تاریخ انتشار: پنجشنبه 1401/10/15 - 17:19
کد خبر: 456550

خدمات شرکت طراحی سایت شامل چیست؟

خدمات شرکت طراحی سایت شامل چیست؟

خدمات طراحی یک سایت جدید، مجموعه‌ای از فرایندهای گوناگون است. هنگامی‌که یک فرد تصمیم می‌گیرد تا جهت پیشرفت کسب و کار خود از یک فروشگاه و سایت اینترنتی استفاده نماید، باید از افراد متخصص جهت طراحی سایت کمک بگیرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» بدون شک طراحی یک سایت جدید که با نام فروشگاه اینترنتی نیز شناخته می‌شود، تاثیر زیادی در توسعه فعالیت شما و جذب کاربران بیشتر دارد. امروزه شرکت‌های بسیاری در حوزه خدمات طراحی سایت فعالیت دارند که خدمات گسترده‌ای را به مشتریان خود ارائه می‌دهند. شرکت طراحی سایت بهنما یکی از بهترین شرکت‌ های طراحی سایت با کادری مجرب است که خدمات ارزنده‌ای را در این حوزه به کاربران ارائه می‌دهد و از این‌رو، ما مهمترین خدمات یک شرکت طراحی سایت را به شما معرفی خواهیم کرد .

 

خدمات طراحی وب سایت چیست؟

در یک تعریف کلی از خدمات طراحی سایت می‌توان گفت که به تمامی مراحلی که از نقطه صفر تا صد به منظور طراحی و ساخت یک وب سایت جدید صورت می‌گیرد، خدمات طراحی سایت گفته می‌شود. خوب است بدانید که تمامی این خدمات شامل مراحل گوناگونی هستند که هر یک از این مراحل به یک برنامه ریزی و نظم خاصی نیاز دارند.به کسانی که دانش مربوط به این کار را دارند و خدمات طراحی سایت را به صورت کامل انجام می‌دهند، طراح سایت و یا برنامه‌نویس نیز می‌گویند. شرکت طراحی سایت بهنما تمامی خدمات مربوط به طراحی یک سایت را به صورت کامل با کادری مجرب و حرفه‌ای در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهد.

خدمات شرکت طراحی سایت شامل چیست؟

خدمات شرکت طراحی سایت شامل چیست؟

از جمله سوالات مهمی که بسیاری از افراد با آن مواجه هستند، این است که خدمات طراحی سایت چیست؟ و به چه علت تمامی فروشگاه‌های بزرگ اینترنتی به آن نیاز دارند؟ در پاسخ این سوال باید گفت که امروزه به علت توسعه تکنولوژی و تمایل افراد به خرید اینترنتی، تمامی فروشگاه‌ها و کسب و کارهای بزرگ باید از خدمات مختلف یک شرکت طراحی سایت به منظور پیشرفت در کار خود و جذب مخاطبین بیشتر برخوردار شوند.
مهمترین خدمات طراحی سایت عبارت است از:

  • طراحی نرم‌افزار موبایل و لپ تاپ IOS
  • طراحی و ساخت انواع وب سایت
  • انجام خدمات سئو و همچنین خدمات بهینه‌سازی وب سایت
  • طراحی پورتال سازمانی
  • تحلیل سایت و آنالیز وب سایت مورد نظر
  • طراحی و ساخت برنامه اندروید
  • انجام تبلیغات در گوگل

همانطور که ذکر شد، خدمات طراحی یک سایت جدید، مجموعه‌ای از فرایندهای گوناگون است. هنگامی‌که یک فرد تصمیم می‌گیرد تا جهت پیشرفت کسب و کار خود از یک فروشگاه و سایت اینترنتی استفاده نماید، باید از افراد متخصص جهت طراحی سایت کمک بگیرد. توجه داشته باشید که تنها با طراحی یک سایت و فروشگاه اینترنتی جدید، تازه کار شما شروع شده و باید نسبت به قبل به صورت حرفه‌ای‌تر عمل کنید تا از این طریق بتوانید سایت طراحی شده را به اصطلاح سرپا نگه دارید.شرکت طراحی سایت بهنما از جمله شرکت‌هایی است که به تمامی خدمات مربوط به طراحی یک وب سایت و همچنین برنامه‌نویسی انواع وب اپلیکیشن و اپلیکیشن را با کارشناسان متخصص و مجرب انجام می‌دهد و در تلاش است تا با ارائه خدمات ارزنده رضایت مشتریان خود را به دست آورد.
توجه داشته باشید که تمامی خدمات مربوط به طراحی یک وب سایت در شرکت طراحی وبسایت بهنما تنها شامل طراحی نبوده و خدمات مختلف دیگری به مراجعه کنندگان خود ارائه می‌دهد. علاوه ‌بر موارد ذکر شده در قسمت بالا ، شرکت بهنما خدمات دیگری در حوزه طراحی سایت انجام می‌دهد که اصلی‌ترین آن‌ها عبارت است از:

