تاریخ انتشار: 00 00 0000 - 00:00:00
کد خبر: 4564

تجلیل اعتماد ملی از۹ دی

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی، گفت: راهپیمایی نهم دی حرکت به جا و به موقعی بود که روح جدیدی در کالبد انقلاب دمید و این راهپیمایی حرکت تازه‌ای برای سرافرازی و سربلندی هر چه بیشتر کشور محسوب می‌شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»به نقل از فارس، محمدرضا خباز عضو شورای مرکزی حزب اعتمادملی ، با اشاره به حماسه بزرگ مردم در روز نهم دی اظهار داشت: از آن جایی که نظام جمهوری اسلامی ایران، بر پایه دین و مردم استوار است، هر گاه در طول انقلاب خطری کشور را تهدید کرده، معضل و مشکل مربوطه با حضور یکپارچه مردم حل و فصل شده است. وی افزود: یکی از اتفاقات بسیار نامناسبی که امسال رخ داده هتک حرمت به ساحت مقدس امام حسین(ع) و به رهبری در روز عاشورا بود که این حرکت باعث شد که خشم مردم برانگیخته شود و مردم احساس کردند که به عامل وحدت 1400 ساله آنها یعنی امام حسین(ع) و نیز به عامل وحدت 30 ساله کشور یعنی رهبری که ستون اصلی خیمه انقلاب است، اهانت شده است. این فعال سیاسی اصلاح‌طلب ادامه داد: با اتفاقات رخ داده در روز عاشورا، مردم سکوت و بی‌توجهی و به آسانی گذشتن از کنار مسائل روز عاشورا را جایز ندانستند و در این راستا شاهد بودیم که مردم در سراسر کشور در صحنه حضور پیدا کردند تا به این وسیله خشم و انزجار خود را نسبت به بی‌حرمتی به امام حسین(ع) و رهبر انقلاب ابراز کنند. عضو فراکسیون اقلیت مجلس با اشاره به آثار حضور گسترده مردم در راهپیمایی نهم دی گفت: کسانی که در کمین انقلاب نشسته‌اند و 30 سال است که به شیوه‌های گوناگون درصدد تخریب و از بین بردن نظام ما هستند که آمریکا و اسرائیل در رأس آنها قرار دارند باید بدانند که اگرچه ممکن است برخی اختلاف نظرها درون مردم وجود داشته باشد و برخی اختلاف سلیقه‌ها میان جناح‌های سیاسی کشور حاکم باشد، اما وقتی پای بی‌حرمتی به نظام و اعتقادات مردم در میان باشد همه با هم متحد می‌شوند و در مقابل هتک حرمت و اهانت‌ها مانند کوهی ایستادگی می‌کنند. خباز خاطرنشان کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی نهم دی درس به یاد ماندنی به اقلیتی داد که با رفتارهای خود، درصدد زمینه‌سازی برای بی‌حرمتی‌های بعدی بودند و به آنها نشان داد که با وجود تمام اختلاف‌ها سلیقه‌های نیروهای درون نظام، اجازه نخواهیم داد ارزش‌هایی که برای آن خون‌ها داده‌ایم مورد هتک قرار گیرد. عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی اظهار داشت: حضور آحاد ملت در راهپیمایی نهم دی کمک شایانی به ایجاد وحدت و انسجام هر چه بیشتر اقشار مختلف ملت کرد و در این راستا دیدیم افرادی که حتی با هم اختلاف نظر سیاسی داشتند، در کنار هم به دفاع از ارزش‌های انقلاب پرداختند و با هم از تمامیت ارضی کشور و انقلاب و نیز ارزش‌ها دفاع ‌کردند. وی در پایان، گفت: راهپیمایی نهم دی حرکت به جا و به موقعی بود که روح جدیدی در کالبد انقلاب دمید و این راهپیمایی حرکت تازه‌ای برای سرافرازی و سربلندی هر چه بیشتر کشور محسوب می‌شود، مشروط به این که مسئولین کشور هم قدر این حرکت را بدانند و زمینه را برای وحدت هر چه بیشتر فراهم کنند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
روسیه آمریکا را تهدید کرد
تکلیف حسن یزدانی برای المپیک مشخص شد
لحظات به ثمر رسیدن گل اول و دوم ایران به تایلند +فیلم
توجیهات عجیب نخست‌وزیر ارمنستان برای واگذاری روستاها به آذربایجان
بن‌گویر با ۳ دنده شکسته از بیمارستان مرخص شد
همه چیز درباره چراغ چک تیگو ۵ + علت روشن شدن چراغ چک تیگو ۵
محبوب‌ترین میز تلویزیون چه ویژگی‌هایی دارد؟
آیا جک پارکینگ سیماران انتخاب خوبی است؟
کدام سرورهای HPE برای سازمان شما مناسب هستند؟
صعود تاریخی افغانستان به جام جهانی فوتسال
کلاس‌های دانشگاه‌ها امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
اولین تصاویر از لحظه شلیک جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه +فیلم
زمان ثبت‌نام کلاس اولی‌ها اعلام شد
جزئیاتی از برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
بازداشت قطاری دانشجویان معترض آمریکایی +فیلم
بازارگردانی در اختیار بورس و فرابورس قرار گرفت
لحظه حمله پلیس به تحصن‌کنندگان در دانشگاه واشنگتن +فیلم
دانشجویان یونانی هم به‌ پا خاستند +فیلم
تجمع دانشگاهیان سراسر کشور در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
بشاگرد چگونه بشاگرد شد؟ +فیلم
هشدار هواشناسی درباره سامانه بارشی جدید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top