتور| کار گذاشتن ابزار جاسوسی در بدن داوطلبان کنکور توسط پزشک
افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران +عکس
قبض این مشترکان برق ۲۴ برابر می‌شود
کاریکاتور| ساعت به وقت غزه
اعلام حمایت دانشجویان اردبیلی از جنبش ضدصهیونیستی
دستگیری بیش از ۶۰۰ نفر در جنبش دانشجویی ایالات متحده
کاریکاتور| پاسخ مسخره!
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top