تاریخ انتشار: پنجشنبه 1401/10/29 - 13:22
کد خبر: 458391

آیت الله نوری همدانی در دیدار وزیر کشور:

یکی از عوامل حفظ نظام اسلامی خدمت به ملت است

یکی از عوامل حفظ نظام اسلامی خدمت به ملت است

مرجع تقلید شیعیان تاکید کرد: دولتمردان با حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم می‌توانند توطئه‌های دشمنان در ناامید کردن مردم از انقلاب و نظام اسلامی را خنثی کنند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، آیت الله حسین نوری همدانی پیش از ظهر پنجشنبه در دیدار با وزیر کشور اظهار داشت: حفظ و حراست از نظام اسلامی یکی از موضوعات مهمی است که امام راحل همواره به آن تاکید داشتند.

این مرجع تقلید عنوان داشت: حفظ نظام اسلامی متکی به عواملی است که از جمله آنان خدمت به ملت است تا مردم در رفاه و آسایش زندگی کنند.

وی افزود: برنامه ریزی ها در راستای از بین بردن ظلم، تبعیض و فقر باید در دستور کار باشد که اگر این موارد برطرف نشود در حقیقت انقلاب اسلامی به اهداف خود نرسیده است.

این مرجع تقلید عنوان داشت: با پشت میز نشستن نمی‌توان کار مردم را حل کرد و مسئولین باید تلاش کنند تا همواره در میان مردم باشند و مردم نیز به آنان دسترسی داشته باشند.

آیت الله نوری همدانی افزود: در دیدار با رئیس جمهور به ایشان تاکید کردم که توجه به مردم و حل مشکلات آنان باید در دستور کار باشد و آنچه در راستای رفاه و معیشت مردم صورت می‌گیرد باید برای مردم قابل لمس و آشکار باشد.

آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه امروز مردم ما در سختی‌های معیشتی به سر می‌برند افزود: مسئولان باید کمر همت را ببندند تا مشکلات مردم را حل کنند که در این راستا توجه به بیت المال و همچنین استفاده از نیروهای کارآمد مؤثر است.

وی تاکید کرد: موضوعاتی همانند تولید و اشتغال زایی به صورت جدی باید دنبال شود تا مردم با تکیه بر توانمندی خود عزت و کرامت شأن حفظ شود.

این مرجع تقلید خدمت در وزارت کشور را مسئولیتی مهم و خطیر برشمرد و گفت: حوزه فعالیت در وزارت کشور بسیار وسیع و گسترده است.

وی ابراز داشت: اقداماتی که در راستای فعال سازی کارخانه‌ها صورت می‌گیرد و یا برای مناطقی خدمت‌رسانی ویژه انجام می‌پذیرد می‌بایست در رسانه ملی منعکس شود تا مردم از این خدمات اطلاع یابند.

آیت الله نوری همدانی عنوان داشت: دشمنان کشور از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون همواره دست به توطئه و جنایت زده‌اند و باید تلاش کنیم تا دشمنان جرأت اقدام علیه ما را نداشته باشند که در این راستا حل مشکلات معیشتی و اقتصادی بسیار تأثیر گذار است.

وی با بیان اینکه مردم از مراجع و علما انتظار دارند تا مشکلات معیشتی را به گوش مسئولین برسانند افزود: ما مشکلات دولت را هم درک می‌کنیم و عده‌ای تلاش می‌کنند تا مردم را از انقلاب و نظام اسلامی ناامید کنند که در این راستا مسئولین با کار جهادی و همت مضاعف در خدمت به مردم می‌توانند توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
جاده چالوس مسدود شد
برخی سیاسیون بزرگ‌ شده در آمریکا مثل اینکه تازه از خواب بیدار شده‌اند
علائم سیروز کبدی در زنان متفاوت از مردان است؟
قهرمانان ناخوانده جنگ
دولت مردمی اعتبارات ویژه‌ای برای زنان و خانواده‌ مناطق محروم در نظر گرفت
زنان بیشتر احساس سرما می‌کنند یا مردان؟
شادی منجر به موفقیت بیشتر می‌شود، نه برعکس
در دولت سیزدهم ۲۰ کار جدید برای زنان انجام شده است
شبکه ملی بانوان نخبه و فناور ایرانی راه‌اندازی می‌شود
ستاد امر به معروف پیگیر بیمه موتورسواری بانوان
آقای پزشکیان تکلیف ما را روشن کنید!
زمان حراج جدید شمش طلا اعلام شد
۸۰ درصد داوطلبان آزمون دستیاری دوره ۵۱ مجاز به انتخاب رشته شدند
اخطار ایران به اسرائیل در شورای امنیت +فیلم
جزئیات تازه درباره سوءقصد مسلحانه در سقز
توصیه مهم پورمحمدی به پزشکیان درباره کابینه
جزئیات تازه درباره نتیجه ترور محمد الضیف توسط اسرائیل
سپاهان نقره داغ شد؛ جزئیات جریمه سنگین AFC
شروع بازی‌های المپیک پاریس ۲روز قبل از افتتاحیه
بسته معیشتی رئیس‌جمهور؛ ترفند جدید مجرمان سایبری
چرا فولاد از هر نظر برای یحیی انتخاب خوبی بود؟
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top