دامنه سایت

در اولین مرحله باید یک نام مناسب با فعالیت خود برای سایت انتخاب نمایید که نام انتخاب شده به علاوه‌ی پسوند آن به عنوان دامین دامین مخصوص شما ثبت خواهد شد. توجه داشته باشید که تمدید دامین می‌بایست به صورت سالیانه انجام شود و هزینه آن برابر با هزینه اولیه است که پرداخت کرده‌اید. برای مثال میزان هزینه جهت ثبت کردن دامین ملی ir تقریبا پنج هزار تومان و همچنین مقدار هزینه جهت ثبت دامین تجاری حدود چهار هزار تومان است که در سال‌های آینده نیز باید همین مقدار پرداخت شود.

لازم به ذکر است که هر سایتی با توجه به این نکته که در کدام حوزه مشغول به فعالیت است، باید دامنه مرتبط به فعالیت خود را ثبت نماید. نکته مهمی که باید مورد توجه قرار بگیرد، این است که به علت متداول بودن دامنه‌های com بهتر است که اگر این نوع دامنه آزاد است، آن را برای سایت خود در اسرع وقت ثبت نمایید؛ چرا‌که اگر وب سایت شما نسبت به قبل بزرگتر شود، عدم ثبت کردن این دامنه مشکلات بسیاری را برای شما به وجود خواهد آورد. برای مثال اگر قصد دارید که یک سایت فارسی را برای خود راه‌اندازی نمایید، بهتر آن است که دامنه‌های ir و com را ثبت کنید تا پس از شما دیگر افراد نتوانند سایر دامنه و پسوند‌ها را ثبت نمایند و مشکلی برای شما به وجود نیاید.


مقایسه کردن دامنه‌های com و ir

دو دامنه com و ir از جهت کاربری تفاوت‌های خاصی با یکدیگر ندارند و تنها با در نظر گرفتن مخاطبان خود به آسانی می‌توان در رابطه با انتخاب پسوند مورد‌نظر تصمیم گیری کرد. البته خوب است بدانید که این دو دامنه از جهت سئو دارای یک تفاوت اساسی با یکدیگر هستند. به صورت کلی اگر شما دارای یک سایت تجاری هستید و تمامی مخاطباتنان خارجی و غیر ایرانی هستند، نیازی به ثبت کردن دامنه ir نیست و اگر که مخاطبان ایرانی دارید، بهترین کار ثبت کردن هر دو پسوند است.

تفاوت سه دامنه com، co و ir از جهت سئو

اصلی‌ترین تفاوتی که بین سه دامنه com، co و ir وجود دارد، به نوع مخاطبان آن‌ها ربط دارد. گوگل و همچنین دیگر موتور‌های جستجو در تلاش‌اند تا یک پاسخ عالی را به جستجوی مخاطب ارائه بدهند و به همین علت منطبق بودن درخواست مخاطب با عنوانی که جستجو کرده، از اساسی‌ترین معیارهای آن محسوب می‌شود.البته روش‌های دیگری برای برقرای انطباق این مسئله وجود دارد، که توجه به شرایط مکانی از جمله آن‌ها به شمار می‌رود. موتور جستجوی گوگل در ابزاری به نام web master tools، این شرایط را برای تمامی مدیران سایت فراهم کرده است تا به راحتی بتوانند کشور مورد نیاز خود را انتخاب نمایند تا از این طریق نتایج گوگل برای افرادی که در کشور مورد‌نظر به جستجو می‌پردازند، در مقایسه با دیگر سایت‌ها در مرحله بالا‌تری نشان داده شود.
 

  • طراحی سایت

انجام طراحی یک سایت جدید با در نظر گرفتن تمامی اصول سئو از صفر تا صد با رعایت کدنویسی از مهمترین و تخصصی‌ترین خدمات شرکت طراحی سایت بهنما است. در‌واقع سایت بهنما ابتدا نوع فعالیت و کسب و کار مشتریان خود را ارزیابی می‌کند و سپس با توجه به آن کسب و کار و نیاز مشتری، به طراحی یک سایت عالی مطابق با آخرین تکنولوژی روز دنیا می‌پردازد.
 

  • به روزرسانی سایت

بسیاری از فروشگاه‌ها و شرکت‌های اینترنتی به علت‌عدم وقت کافی، اقدام به استخدام یک فرد جهت به روزرسانی سایت خود می‌کنند. اما به دلیل آنکه این افراد استخدام شده، با مفاهیم کلی سایت و سئو آشنایی لازم را ندارند، سبب افت شدید سایت مورد نظر می‌شوند. به همین دلیل شرکت‌های طراحی سایت از جمله بهنما خود با کادری متخصص این اقدام را انجام می‌دهد.در‌واقع به روزرسانی یک سایت شامل مراحل زیادی است که از جمله آن‌ها می‌توان به قرار دادن محصولات و مطالب و خبر‌های جدید در سایت اشاره کرد که تمامی این موارد می‌بایست به رعایت اصول کلی و ابتدایی سایت و سئو انجام شود.
 

