تاریخ انتشار: دوشنبه 1401/10/19 - 23:20
کد خبر: 457090

سردار زهرایی: تبیین هم از گذر خدمت باید اتفاق بیفتد

سردار زهرایی: تبیین هم از گذر خدمت باید اتفاق بیفتد

سردار محمد زهرایی، رئیس سازمان بسیج سازندگی، امروز در حاشیه مراسم آغاز عملیات اجرایی توسعه ویژه ۳۰ محله محروم در سراسر کشور، اظهار داشت: دشمن در جنگ ترکیبی همه داشته‌های خود را به میدان آورده و ما باید جای خود را در دفاع از انقلاب پیدا کنیم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از دانشجو، سردار محمد زهرایی، رئیس سازمان بسیج سازندگی، امروز در حاشیه مراسم آغاز عملیات اجرایی توسعه ویژه ۳۰ محله محروم در سراسر کشور، اظهار داشت: دشمن در جنگ ترکیبی همه داشته‌های خود را به میدان آورده و ما باید جای خود را در دفاع از انقلاب پیدا کنیم.

وی بیان کرد: دو اصطلاح کار برای خدا و انجام کار خدا وجود دارد که با یکدیگر متفاوت هستند، ما عزاداری می‌کنیم برای خدا، دست نیازمندان را می‌گیریم، کار برای خداست، ولی آیا اولویت انجام کار برای خدا در این مسئله هست یا خیر، این مهم است. ویژگی بارز شهید سلیمانی (که شهیدوار زندگی کرد و شهید شد)، انجام کار خدا در مقطعی که کیان ایران اسلامی و خود اسلام در خطر بود، است. در آن زمان اولویت کار خدا دفاع از اسلام و ولایت بود، دیدید که به نحو مطلوب این شهید عزیز این کار را انجام داد.

* دفاع تمام‌قد از ولایت و رهبری اولویت امروزِ ماست

رئیس سازمان بسیج سازندگی تأکید کرد: اگر از بنده حقیر سوال شود که الان اولویت کار چیست؟ می‌گویم که در این مقطع و بعد از اغتشاشات اولویت ما دفاع تمام‌قد از ولایت است، چون در ۸۰-۷۰ روز این ستون خیمه انقلاب مورد تهاجم قرار گرفت و در این مسیر فقط مدافعان نظام و انقلاب مورد هجمه قرار گرفتند و خیلی به دیگر مجموعه‌ها نظیر دولت و مجلس حمله نشد. متاسفانه خیلی دفاع محکمی از کسانی که انتظار می‌رفت هم ندیدیم.

سردار زهرایی ادامه داد: اولویت کار خدایی فعلا دفاع از رهبری به عنوان ستون اصلی انقلاب است. کار دوم هم استفاده از پنجره خدمت به مردمی است که باوجود آنکه اعتراض داشتند نسبت به سوءمدیریت‌ها، اما با اغتشاشات همراهی نکردند، بین دولت و نظام تفکیک قائل هستند و نمی‌پذیرند که به خاطر ناکارآمدی یا فساد، اقتصاد و معیشت، بیایند و بر سر اصل اسلام و انقلاب معامله کنند.

وی با بیان اینکه جهاد تبیین با خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم محقق می‌شود، تأکید کرد: حتی تبیین هم از گذر خدمت باید اتفاق بیفتد، البته خدمتی که صادقانه و بی‌منت برای حل مسائل نظام و مردم باشد نه خدمت ریاکارانه.

* حاشیه‌نشینی هنوز به بحران تبدیل نشده، اما می‌تواند به تهدید تبدیل شود

رئیس سازمان بسیج سازندگی گفت: البته یکی از این مسائل که هم بسیج و همه بدنه دولت در کنار هم باید برای حل آن گام بردارند، مسئله حاشیه‌نشینی است. حاشیه‌نشینی هنوز به بحران تبدیل نشده است، اما می‌تواند به تهدید تبدیل شود. کار بسیج هم البته همان گونه که رهبری فرمودند تبدیل تهدید‌ها به فرصت‌هاست. حاشیه‌نشینی روی جمعیت، بزه‌کاری، آسیب‌های اجتماعی، طلاق، اعتیاد و بیکاری اثرگذار است.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
اولین تصاویر از لحظه شلیک جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه +فیلم
زمان ثبت‌نام کلاس اولی‌ها اعلام شد
جزئیاتی از برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
بازداشت قطاری دانشجویان معترض آمریکایی +فیلم
بازارگردانی در اختیار بورس و فرابورس قرار گرفت
لحظه حمله پلیس به تحصن‌کنندگان در دانشگاه واشنگتن +فیلم
دانشجویان یونانی هم به‌ پا خاستند +فیلم
تجمع دانشگاهیان سراسر کشور در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
بشاگرد چگونه بشاگرد شد؟ +فیلم
هشدار هواشناسی درباره سامانه بارشی جدید
کلاس‌های پیام نور امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
شروط معافیت از مالیات بر عایدی سرمایه در انتقال املاک تعیین شد
امکان تحصیل دختران متأهل در مدارس روزانه
ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان
روایت جالب وزیر راه پاکستان از استقبال مردم از رئیسی
بارش‌ ها ادامه دارد/ کاهش نسبی دما در روزهای پایانی هفته
آرامش بازار نفت و افول قیمت طلا تا چه زمانی ادامه دارد؟
بازیکنان اسمی پرسپولیس علیه تصمیم اوسمار
کنایه سنگین یک استقلالی به پرسپولیس
واکنش‌ها به گفته‌های تازه اشکان خطیبی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top