تاریخ انتشار: شنبه 1401/10/17 - 16:31
کد خبر: 456717

بارسا با مسی شانس بیشتری برای بردن داشت

بارسا با مسی شانس بیشتری برای بردن داشت

فردا شب در ورزشگاه متروپولیتانو، اتلتیکو مادرید از هفته ۱۶ لالیگا میزبان بارسلوناست. اتلتیکو با ۲۷ امتیاز در رده چهارم قرار دارد و بارسلونا با یازده امتیاز بیشتر صدرنشین است. اتلتیکو اگر می‌خواهد همچنان شانسی برای قهرمانی داشته باشد، باید از این بازی دست پر خارج شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از"ورزش سه"، فردا شب در ورزشگاه متروپولیتانو، اتلتیکو مادرید از هفته 16 لالیگا میزبان بارسلوناست. اتلتیکو با 27 امتیاز در رده چهارم قرار دارد و بارسلونا با یازده امتیاز بیشتر صدرنشین است. اتلتیکو اگر می‌خواهد همچنان شانسی برای قهرمانی داشته باشد، باید از این بازی دست پر خارج شود.

دیه‌‌گو سیمئونه، مربی اتلتیکو، در نشست خبری این بازی گفت: «از زمانی که مربی اتلتیکو هستم، هر بازی برای من مثل یک فینال و بسیار مهم است. فردا برابر بارسا نیز شرایط یکسان است و برابر هوادارانمان به دنبال پیروزی هستیم. هر بازی یک فرصت جدید برای نشان دادن توانایی‌هایمان محسوب می‌شود.»

سیمئونه ادامه داد: «بعد از بارسا، باید برابر آلمریا قرار بگیریم که آن هم یک فینال است. بازی بعد از آن هم به همین ترتیب. از نظر من، بازی بزرگ‌تر همیشه بازی بعدی است. بارسا شرایط بسیار خوبی در لالیگا دارد و تیمی است که بیشترین ملی‌پوش را در جام جهانی داشت. ژاوی ایده‌های روشنی دارد و بارسای او خیلی خوب بازی می‌کند. چالش جذاب و دشواری برابر هم خواهیم داشت.»

سیمئونه در پاسخ به این سؤال که بارسا بدون لیونل مسی به ترسناکی گذشته نیست، گفت: «مسی در هر تیمی که باشد، در آن تعیین‌کننده است. حالا می‌خواهد تیم ملی آرژانتین باشد یا بارسا و پی‌اس‌جی. بازیکنی با خصوصیات فنی مسی باعث می‌شود شانس پیروزی بیشتری داشته باشید. وقتی من در جام جهانی کنار مارادونا بازی می‌کردم، با وجود اینکه دیه‌گو دیگر سن بالایی داشت، باز هم حس می‌کردیم شانس پیروزی بیشتری داریم و به‌سختی شکست خواهیم خورد. همیشه این‌گونه است که با بهترین بازیکنان دنیا راحت‌تر پیروز می‌شوید.»

سیمئونه در مورد شرایط ژوائو فلیکس گفت: «این بازی نه تنها بهترین فرصت برای ژوائو، که برای همه تیم است. تیم در حال رشد است و بازی به بازی بهتر می‌شود. برای اینکه فردا پیروز شویم، قطعا به درخشش ژوائو و دیگر بازیکنان نیاز داریم.»

 

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تجاوزات دشمن صهیونیستی به جنوب لبنان مقاومت را نمی‌ترساند/ دوران دفاع مقدس بزرگ‌ترین پشتوانه جبهه مقاومت در مصاف با دشمنان است
همچنان دفاع مقدس
غرب از رقابت در حوزه انرژی می‌ترسد
سرهنگ رحیمی فرمانده انتظامی لاهیجان شد
اعلام ترکیب تیم ملی فوتسال ایران مقابل مراکش
واکنش رسمی وزارت امور خارجه به ادعای تهدید مقامات سابق آمریکا توسط ایران
آخرین خبر از ناپدید شدن دختر وزنه‌بردار ایران در اسپانیا
طرح «من شهردارم» به مدارس می‌رود
دستگیری عاملان قتل یک زن در شب عروسی
رسانه‌ صهیونیستی: حزب‌الله «تله مرگ» برای اسرائیل آماده کرده است
اجرای موفق مانورهای مداری ماهواره چمران ۱
فوری| جواد نکونام استعفا داد
گوگل و مایکروسافت به جان هم افتادند
محسن رضایی: اسرائیل اصلا جرات حمله به ایران را ندارد
اعلام شماره حساب‌های هلال‌احمر برای کمک به غزه، لبنان و یمن
روابط ایران با بانک سرمایه‌گذاری زیر ساخت آسیا تقویت می‌شود
قرارداد ۸۰ میلیاردی مجیدی
صرف سالانه ۱۵ میلیارد دلار واردات محصولات کشاورزی
۳۴۰ نظامی اوکراینی دیگر در یک روز کشته شدند
ساخت۳ بزرگراه در انتهای یادگار، بروجردی و شوشتری
تخفیف در برج میلاد در هفته گردشگری
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top