  • تولید و مدیریت محتوا

    از جمله مواردی که در جذب مشتریان بیشتر به سایت شما تاثیر قابل توجهی دارد، تولید محتوا‌های جدید و باکیفیت است. با توجه به جدیدترین الگوریتم‌های گوگل، این مسئله بسیار مورد توجه قرار گرفته و امتیاز خاصی از آن شده است. از مهمترین خدماتی که در شرکت بهنما صورت می‌گیرد، تولید محتوای جذاب و کاربر پسند با در نظر گرفتن اصول سئو است. در شرکت طراحی سایت بهنما نه تنها محتوای متنی تولید می‌شود، بلکه انواع محتوای گرافیکی، اینفوگرافیک، ویدئو، عکس و… نیز توسط تیم مجرب و متخصص انجام می‌شود.

  • پشتیبانی سایت

پشتیبانی سایت مجموعه‌ای گسترده از خدمات است که شامل برطرف کردن تمامی مشکلات از کدنویسی تا هاست و سرور می‌شود. تمامی این خدمات به طور کاملا پیشرفته و تخصصی توسط افراد مجرب انجام می‌شود. خوب است بدانید که در برخی مواقع این خدمات به طور رایگان انجام می‌شود و پس از گذشت چندین ماه با توجه به میزان هزینه طراحی سایت، به طور سالیانه درصدی از مشتری دریافت خواهد شد.
 

  • سایر خدمات شرکت طراحی سایت‌

شرکت طراحی سایت بهنما علاوه‌بر نمونه‌های ذکر شده، خدمات ویژه دیگری را نیز عرضه می‌کند که از برترین این خدمات می‌توان به طراحی کاتالوگ، طراحی بنر، طراحی کارت ویزیت، انجام تبلیغات، تبادل و… اشاره کرد.

خدمات شرکت طراحی سایت شامل چیست؟

چرا خدمات طراحی سایت را به شرکت طراحی سایت بسپاریم ؟

در ابتدا به این نکته توجه کنید که در هر مجموعه‌ای، هماهنگی بین تمامی عوامل تاثیر قابل توجهی در پیشرفت و توسعه آن دارد. در صورتی که شما یک سایت اینترنتی دارید و هدفتان پیشرفت سایت است، بهتر است که حتما خدمات طراحی سایت خود را به صورت کامل به یک شرکت طراحی سایت مجرب واگذار نمایید. از این‌رو بسیار آسان و سریع‌تر می‌توان برنامه ریزی کرد و طبق برنامه حرکت نمود؛ زیرا در صورتی‌که هر یک از این موارد با مشکل و اختلال روبرو شود، بر سایر موارد و خدمات تاثیر منفی و نامطلوب می‌گذارد. خوب است بدانید که تمامی خدمات طراحی مربوط به سایت با پشتیبانی از خدمات همراه بوده که شرکت دیجیتال مارکتینگ بهنما تمامی آن را انجام می‌دهد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
واکنش سازمان ملل به رفتار پلیس آمریکا با دانشجویان
جدول لیگ برتر/ تداوم صدرنشینی استقلال
تداوم تساوی های بدون گل/ توقف پرسپولیس مقابل سپاهان
تساوی بدون گل دو تیم استقلال و تراکتور
ادامه رونق اکران‌های مردمی فیلم‌های سینمایی؛ فروش سال ۱۴۰۳ از یک میلیارد تومان عبور کرد
افتتاح نخستین دانشکده علوم خانواده ایران
زارع‌پور: به زودی سایتی برای نمایش سرعت اینترنت اپراتورها رونمایی می‌شود
سخنگوی یونیسف: گورستان‌هایی در غزه دیدم که مملو از کودک بود
اصابت موشک‌های حزب‌الله به ۲ سازه در شمال فلسطین اشغالی
۹۰ درصد مردم غزه زیر خط فقر قرار گرفتند
میانگین مالیات طلافروشان کمتر از کارمندان شد
کاهش نرخ تورم چرا هنوز به نقطه مورد انتظار دولت نرسیده است؟
تجمع دانشگاهیان در حمایت از دانشجویان آمریکا و اروپا
فریب مردم با درج "بدون کلسترول" روی روغن‌های نباتی
بررسی آخرین وضعیت ایجاد حساب واحد خزانه توسط دستگاه‌ها در کمیسیون اصل نود
دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر معظم انقلاب +عکس
ثبت دانشکده تاریخی «سه‌گوش» اهواز به نام دانشگاه
بازداشت حداقل ۱۰۰۰ دانشجو در دانشگاه‌های آمریکا
برهنگی و عریانی یکی از دسیسه‌های دشمن برای نابود کردن خانواده‌هاست
آماده‌باش مدیریت بحران تهران برای بارش‌های شدید
استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیاردی به کشور
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top